Wpis z mikrobloga

Wiecie, że od września przyszłego roku Czarnek serwuje licealistom nowy przedmiot "Historia i Teraźniejszość"? Chociaż czytając sylabus przedmiotu śmiem twierdzić, że powinien nazywać się "Foliarstwo i patoprawactwo" albo "Papież i PiS"

Moje ulubione fragmenty:

- charakteryzuje przemiany społeczno-obyczajowe określane jako „rewolucja 1968 roku” (http://m.in. „rewolucja seksualna”) oraz ich intelektualne inspiracje (neomarksizm, „nowa lewica”)


Neomarksizm w akademii czyli ulubiony chochoł zachodniej prawicy (polaczek nie ma nawet oryginalnych teorii spiskowych)

- charakteryzuje sposób rozliczenia się Niemiec z dziedzictwem rządów nazistowskich (przykłady pozytywne i negatywne: działalność Centrali Ścigania Zbrodni Hitlerowskich w Ludwigsburgu, kariera Heinza Reinefartha, sprawa reparacji i restytucji zagrabionych w Polsce dzieł sztuki)


Uczenie dzieci narodowego żebractwa, coś w czym PiS jest najlepszy (polaczkowi nie należą się zgodnie z prawem żadne reparacje)

- wyjaśnia na czym polegała wizja budowy Trzeciej Niepodległości przedstawiona w Polsce w 1991 roku przez św. Jana Pawła II;


Jan Paweł Drugi nie wiedział nic o polackiej konstytucji.

- wyjaśnia pojęcie postkomunizmu jako trwałej bariery rozwojowej i potrafi wskazać najważniejsze przyczyny jego kryzysu w Polsce po 2001 roku;


Dzieci mają przykład tej bariery rozwojowej codziennie w Wiadomościach na TVP.

- wyjaśnia, dlaczego katastrofę z dnia 10 kwietnia 2010 roku należy traktować jako największą tragedię w powojennej historii Polski


Bo drugiego Kaczyńskiego nie było na pokładzie

charakteryzuje idee i ruchy pacyfistyczne; potrafi wskazać różnicę między ekologią a ekologizmem;


Ekologia jest wtedy, kiedy dzieci zbierają plastikowe butelki w lesie żeby polaczek z podlasia mógł nimi palić w piecu. Ekologizm jest wtedy kiedy rząd sprzedaje limity emisji a potem płacze, że Unia Europejska jest faszystowska.

wyjaśnia pojęcie „faszyzmu” i charakteryzuje jego różne konteksty znaczeniowe;


Znamienny jest cudzysłów gdy faszyzujący rząd autorytarny #!$%@? o faszyzmie.

Polecam pełen wątek na twitterze i link do dokumentu ze zmianami w programie nauczania. Co nie dziwne, spapieżowany został również WOS.

#neuropa #4konserwy #polityka #szkola #edukacja #czarnek #bekazpisu #bekazprawakow #bekazpolakow #papiez
Pobierz Majk_ - Wiecie, że od września przyszłego roku Czarnek serwuje licealistom nowy przed...
źródło: comment_1639988309vyWABIav32pwYGi4Udw08k.jpg
  • 20
@Majk_: I dobrze. Polaków należy od małego uczyć że nie są częścią żadnej cywilizacji zachodu, tylko dzikim plemieniem. Czarnek wykonuje Boży plan - każdy kto ma rozum wyśmieje te brednie i czym prędzej opuści ten skansen, pozostaną ci którzy nie zwątpili, a uwierzyli. Będą dumnie pracowali na magazynie koszulek Red is Bad za miskę ryżu, jak Pan Mateusz powiedział. Ku chwale ojczyzny!
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Majk_: ale pomysł (gdyby nie Czarnek) to spoko pomysł. Nigdy dzieciaki w szkołach nie dojechały dalej z historią jak do Hitlera czy powstania wielkopolskiego
@Majk_
Teraz już wiem, że popieram tego pana całym sercem. Ból dupy lewactwa jest jak cudowny eliksir, który pozwala mi cieszyć się bardziej każdym kolejnym dniem () Oby więcej. Nie zapomnijcie towarzysze zaostrzyć retorykę. To zawsze przydaje się. Zwłaszcza w roku wyborczym xDDDD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Majk_: O - widzę, że neuropków tyłek boli, że ktoś ważył się nie ucinać edukacji na połowie II WŚ (połowie - żeby broń Boże nie dotrzeć do Powstania Warszawskiego).

I zrobiliście sobie swój wpis, żeby powypluwać z siebie jad i hejt.

1. Taki chochoł, że lewica roi się od jawnych komunistów i marksistów.

Chyba dużo o Was świadczy, że boicie się ludziom pokazać swoje prawdziwe inspiracje ideowe. To takie nie za
@Mr--A-Veed:

widzę, że neuropków tyłek boli, że ktoś ważył się nie ucinać edukacji na połowie II WŚ (połowie - żeby broń Boże nie dotrzeć do Powstania Warszawskiego)


Co ty bierzesz? Poniżej jest podstawa programowa z historii z podstawówki, od czasu okupacji. Serio, nie ma nic o współczesności?

https://podstawaprogramowa.pl/Szkola-podstawowa-IV-VIII/Historia

Polska pod okupacją niemiecką i sowiecką. Uczeń:
porównuje założenia i metody polityki niemieckiej i sowieckiej w okupowanej Polsce;
wymienia przykłady zbrodni niemieckich i
Oni nadal myślą, że młodzież jest naiwna i i będzie kupować te historyjki tak jak grzecznie chodzić do kościoła. Jaaasne. Głosów im nie przybędzie i młodzież jak będzie się buntować tak będzie się buntowała - jak świat światem. A teraz dodatkowo mają wspólnego wroga.
@Majk_ rewolucja 1968 nie była inspirowana neomarksizem i new left? Gdzie ty się historii uczyłeś.

Co jest złego w przedstawieniu pozytywnych i negatywnych rozliczeń się Niemiec z nazizmem? I oczywiście że Polsce należy się zwrot zagrabionych dzieł sztuki. Widać że neuropkom brakuje poczucia godności