•  

    Polska 3 raz z rzędu zajęła OSTATNIE miejsce wśród krajów UE w rankingu ILGA Europe mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBTI w Europie. Oznacza to, że Polska jest krajem, którego prawodawstwo traktuje osoby LGBT+ najgorzej w całej Unii. Wstyd

    Pełen raport wraz z metodologią tutaj: https://www.ilga-europe.org/rainboweurope/2022

    źródło: IMG_4649.PNG

    • poprzednie komentarze (281)

    •  

      @BartStaszewski: Fajnie ze odniosłeś się do tego co chciałeś. A co z np. brakiem ograniczeń wiekowych do zmiany płci ?

    •  
      Proba_Ratowania_Poziomu

      0

      @BartStaszewski: ale kogo to obchodzi?

    •  

      No cóż. Możemy co najwyżej spisać protokół niezgody. Na szczęście, po ilości oraz treści aprobujących komentarzy w tym wątku, jest nadzieja, że większość z tych irracjonalnych wymagań ze strony tego dziwnego podmiotu oddali się i nie będzie miała zastosowania w tym kraju.

      @Serghio: XD. Bardzo to merytoryczne. Nawet nie próbowałeś się odnieść.

      I tak, na pewno aprobata na wykopie jest dobrym wyznacznikiem przyszłych nastrojów społeczeństwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @ZasilaczKomputerowy

      Z moich obserwacji wynika, że rząd jest po prostu neutralny wobec takich osób. Nie ma jakiegoś prawa penalizującego bycie osobą homoseksualną

      Łaskawy pan pozwoli mi być lesbijką i nie dostanę za to wyroku xD dziękuję ci Polsko. Szkoda, że jednocześnie poustalają sobie strefy wolne od LGBT, żeby bardziej podkreślić swoją neutralność xD

    •  

      Nie słyszałem o takim pomyśle, możesz podać jakieś szczegóły, żebym mógł go ocenić?

      @AugustinTarrou: To jest chyba jasne, że jeżeli chcesz rozwiązać jakiś problem to musisz mieć zasoby. Nie wyszkolisz/przeszkolisz na zawołanie pedagogów, psychologów, psychiatrów. Będziesz musiał skorzystać z istniejących i oderwać ich od innych zadań.

      A według kogo organizowaliśmy społeczeństwo do tej pory?

      @AugustinTarrou: Oczekujesz odpowiedzi, że według zasad kościelnych?

      : Nauka o orientacjach seksualnych to też edukacja.

      @AugustinTarrou: Dość kontrowersyjna, mało ścisła. Może poczekajmy jeszcze z jej nauczaniem aż pojawi się więcej publikacji i więcej bezstronnych opracowań.

      Natomiast tolerancja wobec mniejszości seksualnych to po prostu kwestia wychowania, które należy do zadań szkoły.

      Dopóki dzieci nie są "państwowe" to chyba rodzice odpowiadają za wychowanie, a nie szkoła?

      Nie wiem jak w Twojej szkole, ale w mojej epatowano seksualnością poprzez organizację szkolnych walentynek, które w niektórych japońskich szkołach też są organizowane.

      Jestem za wycofaniem walentynek ze szkół. Gdzie mogę podpisać petycję?

    •  

      @Ekspert_od_niczego: To wymień mi to czego nie mogą, a nie próbujesz mnie obrazić i zgrywać mądrego

      @Atencjuszhehe: Małżeństw nie mogą. I nie próbuję obrazić, a jedynie się zapytałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      Szkoda, że jednocześnie poustalają sobie strefy wolne od LGBT

      @fuechsinn: No widzisz, ja Ci pozwalam być lesbijką. Tobie się nie podoba że ludzie mają prawo do protestu.

    •  

      @BartStaszewski: kolejna sprawa dzięki której bliżej nam do Białorusi niż do zachodu

    •  

      @ZasilaczKomputerowy protestu przeciwko czemu? Istnieniu osób o innej orientacji?

    •  

      @Ekspert_od_niczego: tylko wg ciebie, chuj mnie obchodzi twoje zdanie

    •  

      a to mowisz o Polsce czy np. palowaniu zoltych kamizelek we Francji? Chesz filmiki czy sam znajdziesz? Moze oblewaniu zimna woda protestujacych w Holandii bo nie chcieli zalozyc maseczki na zewnatrz. Mowisz o takim traktowaniu ludzi jak smieci, czy o co chodzi?

      @93michu93: Mówię o traktowaniu jak śmieci osób LGBT przez Polskę.

      https://oko.press/kucaj-nago-jedzenia-nie-dostaniesz-na-pomoc-nie-licz-raport-o-zatrzymaniach-w-warszawie-mrozi-krew/

    •  

      @fuechsinn: Już to chyba dzisiaj pisałem więc po prostu się zacytuję (chociaż nie lubię tego robić):

      To jest ciekawy błąd poznawczy - utożsamianie ruchu LGBT z interesami wszystkich osób homoseksualnych. Sorry, ale LGBT to jest międzynarodowe lobby, które ma swoje prywatne cele i przede wszystkim inicjatywa prywatna. Możesz sobie protestować przeciw Leroy Merlin i tak samo możesz sobie protestować przeciw LGBT jeśli masz ochotę. Na tym polega wolność. Protest przeciwko LGBT to normalna rzecz, tak jak protest przeciw Kościołowi Katolickiemu, czy przeciw wojnie na Ukrainie. Powiem więcej, sam nie jestem zwolennikiem wszystkich wartości które proponuje ten ruch i to jest całkowicie naturalne.

      +: Werdna
    •  

      @BartStaszewski: to znaczy o co chodzi z tym LGBT?

    •  

      @liczy_no_ze_niby_nie: Nie tylko. I to fakt, a nie moje zdanie.

    •  

      @ZasilaczKomputerowy:

      To jest ciekawy błąd poznawczy - utożsamianie ruchu LGBT z interesami wszystkich osób homoseksualnych.

      To jest ciekawy błąd poznawczy - utożsamianie osób LGBT z ruchem LGBT i wiara w to, że ruch LGBT to jakiś monolit światopoglądowy.

    •  

      @Lorne: kolejna osoba nie odpowiadająca na moje pytanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @BartStaszewski: Czyli u nas jest jeszcze w miarę normalnie. Wy to ciągle mylicie równouprawnienie z przywilejami.

    •  

      @Nanuno:

      Tylko, że ten ranking nie obejmuje tylko takich kwestii - on wymienił najbardziej kontrowersyjne.

      Mi by się zapaliła co najmniej zielona lampka, gdyby w jakimś rankingu Polska była daleko od krajów zachodnich, a w pobliżu Białorusi, Rosji itd. Nawet kraje w miarę konserwatywne - Czechy, Węgry - mają dwa razy więcej punktów.

    •  

      @BartStaszewski: POLAND STRONK!!!! Nie będą geje zaglądać sobie w kakaowe oczka!!! Tylko koledzy z katolickiej prawicy mogą sobie nawzajem tam zaglądać!!!

    •  

      jak wygląda metodologia i skąd taki wniosek?

      @michal_0107: No jak? Wiadomo, że na bazie takich potworków jak ośrodek monitorowania lewackich urojeń xD

    •  

      @BartStaszewski No wstyd. Polaczki uwielbiają wpierdalać się w nie swoje sprawy

    •  

      To jest ciekawy błąd poznawczy - utożsamianie osób LGBT z ruchem LGBT i wiara w to, że ruch LGBT to jakiś monolit światopoglądowy.

      @Ekspert_od_niczego: Skoro nie monolit, to czemu mają listę postulatów, według których można oceniać czy dany kraj jest im przyjazny? Kto tę listę stworzył i na podstawie jakich wartości i pobudek?

