Wpis z mikrobloga

Hej Mirki. Jako, że jestem wakacyjny nowicjusz to potrzebuję porady jeśli chodzi o last minuty.
Z tego co czytam najtaniej jest w maju i rzeczywiście jak patrzę na wakacyjnych piratach to faktycznie są super oferty typu all inclusive w jakiejś Bułagarii , Grecju czy innej Turcji za jakieś 1200 - 1500 za osobę, aż żal dupę ściska, że teraz nie da rady.

1) Chcemy z dziewczyną lecieć gdzieś na tydzień, kierunek dowolny, żeby było ciepło i nie drogo. Ona ma sierpień wolny bo studiuje, więc tu pytanie czy w takiej formule tj. wyjazd następnego dnia da radę też takie deale w sierpniu zgarnąć czy nie ma szans?
2) Czy dużo lepiej jest poczekać np. na wrzesień i wtedy będę oferty porównywalne z majem? Bo nie wiem kiedy właśnie jest tanio oprócz maja, tylko czy we wrześniu nie będzie zimno? Czy podoba porównywalna z sierpniem?
Czy inne jakieś tipy po pandemii, żeby polecieć cebulowo gdzieś? Bo na internecie coś gadają, że first minute, ale to pewnie naganiacze biur podróży

#wakacje #podroze #podrozujzwykopem #lastminute
  • 9
@Mysciak: w maju to zimna woda. Sierpień to max sezon. Ja najbardziej lubię wrzesień, bo jest tanio i ciepła woda. Co do All Inclusive się nie wypowiem bo przestałem korzystać z tej formuły, ale jak jesteście studentami to pewnie liczycie każdy grosz i wolicie hotelowy bufet od dobrego jedzenia na mieście.
@Mysciak: ja mam taką taktykę, że najpierw szukam tanich lotów, potem taniego noclegu. I w wielu krajach cena noclegu serio spada o 50% z początkiem września. Na koniec zostaje Ci do ogarnięcia transfer z lotniska, jeśli to hotel - możesz wykupić na hoppa.com. W innym przypadku być może komunikacja miejska.
Lotów możesz szukać na skyscanner (zieloną kropką zaznaczane są dni z dobrymi cenami), azair (tanie linie), czartery z biur Rainbow oraz