Aktywne Wpisy
mickpl +313
Krążą ploty, że Hetman się ewakuuje z MR tak czy inaczej. No to zgłaszam się na wakat XD
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
ArtBrut +578
Coś jest krzywe bo koło się kręci z oporem i ociera o klocki. Na zdjęciu nie widać tego.
Myślałem żeby oddać koło może do centrowania i ewentualnie by posprawdzał co tam jest krzywe, od czego jest bicie?
Łożyska koła wymieniłem. Zero luzu.
Wymieniłem klocki przód, zestaw naprawczy zacisku(gumki, uszczelnienia), nowy przewód w oplocie, nowy płyn, odpowietrzony został hamulec. Hamulec na postoju twardy, podczas jazdy szału nie ma ze skutecznością hamowania. Do tego mam bardzo miękkie zawieszenie z przodu (strasznie dobija podczas hamowania).
Czy może to być wina tych rzeczy które wymieniłem wyżej (krzywa tarcza, piasta, niewycentrowane koło)?
#honda #motocykle #cross #enduro #mechanika
Jak bedzie kolo latalo no to oddac do centrowania. Jak krzywa tarcza to wymienic. Jak lagi miekkie to zmienic olej i pobawic sie ustawieniami
Troszkę w jednym miejscu jest też obręcz delikatnie krzywa i chyba też klejona czymś.
Lagi mam SHOWA i nie ciekną nigdzie. Tylko strasznie miękkie. Oddać do regeneracji czy samemu sobie tylko olej wymienić?
Przód ma chyba
To zdejmij zacisk i zonacz czy bez zacisku tez beda opory i krzywo. Bo moze lozyska w kolach stoja.
Jak bez zacisku bedzie luzno no to mozesz oddac kolo do centrowania, gosc bedzie widzial czy wina felgi czy
Możesz kupić sobie czujnik zegarowy zmierzyć felgę ile bije zaznaczyć najgorsze mijsce a potem tarcze, jeśli wyjdzie w tym samym miejscu to wina koła
Łożyska kół sobie wymieniłem kilka miesięcy temu. Zero luzów przód i tył teraz.
@krzysztof2033
@WormRider
@panzerschokolade wrzuciłem filmik jak to wygląda.
Bez zacisku koło kręci bez najmniejszego oporu. WMoim zdaniem tarcza krzywa ale też koło "ósemkuje"
https://youtu.be/bY7G_ruuHmo
Sprawdź najpierw czy tarcza jest krzywa. Odkrenć ją i połóż na idealnie prostej powierzchni. Np szybie. Następnie sprawdź czy ośka jest prosta a potem zastanów się nad piastą.
Co to za padliną że po skokach przód dobija?
Chyba że masz rozwalone amortyzatory.
Na postoju klamka twarda. Podczas jazdy już wydaje mi się że miękka bardziej i przód strasznie nurkuje.
Odczucie jakby słabo hamowało.
Przy okazji jak nie umiesz wymienić wałka od zmiany biegów to skuteczniejsza metoda chwycić w 3 miejscach spawem wałek z dźwignią. Tylko głęboko przytop i po każdym miejscu oblewają wodą wałek aby go całkowicie wychłodzić gdyż inaczej potopisz uszczelniacze na wałku.
65 kg? Ile ty masz lat 14-15.
Jeśli tak to maszyna dobra. Zmień zębatkę zdawczą na 2 zęby mniejszą i
Oraz tego że nieprawidłowo dobierasz wyrazy do rzeczywistości. Jeśli coś jest w b.d.stanie to jest takim nie zależnie od lat.
Aby nic nie spalić podczas spawania wystarczy rozłączyć akumulator lub w twoim wydaniu wypiąć moduł zapłonowy czyli 3 min roboty.