Wpis z mikrobloga

Serdecznie nie pozdrawiam @Media_Expert oraz innych Avans i Electro.pl - to z tym ostatnim mam problem, ale wychodzi na to że to wszystko jedno i to samo.
W skrócie: 19.12 złożyłem zamówienie na dysk 2TB SSD na stronie Electro.pl, a 23.12łaskawie dostałem informację od... MediaExpert w imieniu spółki Terg, że uchylają się od realizacji, bo oni sprzedawali dysk 256GB a nie 2TB.

W załączeniu screen (nie mój, innego klienta który tak samo został potraktowany) jak według spółki TERG S.A. wygląda oferta na dysk 256GB SSD. Według nich oryginalnie dysk taki kosztuje 1149 zł ( ͡º ͜ʖ͡º) Rozumiem, że każdy może popełnić błąd. Ale wtedy ładnie trzeba się do niego przyznać, a nie podmieniać oferty na inną, robić kurtyzanę z logiki i generalnie mieć klienta w poważaniu. Szczególnie, że wszędzie tj. na stronie Avans, Electro i MediaExpert oferta wyglądała tak samo.

Czyli hasełka o promocjach to tylko tak fajnie w radiu i telewizji brzmią, bo w rzeczywistości gdy promocja się znajdzie, to się klientowi anuluje i mamy Cię gdzieś. A co do niskiej ceny; oferta była w trzech sklepach, przez 2 dni pojawiała się i znikała i generalnie wyglądała na olbrzymią promocję; ciężko było się tam doszukiwać błędu w... opisie.

Zresztą cała historia ładnie opisana jest w komentarzach innych klientów tutaj.

#electropl #avans #mediaexpert #zakupy #promocje i trochę #oszukujo #afera

A i perełka na koniec. Moje zamówienie na stronie Electro.pl widnieje dalej jako oczekujące na realizację.
Derol - Serdecznie nie pozdrawiam @Media_Expert oraz innych Avans i Electro.pl - to z...

źródło: comment_1640611757PQg24ml1FnGnGjIWHCePuy.jpg

Pobierz
  • 9
Mam taką samą sytuację, z tym że z maila dowiedziałem się że zwrot pieniędzy dostanę niezwłocznie po anulowaniu zamówienia. Nawet sami na klatę nie chcą wziąć tego błędu tylko od klienta oczekują że sam anuluje xd
@sanki23: bo jeśli anulujesz to nie było tematu - jak mogą zrealizować zamówienie skoro anulowałeś je sam? Póki co czekam na odpowiedź na wiadomość z 23.12 i zobaczymy co dalej. Widzę, że póki co nigdzie im się nie spieszy.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@refflux: teraz otrzymałem powiadomienie od electro.pl o anulowaniu zamówienia. Ot mail z automatu. Poprzednia informacja przynajmniej była przeklejana przez kogoś i rozsyłana - pal licho że od media ekszpertuf.
Szczerze to robi się powoli irytujące, skrajne olewanie i jawne zakłamywanie faktów.
@Media_Expert rozumiem dalej urlop po świętach?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sanki23 @refflux anulowali, kasa zwrócona i dla nich nie ma tematu. Jeszcze mi proponowali że jak chce tak bardzo to mogę kupić sobie ten dysk 256GB w tej cenie... Jawnie nie chcą sprzedać towaru mimo deklaracji promocji, a zasłaniają się błędem oferty gdzie są screeny że błędu nie było, a oferta była na dysk 2TB...
@Derol: poprosiłem i uzasadnienie anulacji, na którą się nie zgodziłem. Dostałem

"Dzień dobry,
w imieniu Spółki TERG S.A. z siedzibą w Złotowie – właściciela sklepu internetowego www.mediaexpert.pl na podstawie artykułów 84 i 88 Kodeksu Cywilnego uchylam się od skutków prawnych oświadczenia woli tj. zawarcia umowy sprzedaży, złożonej pod wpływem błędu co do nazwy i opisu towaru.

Spółka TERG S.A. prowadząca internetowy sklep złożyła oświadczenie o sprzedaży produktu o nazwie (i w