Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, mam sprawę

Moja sytuacja wygląda tak, że jestem studentem mającym 22 lata i posiadam 10k długów, to jest 5k w vivusie, 3k w wondze i 2k w twisto. Dług rósł z braniem pożyczki na pożyczkę, stoi od kilku miesięcy na podobnym poziomie (czasem wiadomo, muszę coś kupić, ale staram się to spłacać jak najbardziej się da), ze względu na to, że biorę pożyczkę - rozwiązuję umowę i w ten sposób nie nabijam sobie dodatkowych prowizji, czy odsetek. Studiuję ścisły kierunek, gdzie weekendy spędzam na nauce, a wakacje na praktykach, które są płatne na poziomie ~1500zł, więc ciężko z tego opłacić akademik, utrzymać się i spłacać długi w znacznym stopniu. Moje aktualne udokumentowane zarobki to około 2100zł miesięcznie - 1300zł z umowy zlecenie na czas nieokreślony i 800 stypendium rektora.

Czy znacie możliwość wzięcia takich długów w konsolidację w mojej sytuacji? Próbowałem brać klasyczne pożyczki w bankach na długi czas i powoli to spłacać, jednak żaden bank takiej pożyczki mi nie chce przyznać, a nie chce też spamować wnioskami, żeby tym bardziej nie zaśmiecić sobie BIKu zapytaniami. Od przyszłego lutego mam zapewnioną pracę powyżej średniej krajowej, ale do tego czasu jest jeszcze rok i nie wyobrażam sobie pozostać w aktualnej sytuacji.

Proszę, jestem świadom swojej głupoty wraz z nieodpowiedzialnością, oszczędźcie mi hejtu w komentarzach.

#dlugi #bank #banki #finanse #kredyt

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61d76d7b37651b000a908c52
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 11
@AnonimoweMirkoWyznania: Ciężka sprawa. Trzeba zacisnąć pasa, spróbować spłacić cokolwiek, zaczynając od najmniejszej...
Może jakieś korepetycje zacznij dawać, cokolwiek aby więcej hajsu mieć.