Wpis z mikrobloga

@willyfog: Hmm, w sumie to fakt jest taki, że o ile czysty Returning 2.0 był grą dla masochistów pod względem poziomu trudności, i nawet na łatwym poziomie moja, wydawałoby się dokokszona postać na pustynia adanosa była na jeden strzał od każdego wroga... O tyle w tej całej wersji New Balance, jak sobie ustawisz poziom trudności Gothic i tam sobie wybierzesz opcje, żeby potwory miały po 100% HP itp. to naprawdę da
@bary94pl: Dungeon kruka to nie typowa lokacja a arena. I w sumie dlatego ją lubię. Taki test naszej postaci.
A sam poziom gothicowy jest na NB prosty trzeba jedynie zrozumieć że zadania wpierw potem czyszczenie mapy. Latamy do zadań przemianami, robimy je zdobywamy exp hajs i staty i później czyścimy lokacje
@Titsuman: Dla mnie problemem obecnie returna jest to, że już oryginalny Rebalance 2.1 był modyfikacją tak ogromną, że potrzeba było jakieś 200h żeby ją przejść. A obecnie w NB dodali jeszcze więcej kontentu, który właściwie głównie polega na siekaniu szkieletów. Dopóki mamy zadania na wyspie Khorinis, GD i Jarkendar, to gra się świetnie, ale potem to już jest dla mnie wręcz męka żeby siekać te szkieletory.
@bary94pl: Znam problem. Za pierwszym razem strasznie mnie te szkielety wkurzały na bagnie ale ja tam ich nie musiałem czyścić a zabić tylko demona w świątyni. Wyrąbałem drogę tylko do wejścia zabiłem demona i nara. Czyszczenie szkieletów zostawiłem sobie na później, a wtedy to było już przyjemne.

No i 3x jest zbawieniem w gothic ogólnie
@willyfog: a udało mu się zrobić bez śmierci? widziałem kiedyś jakieś shoty na yt jak grał na perma death, i było alt f4 grane jak już sie robiło ryzykownie