    •  

      Mówię o traktowaniu jak śmieci osób LGBT przez Polskę.

      https://oko.press/kucaj-nago-jedzenia-nie-dostaniesz-na-pomoc-nie-licz-raport-o-zatrzymaniach-w-warszawie-mrozi-krew/

      @Ekspert_od_niczego: przecież w tym artykule jest mowa również o przypadkowych osobach. Oni wszyscy zostali źle potraktowani i policjanci odpowiedzialni za to powinni ponieść surowe konsekwencje. Po co więc wstawka o osobach lgbt? Takie zachowanie w stosunku do osób spoza tego grona byłoby już ok?

    •  

      @Ekspert_od_niczego A koło dupy nam powinien latać ten ranking. Właśnie przez te kontrowersyjne kwestie powinniśmy się cieszyć, że jesteśmy na samym dole w tym pseudo rankingu. Jeszcze beka, bo pokazują nas w niewiele lepszym świetle od Białorusi, gdzie chyba autorzy tego rankingu z dupy nie mają bladego pojęcia jak na wschodzie wygląda tolerancja.
      A jak Ci się zaświeca zielona lampka to dobrze, jakby się czerwona zapaliła to bym się dopiero martwił, że coś z tobą nie tak.

      +: Errad
    •  

      @ZasilaczKomputerowy protest przeciwko LGBT to protest przeciwko osobom LGBT, a nie jakiejś urojonej ideologii. Proponuję przeczytać uzasadnienie sądu odnośnie sprawy stref wolnych od LGBT, może coś rozjaśni.

      źródło: ei_1652361819390.jpg

    •  

      z całym szacunkiem, ale Bart Staszewski jest aktywistą LGBT+ i postuje treści z tym związane. Bo tym się zajmuje

      @Antorus: Jak ktoś może zajmować się tak wąskim zakresem wiedzy i postować jakieś debilne statystyki, które znając kontekst są po prostu odrealnione? Ktoś wyżej wyjaśnił.

    •  

      To jest chyba jasne, że jeżeli chcesz rozwiązać jakiś problem to musisz mieć zasoby. Nie wyszkolisz/przeszkolisz na zawołanie pedagogów, psychologów, psychiatrów. Będziesz musiał skorzystać z istniejących i oderwać ich od innych zadań.
      @ZasilaczKomputerowy: Ludzie w tych zawodach cały czas się doszkalają, więc musiałbyś wskazać dlaczego akurat w tym jednym przypadku byłoby to problemem.

      Oczekujesz odpowiedzi, że według zasad kościelnych?
      @ZasilaczKomputerowy: Po prostu mam wrażenie, że Twoje wcześniejsze pytanie nie miało większego sensu. Jeśli rozmowa między nami jest o tym, co powinniśmy zrobić to wiadomo, że chodzi o nasze wyobrażenie na ten temat i ewentualne wypracowanie wspólnej perspektywy, więc nie bardzo rozumiem co chciałeś wykazać.

      Dość kontrowersyjna, mało ścisła. Może poczekajmy jeszcze z jej nauczaniem aż pojawi się więcej publikacji i więcej bezstronnych opracowań.
      @ZasilaczKomputerowy: Skoro nie wiesz jakie tematy są poruszane na Tęczowych Piątkach to po co w ogóle piszesz, że coś jest kontrowersyjne albo mało ścisłe?

      Jestem za wycofaniem walentynek ze szkół. Gdzie mogę podpisać petycję?
      @ZasilaczKomputerowy: Rzecz w tym, że Ty wskazywałeś japońską szkołę jako wzór. Skoro oni obchodzą Walentynki i epatują seksualnością to chyba jednak nie był to najlepszy przykład.

    •  

      Zdefiniuj pojęcie "osoba LGBTI".

    •  

      @BartStaszewski: LGBT to wymysł czyjeś głupoty

    •  

      @fuechsinn: W pełni się zgadzam z tym uzasadnieniem jeżeli rzeczywiście taki kontekst miały te strefy.

    •  

      @BartStaszewski: wywołałeś wrzawę w internecie o gejach AKURAT w momencie, w którym poszło info że jest przewidziana 14 emerytura - kto cię finansuje i dlaczego przyczyniasz się do rozpierdolenia tego kraju???

    •  

      @Patrick_Bateman: Przecież masz to opisane typie w tym raporcie xD

      @Zralok: @JimNH777: Jak wyżej. W jednym jest lepiej, w innym gorzej. To ocena całościowa.

      @Blaskun: @Acros: @eskejper: Masz to opisane.

      @Lorne: Może osoby mające partnera tej samej płci xD?

      @RedSensej: Polska ma wynik jak Rosja i Białoruś, a nie jak kraje rozwinięte, albo chociaż sąsiedzi typu Czechy. To ma być normalność?

      A koło dupy nam powinien latać ten ranking. Właśnie przez te kontrowersyjne kwestie powinniśmy się cieszyć, że jesteśmy na samym dole w tym pseudo rankingu.

      To co najwyżej powinien być powód do cieszenia się z tego, że nie mamy 100%. Ale dlaczego nie można mieć unijnej średniej 55%? Co ci przeszkadzają geje, że chcesz im psuć życie?

      Jeszcze beka, bo pokazują nas w niewiele lepszym świetle od Białorusi, gdzie chyba autorzy tego rankingu z dupy nie mają bladego pojęcia jak na wschodzie wygląda tolerancja.

      Ale to nie jest ranking tolerancji, tylko prawa. Wygląda właśnie tak.

      @Nanuno:

      @Ekspert_od_niczego: Skoro nie monolit, to czemu mają listę postulatów, według których można oceniać czy dany kraj jest im przyjazny? Kto tę listę stworzył i na podstawie jakich wartości i pobudek?

      Ale tego nie stworzyło jakieś nieokreślone LGBT, a tym bardziej organizacja o nazwie LGBT, tylko konkretna organizacja z konkretnym programem, o nazwie ILGA. Nie trzeba się zgadzać ze wszystkimi kwestiami, które wymienia (sam się nie zgadzam), ale tak beznadziejny wynik Polski, zbliżony do krajów takich jak Białoruś czy Rosja powinien dać do myślenia.

      @ZasilaczKomputerowy:

      @damianas1999: Każda osoba będąca albo gejem, albo lesbijką, albo osobą biseksualną, albo trans lub interpłciową.

    •  

      @BartStaszewski: i bardzo dobrze jestem dumny z Polski , won mi z tym lgbt

      +: getin
    •  

      wystarczy nie głosic pogladòw rasistowskich czy homofobicznych

      @Gregory960:
      Aha, no to już wszystko wiadomo!

      Rzecz w tym, że definicja "poglądów rasistowskich czy homofobicznych" jest bardzo płynna, a skrajna lewica lubi przypisywać je każdemu, z kim się nie zgadzają. Jeszcze niedawno julki pruły się, że jak nie chcesz umawiać się z transem to jesteś transfobem.
      Jeżeli napiszę na przykład, że "nie lubię przebywać w towarzystwie osób ciemnoskórych ponieważ wydaje mi się, że brzydko pachną" to będzie to rasizm? Czy może zwykła opinia bo nie jest tajemnicą, że ciemnoskórzy pachną inaczej.

    •  

      @userrrr: Ten ktoś nazywa się biologia, LGBT występuje w niej od czasu powstania stawonogów.

    •  

      Ludzie w tych zawodach cały czas się doszkalają, więc musiałbyś wskazać dlaczego akurat w tym jednym przypadku byłoby to problemem.

      @AugustinTarrou: Pytanie, które postawiłem to nie jest czy to "problem", tylko czy rzeczywiście jest takie zapotrzebowanie.

      Skoro nie wiesz jakie tematy są poruszane na Tęczowych Piątkach to po co w ogóle piszesz, że coś jest kontrowersyjne albo mało ścisłe?

