Wpis z mikrobloga

Nie no, @bary94pl miał racje, przecież to jest ta sama mapa. xD

Ogarnijcie sobie mapkę z filmu pokazującego postęp prac nad Dziejami Khorinis z 2018 roku. Mapka jest widoczna w 1:44. Przecież droga do tej plaży wygląda tak samo jak droga z Archolos do Bursztynowego Wybrzeża. xD Nawet jest droga dalej na południe, gdzie w Kronikach na końcu znajdowało się wejście do kanałów i legowisko trolli. Przecież ta ścieżka wygląda identycznie.

To jednak może być prawda, że po rozłamie u Darka zostały prawa do dialogów i nazwy Dzieje Khorinis, a reszta rzeczy została w ekipie od Kronik, chociaż nie wiadomo, może też mają jakieś wspólne assety. Czyli prawdopodobnie Dark z ekipą są jeszcze w głębokiej dupie i sobie sporo poczekamy na premierę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

edit: w 1:59 lektor mówi, że plaża ta jest wykorzystywana przez organizacje przemytników.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°).

#gothic #kronikimyrtany #dziejekhorinis
maciorqa - Nie no, @bary94pl miał racje, przecież to jest ta sama mapa. xD

Ogarnij...
  • 14
@maciorqa: wydaje mi się, że to nie do końca będzie tak, że po rozłamie zaczęli całkowicie od zera. Wciąż pracują na tej samej mapie, ale przebudowali ją kompletnie, bo już w najnowszym filmie z 2021 roku ze stycznia ciężko znaleźć jakieś podobieństwa.
@bary94pl: Na pewno część rzeczy została w DK i być może mają jakieś wspólne assety. Ale jak analizuje te filmiki to dochodzę do wniosku, że miałeś racje razem z użytkownikiem @Vezz, że być może goście od Kronik rzucali się do ludzi z DK, że mają usunąć zrobione przez nich rzeczy, więc doszło do tego, że ludzie z DK muszą robić w #!$%@? rzeczy od nowa, dlatego premiera nawet w tym
@Hannu: Tak #!$%@?, kat Beinard jest autorstwa ich scenarzysty, który z nimi został. Ludzie z KM umieścili go w swoim modzie no i #!$%@?, nic nie będziemy z tym robić.

Przecież jak Dark miał taką obsesję, że zastrzegł nazwę Dzieje Khorinis i ma prawa do dubbingu, to nie #!$%@?łby się pod #!$%@? postaci, dialogów, questów czy fragmentów mapy? xD
@maciorqa: Dareczek pewnie nie przewidzial takiej sytuacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mnie najbardziej #!$%@? u obu ekip, ze z uporem sie trzymali/ja doslownie tego samego. Tu ten sam dialog, tu ten sam watek, te same gildie,lichwiarz etc etc. Absolutnie nikt nie dawal #!$%@? o zmiane XDD. Moze teraz dzieje zaczna dawać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@maciorqa: No a co mielibyśmy twoim zdaniem z tym robić? Wyrzucać pracę naszego człowieka albo wszczynać awantury w internecie z których nic nie wyniknie i które nie obchodzą 99% osób poza tobą? Nie można z tym zrobić nic - a my podaliśmy nawet imię i nazwisko autora tych dialogów. A jeśli ktoś zarzuciłby nam publicznie kłamstwo to można to bez najmniejszego problemu udowodnić (bo takich dowodów jest na szczęście dużo).

Co
@Vezz: Oczywiście, że przewidziałem. Ale nie miałem z tym żadnego problemu i od początku wiedziałem że taki będzie finał - bo (ponawiając pytanie), co niby można było zrobić poza rozwiązaniem o którym piszesz? (czyli wymianą elementów wspólnych?). Także od początku rozłamu dla obu teamów było jasne, że nikt nie wprowadzi zmian i oba mody będą bardzo podobne (/będą dwoma wizjami tego samego moda) - i tak należy to traktować. Nie podoba
@maciorqa: Co do twojego pierwszego wpisu zacytuję to co odpisywałem już na ten temat wcześniej: Podstawą assetów i modelem świata obu modów w momencie rozłamu była autorska, JEDNOSTKOWA praca Waldemara "Valeyarda" J., który cały czas pracuje przy Dziejach Khorinis (i udostępnił swój model świata i wszystkie budynki obu projektom - z czym nikt nie miał problemu). W związku z tym "większośc modelu świata" miała charakter neutralny, i assety nigdzie "nie poszły"
@3agle: To nie jest dom lichwiarza tylko Khorinis i ratusz gubernatora z Gothic 2 - ten fragment został pokazany, aby osoby ze środowiska modderskiego mogły zobaczyć jak wygląda ustawienie oryginalnych waypointów i triggerów w naszym autorskim edytorze gry (Gothic World Editor) który był wtedy pierwszą istniejącą alternatywą dla programu "Spacer" od PB.
@123456123: No to dla mnie trochę lipa, że Dzieje Khorinis będą bardzo podobne do Kronik, bo nie wiem czy będzie mi się chciało grać dwa razy w prawie to samo.

Ciekawe na ile Wasz mod będzie się różnić od Kronik. Bo mogę zrozumieć te same budynki, fragmenty mapy, nawet gildie. Ale jeżeli historia będzie ta sama, tj (tutaj spoiler z Kronik):


to jeszcze gorzej xD
to będzie dosłowny plagiat, bez względu