Wpis z mikrobloga

No dzień dobry ugułem. Dalszy ciąg bloga devowego z Konon: The Great Adventure (dzięki za propozycje tytułów :) Gra się rozrasta jak odleżyna :)
- Mam już około 8 przeciwników godnych Potężnego Warmianina zaimplementowanych, dysponują szerokim wachlarzem ataków manualno, fekalnych!
- Wincyj efektów! Obecnie w grze coraz więcej elementów jest interaktywnych oraz się po prostu rusza.
- Gra robi się dość trudna (szczególnie po implementacji Pylicy Cukrowej)
- Obecnie układam sobie levele ;) Będzie ich parę i każdy będzie mieć swój unikalny klimat.
- Wincyj efektów i dobra muzyka ;)

Co jest do zrobienia?
- Posługiwanie się Kamizelka BIO
- Miotacz Gazu Wieprzowego
- Czołówka Potężnego Latarnika

Pomysły w dalszym ciągu można zgłaszać tutaj (wszystkie pomysły czytam i sprawdzam):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1579hWYS4lut-ezlQLi3tLVPr-xWwC9eVBiZdYW5bxLg/edit?usp=sharing

#kononowicz #patologia #szkolna17 #szkolna #gamedev
siegel1984 - No dzień dobry ugułem. Dalszy ciąg bloga devowego z Konon: The Great Adv...
  • 20
@the_mondel_2: Poza nimi jest Młodzież Bandycka i Bialostockie Menele. Jak poszukasz na necie to znajdziesz na kim wzorowalem postacie :) Sa bardziej charakterystyczne postacie, jak Nero, rozne wersje Majora i Mexicana ale nie chce psuc niespodzianki :D
@Zwanek: na razie z każdego przeciwnika wysypuje się po trzy znajdzki, ale będzie system losujący ta ilość od 1 do 3 więc tych tekstów będzie mniej. Otwieranie piwa, masz gdzieś ten efekt? Albo link do filmu?
@siegel1984: Myślę że nawet jak by takie słowo powtarzało się co 5 sekund, to to wciąż by ryło w banię. Ze zwykłymi efektami dźwiękowymi masz tę zaletę, że możesz dobrać coś krótkiego i nie będzie kakafonii jak się te dźwięki będą nakładały na siebie.
Co do dźwięku otwieranego piwa, to masz przed każdym donejtem w załączniku. Chociaż, imo, sam ten efekt też bym przyciął "do pierwszej pauzy", bo nie ma potrzeby
Zwanek - @siegel1984: Myślę że nawet jak by takie słowo powtarzało się co 5 sekund, t...