      @AugustinTarrou: Bo widziałem bardzo długie listy dyskusyjne poważnych ludzi, którzy w tematach dotyczących płciowości dochodzili do bardzo fundamentalnych zagadnień i nie mogli dojść do konsensusu. Stąd wyrobiłem sobie opinię, że nie ma jeszcze status quo. Mam prawo do własnej opinii.

      Rzecz w tym, że Ty wskazywałeś japońską szkołę jako wzór. Skoro oni obchodzą Walentynki i epatują seksualnością to chyba jednak nie był to najlepszy przykład.

      @AugustinTarrou:

      coś jak w Japonii

      Jako przykład niektórych standardów, choć jak widać jestem nieco bardziej radykalny niż oni.

    •  

      @Ekspert_od_niczego: czyli korpo KPI z dupy, kocham ten clown world ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @icek88: Byli już tacy, którzy chcieli likwidować z kraju ludzi z odmiennymi cechami biologicznymi, kiepsko skończyli.

    •  

      @BartStaszewski: Fakt nie ma tolerancji w tym kraju dla sugerowania co by się zrobiło z nieletnim chłopaczkiem, ale cie to boli co? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Twoje miejsce jest w zakładzie psychiatrycznym.

    •  

      Oznacza to, że Polska jest krajem, którego prawodawstwo traktuje osoby LGBT+ najgorzej w całej Unii.

      No i git ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @BartStaszewski: powiem tak, mam to w dupie jednak trudno sie zgodzic z tym ze osoby LGBT maja jakies inne, mniejsze prawa niz hetero. Zaden artykuł nie warunkuje zdolnosci prawnej od pogladow czy seksualnosci.

      Jeski chodzi o malzenstwa i to ze nie moga ich zawierac osoby jednoplciowe to wcale nie oznacza ze prawno jie jest rowne. Idac tym tokiem rozumowania pedofil mógłby zawrzeć zwiazek małżeński czy partnerski z dzieckiem .

      Jesli chodzi o zmiane przepisow pozwalajacych na zawieranie takich malzenst to oczywiście jest to dosc spory problem i wymagal by zmiany konstytucji, dlatego ze konstytucja dokladnie okresla to co jest małżeństwem a mianowicie ze jest to zwiazek koniety i mężczyzny

    •  

      @BartStaszewski: nie ufam mapce na której białoruś pokazuje cos innego niz brak danych

    •  

      Ale tego nie stworzyło jakieś nieokreślone LGBT, a tym bardziej organizacja o nazwie LGBT, tylko konkretna organizacja z konkretnym programem, o nazwie ILGA. Nie trzeba się zgadzać ze wszystkimi kwestiami, które wymienia (sam się nie zgadzam), ale tak beznadziejny wynik Polski, zbliżony do krajów takich jak Białoruś czy Rosja powinien dać do myślenia.

      @Ekspert_od_niczego: Stąd wśród niektórych środowisk rozumienie akronimu LGBT znaczy zupełnie co innego. Same organizacje związane z walką o prawa osób nie-heterosekusalnych wprowadzają chaos informacyjny i potem jest zaskoczenie, że ludzie nie rozumieją co to znaczy LGBT. Skoro nie ze wszystkim się zgadzasz to może warto najpierw uporządkować słownik, bo mam wrażenie że osoby związane z ruchami LGBT robią więcej wizerunkowych szkód dla osób LGBT niż fanatyczna prawica.

      I moim zdaniem ruchem LGBT można śmiało nazwać jaskrawe postulaty wszystkich większych organizacji, partii i fundacji działających na rzecz tych osób. Ideologia to za duże słowo, ale mamy tutaj do czynienia z międzynarodowym ruchem, który ma pewne wspólne postulaty, zaplecze ludzkie, finansowanie, swoich polityków, media i tak dalej. NIe zaklinajmy rzeczywistości. Istnieje pewne lobby, które ma realne zaplecze polityczne. Ktoś pisze te programy, prawa, postulaty, ustala kryteria rankingów.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @BartStaszewski: Dumny jestem z tego powodu

    •  

      @BartStaszewski: widzę, że powoli wykop przestaje być głównym portalem LGBT w Polsce

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @Kenjiy

      Jeski chodzi o malzenstwa i to ze nie moga ich zawierac osoby jednoplciowe to wcale nie oznacza ze prawno jie jest rowne.

      Chyba sobie żartujesz.
      Porównania do pedofilii nawet nie skomentuje, bo jest grubo poniżej pewnego poziomu.

    •  

      @Serghio:

      Nie może sobie mówić, że "geje to podofile".

      A jednak może. https://natemat.pl/338043,kaja-godek-wygrala-w-sadzie-chodzi-o-slowa-o-adopcji-dzieci-przez-gejow

      Jednakże każdy ma prawo pozwać ją z artykułów:

      No może. Widać powyżej jakie są tego skutki.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @ZasilaczKomputerowy:

      Same organizacje związane z walką o prawa osób nie-heterosekusalnych wprowadzają chaos informacyjny i potem jest zaskoczenie, że ludzie nie rozumieją co to znaczy LGBT.

      W jaki sposób? Ta organizacje twierdzi, że sama jest LGBT?

      Skoro nie ze wszystkim się zgadzasz to może warto najpierw uporządkować słownik

      To znaczy? Co jest niejasne?

      bo mam wrażenie że osoby związane z ruchami LGBT robią więcej wizerunkowych szkód dla osób LGBT niż fanatyczna prawica.

      I to tylko wrażenie.

      I moim zdaniem ruchem LGBT można śmiało nazwać jaskrawe postulaty wszystkich większych organizacji, partii i fundacji działających na rzecz tych osób.

      Jasne, zgadzam się. Tylko ruch LGBT =/= LGBT. LGBT to grupa ludzi, ruch LGBT to ruch społeczny na rzecz LGBT.

    •  

      dlatego ze konstytucja dokladnie okresla to co jest małżeństwem a mianowicie ze jest to zwiazek koniety i mężczyzny

      @Kenjiy: Nie. Stwierdza, że znajduje się ono pod ochroną prawną. To nie wyklucza wprowadzenia małżeństw innego rodzaju.

      Dzieci, w przeciwieństwie do dorosłych gejów i lesbijek, nie mają zdolności prawnych. Dlatego nie mogą zawierać małżeństwa.

      Geje i lesbijki mają pełne zdolności prawne, a jednak nie mogą poślubić osoby, którą kochają. I jest to dyskryminacja.

    •  

      @BartStaszewski: potem polaczki zdziwione, czemu mamy taka chujowa opinie za granicą. Jedynie nam przyjęcie uchodźców z Ukrainy poprawiło. Co nie zmienia faktu, że społeczeństwo jest skrajnie ksenofobiczne i homofobiczne.

    •  

      @P0kahontaz: Akurat sytuację prawną na Białorusi łatwo sprawdzić, jest dostępna publicznie.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @PomaranczaTesto: A czemu miałoby go to boleć? Sugerujesz, że chciałby to robić?

    •  

      @BartStaszewski: wstydź się za siebie. Myślę, że większość Polaków ma to całkowicie w dupie, a nawet się z tego cieszy

      +: Vort
    •  

      A czemu miałoby go to boleć? Sugerujesz, że chciałby to robić?

