Wpis z mikrobloga

@Sancho_Asnap: Właśnie jak wyżej, wygląda jak światło księżyca w pełni przechodzące przez jakiś prześwit w chmurach. Ogólnie to okna mają jakiś dziwnie powtarzalny wzór jakby siatka była stworzona z okręgu na środku i odchodzących rombów do krawędzi, jakby nie było jednolitej powierzchni.
Może daj jakieś żaluzje w środku, rolety i światło od wewnątrz żeby dodać trochę koloru, kontrastu w fasadzie budynku.
@NorthWarrior: to tylko jeden obrazek z całej animacji, więc ciężko byłoby określić ile czasu mi tylko to zajęło. Zresztą w blenderze grzebię od trochę ponad trzech miesięcy, więc pewne rzeczy zabierają za dużo czasu i byłoby to niemiarodajne. Ale tak na oko, to robiąc od zera i teksturując, z wiedzą jaką mam teraz to z 2 dni.
@Sancho_Asnap: Za "rzadka" tekstura na ziemi, źdźbła trawy za duże i za mało, za duży odblask na elewacji (przy prawym narożniku) i bump wygląda na odwrócony. Wdaje się też jakby coś było nie tak z normalami na schodach i opasce (ten beton dookoła budynku na wysokości schodów). Ładny shader plastiku na śmietniku!
@Sancho_Asnap: Pamiętaj też, że latarnie świecą przede wszystkim w dół, nieco słabiej na boki, a od góry mają osłonę i powyżej swojej wysokości już nie będą świecić praktycznie w ogóle. Tu masz światło równomierne na całą powierzchnię, stąd chyba się głównie bierze ten efekt jak od Księżyca.
No i taka barwa światła Księżycowa też, jak pisali inni. Klasyczna latarnia da żółte światło. To jest bardziej jak od LEDowej jeśli już, ale