To auto jest genialne! I nie dla każdego - już ostrzegam. Ale #i20n jest dużo lepsza niż fiesta ST, a nic innego na rynku nie ma. Szybka, twarda, trzyma się drogi i piekielnie dobrze brzmi! #hyundai - brawo!
@stopaotestuje: To jest dokładnie ta samą kategoria pt. mała w miarę mocna zabawka, stąd fwd przekreśla go w oczach większości potencjalnych nabywców (nawet odechciewa się szukać specyfikacji zawiasu, a co tu dopiero jazda testowa) W kwestii yariski po moich bojach z toyota polska polecam trzymać się od nich czym dalej, a dokładniej trzymać się u naszego zachodniego sąsiada (obsługa (i poziom jej wiedzy nt. produktu), oferta oraz co ważniejsze ceny i
@mechaniczny_pomidor: to nie jest ta sama kategoria - i20N to usportowiona wersja malego autka, yaris GR to auto homologacyjne pod rajdowke - naped na 4 i torseny. i20N - 94 000 zł, Yaris GR - 300 000 zł ;)
Aha, mysle ze potencjalni nabywcy na male auto sportowe FWD wcale go nie przekreslaja ;)
@emjot86: xD https://www.toyota.de/automobile/gr-yaris/ Proszę nie dziękuj zamiast głupoty wypisywać, w praktyce podstawka gr 4x4 to 30k jurków, pakiet zawierający torseny i lepiej zestrojony zawias +5-7,5k (w tym roku miało podrożeć)
Aha, mysle ze potencjalni nabywcy na male auto sportowe FWD wcale go nie przekreslaja ;)
Sportowe albo FWD - wybierz jedno, nie mówiąc o osiągach skody z segmentu D, mając tylko 100k
@mechaniczny_pomidor: nie bede wchodzil w dyskusje bo juz widze, ze wszystko wiesz najlepiej :) ale wiesz, ze sa rajdowe oski nie?
Dodam tylko, ze I20N jest bardzo chwalony przez wszystkich dziennikarzy motoryzayjnych, lacznie z Chisem Harrisem. Za to Ty zachowujesz sie jak ktos, kto dopiero zaczyna przygode ze sportowymi autami wiec musi byc rwd/awd i minimum 300 koni bo inaczej to nawet nie spluniesz ;) Pojezdzisz troche to zobaczysz, ze chodzi
I20N jest bardzo chwalony przez wszystkich dziennikarzy motoryzayjnych
@emjot86: Jest to najlepsze podsumowanie twych wpisów. A ze strony praktycznej z gówna bata nie ukręcisz - a takim gównem jest I20N (a raczej zapchaj dziurą producenta) - maluchem też się da, ale po co?
@mechaniczny_pomidor: to sobie zobacz kim jest Chris Harris i czy on musi cos komus udowadniac ;) spoko, tak jak mowilem, wiesz lepiej, teraz mozesz jechac na miasto i wszystkim pokazac kto tu jest lepszy :)
Ale #i20n jest dużo lepsza niż fiesta ST, a nic innego na rynku nie ma.
Szybka, twarda, trzyma się drogi i piekielnie dobrze brzmi!
#hyundai - brawo!
Więcej o aucie tutaj - KLIK
Ja jestem zakochany, ale brałby większe #i30n
Ciekawi innych aut? Śledźcie nasz motoryzacyjny tag - #motopodprad
#samochody #auta #motoryzacja #hothatch
@stopaotestuje: takiego fastbacka mmmmm (。◕‿‿◕。)
@ZlodziejBilonownic: oj tak, Elantra też by mnie skusiła no ale tak jak mówisz, nie dla Europejczyka to ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W kwestii yariski po moich bojach z toyota polska polecam trzymać się od nich czym dalej, a dokładniej trzymać się u naszego zachodniego sąsiada (obsługa (i poziom jej wiedzy nt. produktu), oferta oraz co ważniejsze ceny i
Aha, mysle ze potencjalni nabywcy na male auto sportowe FWD wcale go nie przekreslaja ;)
@emjot86: xD
https://www.toyota.de/automobile/gr-yaris/
Proszę nie dziękuj zamiast głupoty wypisywać, w praktyce podstawka gr 4x4 to 30k jurków, pakiet zawierający torseny i lepiej zestrojony zawias +5-7,5k (w tym roku miało podrożeć)
Sportowe albo FWD - wybierz jedno, nie mówiąc o osiągach skody z segmentu D, mając tylko 100k
Dodam tylko, ze I20N jest bardzo chwalony przez wszystkich dziennikarzy motoryzayjnych, lacznie z Chisem Harrisem. Za to Ty zachowujesz sie jak ktos, kto dopiero zaczyna przygode ze sportowymi autami wiec musi byc rwd/awd i minimum 300 koni bo inaczej to nawet nie spluniesz ;) Pojezdzisz troche to zobaczysz, ze chodzi
@emjot86: Jest to najlepsze podsumowanie twych wpisów.
A ze strony praktycznej z gówna bata nie ukręcisz - a takim gównem jest I20N (a raczej zapchaj dziurą producenta) - maluchem też się da, ale po co?