      @Ekspert_od_niczego: Ja nie sugeruję że on chciałby to robić, on sam sugerował jakiemuś typkowi że by go jak to napisał cvelił itd XD okazało się że typ był nieletni, i to jest właśnie te całe LPGT

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @BartStaszewski: Ale jak te statystyki sa robione? Mamy stawiać pomniki LGBT, kłaniać się po pas i ustępować pierwszeństwa bo LGBT? Pracuje w IT, znam paru gejow, znam pare lesbijek, znam jednego transa i jakos mnie to nie rusza zupelnie, normalnie utrzymuje z nimi kontakt i nie sądzę by ktoś w moim kregu znajomych odnosił się do nich z pogardą czy podstawial nogę.
      @eskejper co to za wznoszenie chochołów z tymi pomnikami i pierwszeństwem xD poza tym poziom równouprawnienia to nie to samo, co stosunek społeczeństwa. Nawet nie rozumiesz tego, co czytasz (mam na myśli wpis OPa, a nie treść raportu).

    •  

      @BartStaszewski: jaki wstyd? To powód do dumy, stop wypaczeniom umysłowym. Zagorzałych wyznawców LGBT wysłać do Korei Północnej.

    •  

      @BartStaszewski: Pozwoliłem sobie sprawdzić co owa fundacja sprawdza, i co według niej jest "równouprawnieniem" dla osób lgbt, a są to między innymi:

      - Dopuszczanie par transseksualnych do posiadania dzieci
      - Wprowadzenie praw zakazujących hate crime i hate speach - powodzenia z określaniem takich pojęć i tym aby ich nie nadużywać.
      - Brak ograniczeń wiekowych co do legalnej zmiany płci - tutaj nie będe nawet komentował.
      - Prawne uznawanie osób niebinarnych....
      - Brak wymagania opinii eksperta przy zmianie płci
      - Brak praw limitujących "wolność ekspresji" - powodzenia z dopasowaniem tego do zakazywania pojęć tak abstrakcyjnych jak hate speach i hate crime

      A to tylko pierwsze lepsze ogarnięte w 5 minut.

      Jakoś niezbyt smuci mnie nasz ranking, patrząc co promuje owa fundacja.

      @KacapRemover: Próba zmieniania całego świata pod swoje widzimisię bo ktoś lubi bardziej w dupę.

      Serio, nikogo to nie interesuje kto z kim/czym i co robi.
      Wy natomiast próbujecie na innych wymusić by was jakoś inaczej traktowano. Czemu?

    •  

      @BartStaszewski: ty jesteś tym troglodytą który wypowiadal się o żołnierzach WP broniących granicy RP jako o bandytach w mundurach?

    •  

      @BartStaszewski wiesz co, pierdolić takie standardy.

    •  

      @BartStaszewski: no i essa, wariaciku. Krotko z heterofobami

    •  

      GIF

      źródło: polska-gurom-polska.gif (6.16MB)

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @Ekspert_od_niczego: widocznie sąd nie dopatrzył się czynu zabronionego.

      Dobra osobiste mogą zostać naruszone, gdy nienawistna wypowiedź skierowana jest pod adresem konkretnych osób albo ściśle określonej grupy.

      Z tego, co widzę dostała pozew dokładnie za słowa.

      Walka z pedofilią w Kościele i w każdym środowisku, to musi być przede wszystkim ograniczenie wpływu homolobby i tego nie robi żadna siła polityczna dzisiaj w Polsce. Dlatego, że to pederastia jest wstępem do pedofilii i to pokazuje film braci Sekielskich. Teraz geje mówią, że chcą adoptować dzieci. Dlaczego chcą adoptować dzieci? Bo chcą je molestować i gwałcić, takie są fakty

      I słusznie, jak powiem, że informatycy są upośledzeni, to mimo, że jest to chamskie i naganne to nie odnoszę się do konkretnej osoby, czy grupy osób. Musiałby się znaleźć ktoś kto udowodni, że nie ma żadnego informatyka, który jest upośledzony, a to nie jest takie proste i podobnie jak z gejami. Zapewne istnieje jakiś gej, który zgwałcić kogoś, o czym można przeczytać np. w mediach amerykańskich.

      Logiczna i słuszna decyzja sądu.

      Natomiast na obrażenie konkretnej osoby homoseksualnej były już wyroki.

      https://queer.pl/news/191330/kara-za-pedala i to podaje zdaje mi się Wasz portal już 12 lat temu.

    •  

      @BartStaszewski W sensie mają niższe płace, gorszą opiekę zdrowotną, nie mogą głosować, nie obejmuje ich służba zdrowia, mają mniej dni urlopowych, osobne miejsca w autobusach czy kurwa co?

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @stray_dog obyczajowa lewica nie może funkcjonować bez cenzury.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @BartStaszewski:
      Pomyślałeś aby przeprowadzić się do krajów w których można śmiało, w pełni otwarcie i bezpiecznie manifestować swoją identyfikację LBGT?

      Np. kalifat francuski lub szwedostan?

      +: velmar
    •  

      @BartStaszewski bardzo dobra wiadomość pajacu

    •  

      @stray_dog no teraz to odwalasz żenadę

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @BartStaszewski: No dobra, ale tak konkretnie i rzeczowo - w jaki sposób to się objawia?
      W kontekście prawodawstwa, poza związkami, adopcja itp.. to jak przekroczy prędkość to ma indywidualny taryfikator? Inne skale wyroków? Niższe wynagrodzenia?

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @BartStaszewski: Ekonomia się sypie, zalew niepewnych uchodźców, rusckie onunce robią zawieruchę na wschodzie, Gdzieś w tle majaczy europejski, jak i polski totalitaryzm, katastrofa klimatyczna, kolejne fale pandemi, ale tak lgbt to jest to czym trzeba się teraz zająć. xD

    •  

      @BartStaszewski No i zajebiście...lewackie media mogą nad tym ubolewać normalni ludzie są z tego dumni :-)

    •  

      @BartStaszewski: no i pięknie! Życzę Polsce tego, aby pozostała w tym śmiesznym rankingu na ostatnim miejscu jak najdłużej!!!

    •  

      @BartStaszewski: Czy są tu prześladowani? Nie. Czy mają równe prawa z resztą społeczeństwa? Tak. Więc badanie z dupy, tak samo wynik.

    •  

      nie oszukujmy się, nie ma to nic wspólnego z #lgbt. W Polsce żaden uczeń nie ma wsparcia i jeżeli ma jakieś problemy to jest w dupie ¯_(ツ)_/¯

      @KaiserBrotchen: Niestety i IMO nie powinno tak być. No ale cóż, tenkraj był i jest zjebany. Ale można dbać o to, by nie doszło do tego, że będzie zjebany.

    •  

      @BartStaszewski: taki sam wynik jak najbogatszy kraj w Europie - Monako. Jestem dumny (。◕‿‿◕。)

    •  

      I bardzo dobrze, kto by sie spodziewal 0,1% ludnosci

    •  

      @BartStaszewski: Jeden z powodów dla których warto żyć w Polsce.

    •  

      I moim zdaniem ruchem LGBT można śmiało nazwać jaskrawe postulaty wszystkich większych organizacji, partii i fundacji działających na rzecz tych osób.

      @ZasilaczKomputerowy: To w Danii ruch LGBT jest bardzo nieortodoksyjny, trzymając pod swoim sztandarem od skrajnej lewicy po skrajną prawicę, nie pomijając centrum. Od socjalizmu do kapitalizmu; od libertynizmu po konserwatyzm; od klasy robotniczej po burżuazję; od związków zawodowych po związki pracodawców - no te geje kontrolują cały kraj, jak Żydzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      pokaż spoiler ba, jeden jest szefem partii - konserwatywnej, i nie obnosi się

    •  

      @BartStaszewski: Podaj mi jedno prawo, które dyskryminuje osoby LGBT+. Nie, śluby nie są takim zapisem. Jako osoba hetero też nie mogę poślubić osoby tej samej płci.

    •  

      @PomaranczaTesto: Mam nadzieję, że nie będziesz już dalej rozpowszechniał tego fejka. Ładna kompromitacja.

