Wpis z mikrobloga

@Karbon315: wyjaśnienie tego jest takie, że producenci samochodów w materiałach promocyjnych mają obowiązek informacyjny co do emisji CO2 i chyba średniego zużycia paliwa pojazdów które promują.

M-sport nie jest producentem samochodów (w myśl przepisów), więc go to nie dotyczy.

Ale Audi (czy każda inna Skoda, Ford itd...) jest i musi podać homologacyjne parametry ekologiczne pojazdu.
Czy koniecznie musi przy każdym nieprodukcyjnym samochodzie w ich materiałach zaznaczać że nie jest to pojazd
@hellfirehe: Nie widziałem by ktoś inny tak robił w social mediach. Toyota i Hyundai nie wrzucają takich śmiesznych notek, i to nie tylko mowa o profilach zespołów ale też tych z dopiskiem "_Europe".
@hellfirehe: Tylko polski oddział Skody, zagraniczne już nie. Dział prawny audi musiał coś wymyślić by nie było, że nic nie robią i przy okazji ekipa od marketingu jest zadowolona bo ma dwa razy więcej twittów. ( ͡º ͜ʖ͡º)