Aktywne Wpisy
maikeleleq +5
Pytanie bez ściemniania
Ile wasze auta palą w mieście? Sprawdźmy kto robi najoszczędniejsze silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień jeżdżę Cuprą Formentor, 1.5TSI 150km, spalanie w okolicach 9.8L - 11L, jeżdżę tylko po Poznaniu co jest dość ważne jeśli chodzi o korki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
Ile wasze auta palą w mieście? Sprawdźmy kto robi najoszczędniejsze silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień jeżdżę Cuprą Formentor, 1.5TSI 150km, spalanie w okolicach 9.8L - 11L, jeżdżę tylko po Poznaniu co jest dość ważne jeśli chodzi o korki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
bruhh +379
Polscy kierowcy to małpy wyrwane z dżungli które dostały do użytku pojazd mechaniczny xD don't change my mind
W tym kraju jeżdżąc jako tako przepisowo jesteś największym durniem. Jedziesz 56 na 50, każdy siedzi ci na dupie, mruganie światłami, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, na przejściu dla pieszych. Totalna wyjebka na jakiekolwiek bezpieczeństwo.
Drogi krajowe to zawody w wyprzedzaniu oraz siedzeniu na zderzaku. Im bliżej podjedziesz lub im więcej aut na raz dasz
W tym kraju jeżdżąc jako tako przepisowo jesteś największym durniem. Jedziesz 56 na 50, każdy siedzi ci na dupie, mruganie światłami, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, na przejściu dla pieszych. Totalna wyjebka na jakiekolwiek bezpieczeństwo.
Drogi krajowe to zawody w wyprzedzaniu oraz siedzeniu na zderzaku. Im bliżej podjedziesz lub im więcej aut na raz dasz
Narysował ją Chris Metzen w 1999 roku, wtedy zaczęły się pierwsze prace nad World of Warcraft, początkowo w zespole pracowało kilkunastu pracowników. W tym czasie prace nad Warcraft 3 nadal trwały (premiera była w 2002).
Pierwsza wersja gry powstała na bazie silnika W3, poźniej rozpoczęto pracę nad własnym silnikiem dla WoWa.
Podczas tworzenia Nomad (gra Blizzarda, która została porzucona) wszyscy siedzieli w swoich pokojach i pracowali nad swoimi pomysłami. Gdy rozpoczęły się prace nad WoWem wszystkie biurka zostały przeniesione do korytarza, decyzje były podejmowane w sposób nieformalny, a spotkania były organizowane spontanicznie. Allen Adham, założyciel Blizzarda, od 1999 roku objął stanowisko "Game Designer Director" w Team 2. Mimo, że był osobą decyzyjną, to proces podejmowania decyzji nazwał "demokracją przedstawicielską" (representational democracy). Dzięki temu każdy pracownik miał szansę dodać coś od siebie do gry.
Zanim podjęto decyzję, że pierwsze MMO Blizzarda ma być osadzone w świecie Warcrafta, zespół brał również pod uwagę stworzenie gry w świecie science-fiction (Starcraft), jednak Adham podjął ostateczną decyzję, że świat fantasy będzie lepszym wyborem.
Tak zaczęła się historia tworzenia World of Warcraft.
źródło: "The WoW Diary"
Tag do obserwowania/czarnolistowania: #ciekawostkiwarcraft
#worldofwarcraft #warcraft #blizzard
(Fizyczna książka jest niestety bardzo droga.)
https://www.amazon.com/-/de/dp/B07T9LJ2GD/ref=tmm_kin_swatch_0?_encoding=UTF8&&qid=&&sr=&language=en_US¤cy=USD