      Swoją drogą jak tępym i naiwnym trzeba być, żeby uwierzyć w coś takiego, gdzie nawet autor "newsa" był ku niemu sceptyczny, ale to że nie zauważyłeś innej czcionki i godzin, które się nie zgadzały ociera się o komedię.

      I kuźma tacy ludzie mają prawa wyborcze xD. Nie dziwię się, że siedzisz na tagu przegryw.

    •  

      @Zgagarast: No i kolejny...

      Abdul, mieszkaniec Arabii Saudyjskiej, lat 40: Jako muzułmanin też nie mogę publicznie wyznawać chrześcijaństwa i posiadać Biblii. Ci chrześcijanie to żądają tylko przywilejów!

      To jest twoja logika.

    •  

      @Ekspert_od_niczego: Dokładnie tak. Prawo jest równe. Katolik nie może mieć biblii w tym kraju. Jestem z tym całkowicie OK.

    •  

      @bojan33: Skąd te dane xD?
      @RafB: Ludzie, którzy są dumni z prześladowania mniejszości w swoim kraju z całą pewnością nie są normalni.

      Czy są tu prześladowani? Nie. Czy mają równe prawa z resztą społeczeństwa? Tak. Więc badanie z dupy, tak samo wynik.

      Niezłe urojenia xD. Skoro są równe prawa, to powiedz gdzie facet może udać się w celu poślubienia innego faceta, tak jak mogą to robić kobiety.

      @gimemoa:

    •  

      @Zgagarast: Ani nie może wyznawać swojej religii publicznie, pomimo że muzułmanie mogą to robić bez problemów. Równe prawa, żadna dyskryminacja.

      @Gigamesh: Bo nie można się zajmować kilkoma rzeczami na raz...

      @Chlop_Sielski: Taki problem przeczytać ten raport? Wszystko jest wyjaśnione.

    •  

      @userrrr: Usunąć to ciebie mogła matka, robienie tego z płodami obarczonymi wadą genetyczną było wtedy legalne.

    •  

      @Ekspert_od_niczego: Czy ty znasz różnicę pomiędzy "równe" i "sprawiedliwe"?

      +: Vort
    •  

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      @Ekspert_od_niczego: To miłe że narzekasz na brak praw osób LGBT, a drugiemu typowi mówisz, że mogła go matka usunąć xD

    •  

      @BartStaszewski:
      Ja pierdole, ale mi dzień obrzydziło przeczytanie wszystkich komentarzy tutaj. Ledwo garstka ogarniętych ludzi, za to cała masa sebków dumnych z tego, że ich kraj gnoi część obywateli (wiem, ogólnie to Polska gnoi właściwie wszystkich obywateli - tylko niektórych trochę mniej, niektórych trochę bardziej...) za orientację seksualną. Albo jeszcze lepiej - zaprzeczających, że jakakolwiek dyskryminacja w ogóle ma miejsce. Żeby tak myśleć, to trzeba, nie wiem... być selektywnie ślepym, mieć w sobie bardzo dużo złej woli albo po prostu typowego dla konserw gwoździa w mózgu (-‸ლ)

      Chociaż z drugiej strony, to chyba wolę tych, którzy twierdzą, że tej dyskryminacji nie ma. Tacy, którzy jawnie ją popierają i są z tego cieszą i to najgorszy rodzaj ciemnogrodu - cham, który ze swojego chamstwa i ciemnoty jest szczerze dumny, a nawet jest gotowy publicznie głosić swoje banialuki.

      Ciekawi mnie w ogóle, w którym momencie to wszystko się tak zjebało? Jak pamiętam Internet sprzed ~nastu lat, to raczej ogromna większość unikała jawnego przyznawania się do rasizmu, homofobii, nietolerancji. Jakoś ludzie ogarniali, że to nie jest w porządku. A teraz? Co i rusz można się natknąć na jakąś yntelygentną wypowiedź w stylu: "Tak, jestem nietolerancyjny. Tak, jestem rasistą. Tak, jestem homofobem. I jestem z tego dumny!" - jak to się stało?

      Utwierdziłem się jeszcze bardziej w przekonaniu, że Polska jako kraj to po prostu bagno (a.k.a. Chlew Obsrany Gównem), a p0lski naród to dno i trzy metry mułu. Tutaj nigdy nie będzie lepiej, bo z taką mentalnością lepiej być nie może. Pieprzone homo sovieticus.

    •  

      @Serghio:

      widocznie sąd nie dopatrzył się czynu zabronionego.

      Ale to taki problem przeczytać tak krótki artykuł? No nie, według sądu pokrzywdzeni nie udowodnili, że są gejami.

      Gdyby ktoś tak powiedział o katolikach, dostałby dwa lata. Taka to równość.

      Dobra osobiste mogą zostać naruszone, gdy nienawistna wypowiedź skierowana jest pod adresem konkretnych osób albo ściśle określonej grupy.

      Nawoływanie do nienawiści o którym rozmawiamy to kompletnie co innego od naruszenia dóbr osobistych.

      I słusznie, jak powiem, że informatycy są upośledzeni, to mimo, że jest to chamskie i naganne to nie odnoszę się do konkretnej osoby, czy grupy osób. Musiałby się znaleźć ktoś kto udowodni, że nie ma żadnego informatyka, który jest upośledzony, a to nie jest takie proste i podobnie jak z gejami. Zapewne istnieje jakiś gej, który zgwałcić kogoś, o czym można przeczytać np. w mediach amerykańskich.

      Więc wprowadźmy w tej kwestii równość. Aby można tak było mówić np. o katolikach. Zobaczymy, jak prawdziwa równość im się spodoba.

      Natomiast na obrażenie konkretnej osoby homoseksualnej były już wyroki.

      Nie za nawoływanie do nienawiści, a to o tym była mowa. Prawo, według którego nie można nazwać kogoś p...łem, ale za to można twierdzić, że chce gwałcić dzieci, to patologia.

      https://queer.pl/news/191330/kara-za-pedala i to podaje zdaje mi się Wasz portal już 12 lat temu.

      Jaki k. wasz? Nie przypominam sobie, żebym siedział w zarządzie tego portalu czy miał w nim udziały. Nie mam też osobowości mnogiej, więc dlaczego używasz do mnie tej formy?

    •  

      ale sie zleciała chmara xD wykopki jak zawsze z gównem
      obrzydliwe i żałosne - ale ani trochę zaskakujące

    •  

      @Zgagarast: Ale jak można twierdzić, że prawo, które jednym pozwala wyznawać swoją religię bez ograniczeń, a innym w ogóle, za równe? Co za absurd. Albo dawać mężczyznom prawo do poślubienia kobiety, ale identycznym pod względem sytuacji prawnej kobietom już nie.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @BartStaszewski: wykop z konfederacji wyjdzie ale konfederacja z wykopu chyba nigdy xD

    •  

      @BartStaszewski: Wreszcie jakieś dobre wiadomości!

    •  

      @userrrr: Mój ród ma udokumentowane pochodzenie od XIV wieku i tym "błędom genetycznym" tacy jak ty czyścili latryny, wycierali buty i uprawiali ich ziemię, kłaniając się przy tym do pasa na ich widok. A teraz bydło dostało prawa wyborcze i śmie pyskować lepszym od siebie. Komedia ¯\_(ツ)_/¯

      wiesz juz co masz zrobic z linką za stodola, a najlepiej wczesniej

      Nie mierz innych swoją miarą, wsiurze. W przeciwieństwie do ciebie nie jestem nieudacznikiem z kompleksem mniejszości.

    •  

      @Zgagarast:

      @Ekspert_od_niczego: To miłe że narzekasz na brak praw osób LGBT, a drugiemu typowi mówisz, że mogła go matka usunąć xD

      Do świni nie mówi się łaciną, bo nie zrozumie. Zaczął od wulgarnego ataku personalnego, to dostał wypowiedź odpowiednią do jego poziomu intelektualnego.

