Wpis z mikrobloga

@itec: jak nie mieszkasz w górach, ani w świętokrzyskiem, to całoroczne. Z tym, ze to trochę złudna oszczędność, jeśli robisz kolo 15kkm rocznie lub więcej. Potrzebujesz wyedy owszem jeden komplet zamiast dwóch, ale jeździsz nim w ciągu roku 2 razy więcej, co może sprawić że nawet o połowę wcześniej będziesz musiał kupić następny komplet.

Oszcz3dza się na przekładkach w serwisie opon, eeee, poniżej 200zl rocznie ( ͡° ͜ʖ ͡
@atrophy: nie wiem co miałeś za całoroczne, ale pewnie jakieś tanie, badziewne chińczyki @itec: Korzystałem z budżetowych letnich (Dębica, Paxaro), budżetowych zimówek (Dębica, Paxaro), premium całorocznych (Bridgestone, Nokian) i premium zimowych (Nokian). Całoroczne Bridgestone to były najlepsze zdecydowanie gumy z jakimi miałem styczność- przedwe wszystkim rewelacja na deszczu, przy wszystkich innych gumach ruszanie z 3k rpm niemożliwe, tutaj z palcem w nosie. Na śniegu okej, na suchym spoko, głośne na
@brh77603: Cóż jak widać moje auto o tym nie wie - CC+ w Alpach dają radę bez problemu, przy oponach o szerokości 235 różnica między nimi a zimowkami jest naprawdę niewielka, tam gdzie były problemy na zimówkach tu też są, ale dlatego i w jednym i drugim przypadku zabiera się że sobą łańcuchy
@itec: Całoroczne z uwagą że nie może być to sredniotani shit - jaki obecnie potrafią montować do
@itec: Dobre całoroczne to nawet w wysokich Alpach na ośnieżonych drogach dadzą radę. Ale jak tańsze marki to bym się trochę bał. Jeździłem jakiś czas temu na Goodyear Vector 4season g-2 zimą po krętych drogach o ostrych podejściach, w śnieżycy i ani razu nie poczułem utraty przyczepności.
@itec: mnie to bardziej by ciekawił test opon całorocznych które mają 5 lat. a nie nowe, bo tutaj wałki też idą. np producenci dla testu wysyłali inne opony specjalnie zaprojektowane pod testy i reklame a na rynek szło co innego.

Anyway, ja w tym roku będę kupował całoroczne i to słabe bo tych jakich bym chciał to nie ma w tym rozmiarze i nie produkują i zobaczymy jak to się sprawdzi,