      To, że matka mogła go usunąć nie oznacza, że popieram zabieranie mu jakichkolwiek praw. To po prostu stwierdzenie faktu.

    •  

      @BartStaszewski Wracaj stawiać swoje fejkowe tablice.

    •  

      @BartStaszewski: no smutno,ale zerozaskoczenia.

      reakcje tutajttez smutne...@BartStaszewski

    •  

      https://oko.press/kucaj-nago-jedzenia-nie-dostaniesz-na-pomoc-nie-licz-raport-o-zatrzymaniach-w-warszawie-mrozi-krew/

      @Ekspert_od_niczego: to niezle zrodlo wrzuciles xD

      Najgorsze chyba to uzywanie tych zaimkow meskich do osoby transplciowej zawarte w artykule.

      Ziomek, w Paryzu policja palowala protestujacych, zamykala ich w aresztach tylko dlatego, ze poszli protestowac przeciwko tej wielkiej pandemii covid19, a ty mi tutaj wrzucasz artykul z oko.press, w ktorym uzywanie zlych zaimkow jest postawione jako najwieksza obelga. Nie wiem czy to ta sama akcja ale napisane jest, ze protest byl pokojowy i zatrzymana zostala Margot. To jest ta akcja, do ktorego nagrany jest film jak Margot atakowala busa z antyaborcyjnym nadrukiem i jego kierowce? To jest to spokojne zachowanie?

      Ja tez nie widze, ze w Polsce osoby LGBT byly traktowane jak bydlo. Duzo bardziej ja sie czuje jak bydlo gdy musze placic niektore z podatkow, szczepic sie, zeby nie zostac obywatelem drugiej kategorii oraz zbierac sobie na emeryture w ZUS podczas gdy wolalbym to robic samemu

    •  

      @BartStaszewski: statystyka wyciągnięta z dupy

      pokaż spoiler dosłownie :-P ~ ~

      +: 7160
    •  

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      @BartStaszewski: oj bartuś bartuś, ty łysa pało i obrzydliwa kreaturo, między innymi ty i twoje ohydne akcje stoicie za tym, że nic się tu nie zmienia ;)

    •  

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      @Devilus: dokładnie, nie rozumiem jak można być dumnym z bycia chamskim burakiem i konserwowania swoich uprzedzeń. Wykopki śmieją się z ruskiej propagandy a same łykają idiotyzmy typu „ideologia lgbt” bez popity. Co drugi podobno inteligentny programista 15k a jak przychodzi co do czego to poglądy i podejście do konsensusu naukowego jak u Saszki z Nowosybirska. Chlew obsrany gównem to nie jest obraza tylko trzeźwa ocena rzeczywistości

    •  

      Mam nadzieję, że nie będziesz już dalej rozpowszechniał tego fejka. Ładna kompromitacja.

      Swoją drogą jak tępym i naiwnym trzeba być, żeby uwierzyć w coś takiego, gdzie nawet autor "newsa" był ku niemu sceptyczny, ale to że nie zauważyłeś innej czcionki i godzin, które się nie zgadzały ociera się o komedię.

      I kuźma tacy ludzie mają prawa wyborcze xD. Nie dziwię się, że siedzisz na tagu przegryw.

      @Ekspert_od_niczego: Ale się potęznie zesrałeś, nawet autor wpisu usunął moją odpowiedź z linkiem, coś nie tak tam było? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Przecież prawda sama się obroni, wszyscy doskonale wiedzą że zrobił sobie źródło utrzymania z gównopozwów bo nie nadaje się do żadnej roboty XD No ale dobra to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, nie każdy sobie jakoś tam w życiu radzi i potrafi na siebie zarobić czego jesteś najlepszym przykładem. Ale gdy jest aferka związana z autorem i może wydębić grubą kasę a nie drobne od osób prywatnych od gazety która powiela "fejka" to nagle usuwa XDDD no tak wszystko git, wcale to nie śmierdzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      I tacy ludzie jak ty mają prawa wyborcze XD nie dziwię się że jesteś lewakiem ¯\_(ツ)_/¯

      Nie mam zwyczaju prowadzić tak długich dyskusji z amebami ale zrobiłem dla ciebie wyjątek ( ͡° ͜ʖ ͡°) także uważam że i tak jestem za dobry poświecając ci aż tyle czasu. Bez odbioru.

    •  

      @BartStaszewski: Ale mi z tego powodu wszystko jedno xD Nie wiem lewaku idź sobie do cienia czy gdzieś gdzie gejowie chodzą

      +: Majklu
    •  

      @PomaranczaTesto

      Ale się potęznie zesrałeś

      Coś w tym dziwnego? Pomawianie niewinnego człowieka o pedofilię to czyste sku...syństwo. Mam na to alergię.

      Ale skoro zamiast przeprosić idziesz w zaparte, to naprawdę życzę ci tego samego. Niech ciebie jakiś 14-latek z problemami psychicznymi oskarży o molestowanie, wysyłając screeny spreparowane chyba w paincie xD.

      coś nie tak tam było? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Widocznie tak. Zapewne pomówienie, które jest karalne w polskim prawie. Oparte na fejku, który rozpozna nawet debil.

      Wysłał ci decyzję prokuratury na ten temat, nie widziałeś?
      https://wiadomosci.onet.pl/lublin/fiasko-fundacji-kai-godek-ws-donosu-na-bartosza-staszewskiego/46k090p.amp

      potrafi na siebie zarobić czego jesteś najlepszym przykładem

      Chłopie xD. W życiu nie zarobisz tyle, ile ja miałem w wieku 21 lat.

      to nagle usuwa

      Gazeta nie stwierdziła, że to zrobił, a jedynie że ktoś go o to oskarżył. To nie jest pomówienie.

      I tacy ludzie jak ty mają prawa wyborcze

      Ale to ty łykasz jak pelikan fejki sprzed roku. Rok temu taka sprawa, nikt nic nie zrobił i naprawdę nie zapaliła ci się lampka?

      nie dziwię się że jesteś lewakiem

      Nie jestem i nigdy nie byłem.

    •  

      @Majklu

      > że nic się tu nie zmienia

      Tak właściwie to nawet według sondaży rządowego CBOSu poziom akceptacji LGBT w Polsce jest najwyższy w historii.

    •  

      @takija Ale to w ogóle nie jest statystyka. To ocena stanu prawnego.

    •  

      @93michu93

      to niezle zrodlo wrzuciles

      wrealu24 lepsze?

      a ty mi tutaj wrzucasz artykul z oko.press, w ktorym uzywanie zlych zaimkow jest postawione jako najwieksza obelga

      I po co kłamiesz?

      "Wstępny raport mówi o brutalności policji, biciu w samochodach, utrudnianiu dostępu do pomocy prawnej, o zatrzymaniach całkowicie przypadkowych osób"

      I to jest w opisie pod tytułem.

      Protestujący łamali prawo, więc było to uzasadnione prawnie. Oczywiście to potępiam, niemniej tu mamy do czynienia z kompletnym bezprawiem.

      To jest ta akcja,

      Nie. Szkoda, że nie przeczytałeś. Tu jest mowa o zatrzymaniach kompletnie losowych osób i przetrzymywaniu ich bez jedzenia i biciu.

      Ja tez nie widze, ze w Polsce osoby LGBT byly traktowane jak bydlo.

      Nie jesteś osobą LGBT i nie masz pojęcia o życiu osób LGBT, zgadłem?

      szczepic sie,

      Szczepienie się jest na pewno gorsze od bezpodstawnego aresztowania, pobicia, przetrzymywania bez jedzenia czy pomocy prawnej.

      Szuryzm to stan umysłu.

      +: Lou_la
    •  

      @Ekspert_od_niczego: zajmij się niczym, bo na tym tylko się znasz

    •  

      @Ekspert_od_niczego: no ale prawnie nadal to samo, a większość społeczeństwa jeszcze długo nie zgodzi się na poważniejsze zmiany. To właśnie tacy debile pokroju Bartusia, Margot czy Lempart sprawiają, że nawet słuszne inicjatywy mogą być przeciętnemu Kowalskiemu bardzo łatwo obrzydzone. Mam Ci przypomnieć czym ten pożyteczny idiota Staszewski się zasłużył?

    •  

      @BartStaszewski Wczoraj ktoś tu wrzucał twojego tweeta i zostałeś obśmiany, a teraz się okazuje, że sam masz tu konto i zero reakcji?

    •  

      Chłopie xD. W życiu nie zarobisz tyle, ile ja miałem w wieku 21 lat.

      @Ekspert_od_niczego: a co miałeś 5 bitcoinów ale nie zdążyłeś sprzedać bo giełda się zawinęła? XDDD no i słowo klucz to miałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja miałem złoty helikopter w garażu ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @BartStaszewski: Równe traktowanie tzn "specjalne"? Scenka rodzajowa:
      Dzień dobry chcialbym podwyżke
      Nie
      Jestem gejem
      Nie
      - Brak równouprawnienia stwierdzony.
      Jak dla mnie żyjemy w kraju którzy wszyscy są traktowani jedną miarą, (pomijam wysoko postawionych magnatów, polityków, buissnes manów) śmiertelnicy wszyscy mogą czuć się równie hujowo. Rozumiem, że ta statystyka przedstawia 88% osób które po powołaniu się na bycie LGBT nie uzyskały tego co chciały. To jest niedorzeczne. A Trzaskowski robi homohotele, homolinie i homoterapie a mimo wszystko LGBT bedzie wiecznie niezadowolone.

    •  

      @BartStaszewski typie jesteśmy w pizdzie gospodarczo. Nikogo nie interesuje wyimaginowany problem z ludźmi LGBT. W Polsce już nikt nie bije gejów chyba że mieszkasz w jakiś Bieszczadach. Większość to ludzie tolerancyjni i na geja w Polsce już nie reaguje się zdziwieniem

    •  

      i na geja w Polsce już nie reaguje się zdziwieniem

      @waldi2723: tylko obrzydzeniem XD no i prawidłowo.

    •  

      @Ekspert_od_niczego: nie chce mi się szczegółowo tobie odpisywać bo szkoda czasu. Czyli było tak: Margot zatrzymała bezprawnie samochód z jakimiś naklejkami, po czym pobiła jego kierowcę, 40 innych osób stało obok i zupełnie nic ale to nic nie robiło i policja też ich przymknęła po czym przetrzymywała bezpodstawnie plbez picia i jedzenia? XD
      Wiesz już dlaczego oko.press to nie jest najlepsze źródło? Spróbuj rozpisać to co napisali własnymi słowami i ogarniesz, że się kupy nie trzyma. Btw. Wspomnieli ile zatrzymane osoby były bez jedzenia i picia? Czy od razu po zatrzymaniu zaczęły płakać, że nie jadły i chcą żreć?

      Btw. Ty jesteś lgbtqi+, że się tak dobrze orientujesz? Bo jeśli zarzucasz mi, że się nie znam bo nie jestem LGBT, a sam nim nie jesteś to wychodzi, że ktoś tutaj jest hipokryta

    •  

      @Ekspert_od_niczego: szanowny Panie interpretacja prawa sie klania ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Potem takinjeden z drugim cos mowi i wychodza takie kocopoly xd

      Dzieci nie maja pelnej zdolnosci do czynnosci prawnych, skoro nie problem zmienic konstytucje by osoby homo mogly byc w malzenstwie to co za problem zmienic kc zeby dzieci mialy pelna zdolnosc do czynnosci prawnych ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @waldi2723

      @BartStaszewski typie jesteśmy w pizdzie gospodarczo. Nikogo nie interesuje wyimaginowany problem z ludźmi LGBT. W Polsce już nikt nie bije gejów chyba że mieszkasz w jakiś Bieszczadach. Większość to ludzie tolerancyjni i na geja w Polsce już nie reaguje się zdziwieniem

      No właśnie widać po komentarzach jacy ludzie w Polsce są tolerancyjni xD

    •  

      Ale to taki problem przeczytać tak krótki artykuł? No nie, według sądu pokrzywdzeni nie udowodnili, że są gejami.

      Lol. Skoro według sądu pokrzywdzeni nie udowodnili, że są gejami, to właśnie oznacza, że sąd nie dopatrzył się czynu zabronionego.

      Gdyby ktoś tak powiedział o katolikach, dostałby dwa lata. Taka to równość.

      Jeszcze nie słyszałem w Polsce, żeby ktoś dostał wyrok za stwierdzenie, że "księża to pedofile". Obraza uczuć religijnych nie polega na tym, aby ścigać kogoś za powiedzenia "księża to pedofile", "katolicy są upośledzeni" - według mnie nikt za to wyroku nie dostanie.

      Jeśli już to dostanie za obrazę uczuć religijnych, tak jak np. Paweł Chojecki, który dostał wyrok nie za słowa "Kościół Katolicki to wielka prostytutka", a za "jak zjesz se Jezusika to pomieszka w tobie góra 15 minut" i za twierdzenie, że "odmawianie różańca to małpowanie", które bezpośrednio uderzają w czynności religijne wykonywane przez akurat katolików, sama opinia o jakiś grupie raczej nie jest przedmiotem rozpraw.

      Jaki k. wasz? Nie przypominam sobie, żebym siedział w zarządzie tego portalu czy miał w nim udziały. Nie mam też osobowości mnogiej, więc dlaczego używasz do mnie tej formy?

      Z powyższych postów w tym wątku w moim odczuciu reprezentujesz postawy dokładnie takie same jak prezentowane są przez "dziennikarzy" w tym portalu, więc wrzuciłem Cię do takiego worka i to jest moja wyłącznie sprawa, co sobie tu będę pisał.

      To też ostatni mój post w tym wątku. Nie zgadzamy się, nie jesteś w stanie udowodnić mi swojej racji, a ja nie jestem Tobie, a dalsza dyskusja na poziomie (niedosłownym) "Ty jesteś debil", "Nie, ty jesteś" - nie ma najmniejszego sensu i szkoda mi na to czasu, bo mam ważniejsze rzeczy.

      W tym wątku na 100 osób mamy mniej więcej stosunek 76 do 24 twierdzących, że pierwotny post Staszewskiego jest nieistotny, choć Wykop jest specyficznym miejscem i być może mało reprezentatywnym, to taki wyniki pokazuje, że jest z nami wszystko w porządku, co mnie i innych tutaj bardzo cieszy. Pozdrawiam.

    •  

      Wykop jest specyficznym miejscem i być może mało reprezentatywnym, to taki wyniki pokazuje, że jest z nami wszystko w porządku, co mnie i innych tutaj bardzo cieszy.

      @Serghio: Przecież Ty nawet nie zrozumiałeś tego raportu, co wykazywano Ci w komentarzach, więc jak możesz coś takiego oceniać.

    •  

      @AugustinTarrou: To jest Twoja opinia.

      Masz dział "Civil society space", w którym jest "Public event held, no state obstruction of freedom of assembly (3 years)" jako X, co oznacza, że kryterium w Polsce nie zostało spełnione.

      Tymczasem w opisie działań tej organizacji można przeczytać, że chodzi.

      Public event held, no state obstruction of freedom of assembly (last 3 years) covers when laws, policies and practices allow for full exercise of the right to free assembly, so LGBTI public events are held without obstruction.

      Jako argument użytkownicy podali to, że kilka polityków samorządowych próbowało zablokować marsz. Tak tylko nie mieli racji, co przyznał sąd.

      Od kilku lat widzę w Polsce, że odbywają się Parady Równości, które zabezpieczane są również przez policję.

      Public event held, there is enough protection (last 3 years) covers when LGBTI public events are sufficiently protected by public authorities (e.g. police) who ensure their due course, including protection from disruption or attacks.

      Widziałem policję, która niejednokrotnie broniła przed atakami jednostek, czy oddzielała od kontrmanifestacji, które przecież mają dokładnie takie samo prawo do wyrażania swoich poglądów.

      Takich wątpliwości w tym raporcie jest wiele, a to nie ma dla mnie znaczenia. Polska może być i na pierwszym, jak i ostatnim miejscu. Papier i strona internatowa wszystko przyjmie, jeden rabin powie tak, drugi nie.

      Czy ktoś będzie mi pisał, że czegoś nie rozumiałem, to niech sobie piszę, co tam uważa. Większość ludzi jednak na ten temat na szczęście ma inne zdanie.

    •  

      @Serghio: Ale to nie jest kwestia tego co sobie ktoś uważa tylko Ty po prostu źle odczytałeś ten raport:

      A pomstę woła zapis: "Zakaz interwencji medycznej przed osiągnięciem przez dziecko świadomej zgody". No i bardzo dobrze, że tak jest i oby się to nigdy nie zmieniło.
      W Polsce nie ma takiego zakazu i dlatego Polska nie dostała za to punktu. Kiedy Ty piszesz, że dobrze, że tak jest to przeczysz samemu sobie.

    •  

      @AugustinTarrou: Bardzo dobrze odczytałem ten raport.

      Legal gender recognition procedures exist for minors

      Polska nie dostała punktu.

      W szczegółach w opisie jest mamy:

      Legal gender recognition

      Legal gender recognition procedures exist for minors, covers when a legal measure for accessing legal gender recognition is available for minors and provides consistent results.

      I bardzo dobrze, że nie otrzymała punktu, bardzo dobrze, że tak jest i oby się to nigdy nie zmieniło.

      Pozdrawiam.

    •  

      @Serghio: To nie jest punkt, do którego się odnosiłeś i dobrze o tym wiesz. Zadaje sobie pytanie po co to robisz? Mnie też wiele razy przyłapano na pisaniu głupot i w najlepszym przypadku przyznawałem rację, w najgorszym po prostu było mi wstyd i kończyłem dyskusję. Natomiast nie rozumiem ludzi, którzy potem jeszcze w to brną, robią oczywiste fikołki i starają się przepchnąć jakąś alternatywną rzeczywistość.

    •  

      @AugustinTarrou: Człowieku, wyjaśniam jeszcze raz.

      Raport, o którym mowa nie przyznał punktu Polsce za:

      Legal gender recognition procedures exist for minors

      Ten punkt to woła o pomstę.

      Bardzo dobrze, że Polska nie dostała za niego punktu i niech nigdy nie dostanie.

      W wyżej wymienionym poście, właśnie o to mi chodziło, oczywiście przez nieroztropność mogłem wskazać błędny, co niczego nie zmienia w moim odbiorze, a Wam dało "punkt zaczepienia".

    •  

      @Serghio: To skoro już przyznałeś, że źle przeczytałeś ten raport to jeszcze wskaż, gdzie punktowane jest coś takiego:

      Jak to jest, że jak 13 latek będzie mógł bez zgody rodziców zmienić płeć (bo taki jest zapis punktowany w tym raporcie),

    •  

      @Ekspert_od_niczego: Odpowiadam jeszcze raz, bo widzę, że staszewski usunął mój komentarz (nic dziwnego jeśli się nie ma argumentów, a gra na emocjach).
      Proponuję gonić kraje rozwinięte najpierw pod kątem ekonomicznym, a dopiero później zająć się sferą obyczajową kiedy nie będziemy mieli na co pieniędzy wydawać jak na Zachodzie i sobie będzie można rozwiązywać problemy trzeciego rzędu. Wielu zwyczajnych gejów i lesbijek odcina się od tęczowców, bo to tylko ośmiesza homoseksualizm. To środowisko nie ma monopolu na mówienie o innych orientacjach niż hetero. Jeśli ktoś co chwilę musi na paradzie manifestować swoje preferencje seksualne, to nie jest to normalne - świadczy o zaburzeniach w poczuciu własnej wartości i szukaniu akceptacji (może też kwestia problemów psychicznych na gruncie własnej tożsamości). Nie bardzo mnie interesuje co kto robi w sypialni, ale atencjonowanie się tym publicznie budzi obrzydzenie i zgorszenie.

    •  

      @AugustinTarrou: Jeżeli jestem w stanie dobrze przetłumaczyć poniższe zdanie:

      Legal gender recognition procedures exist for minors, covers when a legal measure for accessing legal gender recognition is available for minors and provides consistent results.

      To znaczy, że w Polsce według tego raportu powinny istnieć procedury prawne "uznawania płci" dla niepełnoletnich.

      "prawnego uznawania płci" - "Legal gender recognition"

      a według tej broszury https://www.ilga-europe.org/sites/default/files/toolkit_web.pdf

      chodzi o to, aby niepełnoletni mogli w swoich dokumentach np. dowodzie osobistym, paszporcie wybrać dowolnie wybraną płeć, inną niż przypisaną systemowo przy urodzeniu.

      Pół biedy jeżeli dotyczy to osób, które z jakiegoś powodu nawet jako dzieci przeszły "zmianę płci" i chcą zachować jakaś pozorną "prawidłowość" w dokumentach, ale wyraźnie napisali tam wprost, że powinna wystarczyć sama chęć (sic!) prezentowania swojej płci inaczej aniżeli stanowi to dotychczas w dokumentach. Już nie musi być nawet przesłanki takiej, że była tam jakaś operacja.

      A to oznacza, że dążą do tego, aby 13-letni Wojtek mógł bez żadnego problemu i zgody rodziców pójść do urzędu i powiedzieć, że on teraz w paszporcie nie chce być chłopcem, chce być dziewczynką - co jest równoznaczne ze zmianą płeć, o czym pisałem właśnie w tym przytoczonym poście.

      Znam kilku gejów, niezbyt dobrze, ale nie raz rozmawiałem. Na prawdę nie mam nic do was, nawet uważam, że powinny być związki partnerskie w Polsce zalegalizowane, ale cześć tego towarzystwa LGBTI posuwa się za daleko, przez co ktoś może nabrać podejrzenia, że przygotowywane są procedury prawne, które dlaczego by nie, za kilkanaście lat zliberalizowały np. pedofilę.

    •  

      @Majklu

      Mam Ci przypomnieć czym ten pożyteczny idiota Staszewski się zasłużył?

      Między innymi rozpropagowaniem na świecie wiedzy o strefach wolnych, przez co zareagowało UE i zostały one w wielu miejscach polikwidowane.

    •  

      @Grzabek Ale to jest taki problem przeczytać metodologię?

      To jest niedorzeczne

      Niedorzeczny jest twój chochoł xD.

      Zdziwię cię, ale Trzaskowski nie ma wpływu na politykę państwa, a to o czym mówisz nie jest w ogóle brane pod uwagę w raporcie.

      I jakie homohotele? Jeden hostel interwencyjny dla wyrzuconych z domu dzieciaków? Homoterapie, homolinie? O czym ty gadasz?

    •  

      @waldi2723

      Nikogo nie interesuje wyimaginowany problem z ludźmi LGBT.

      I dlatego wątek ma setki komentarzy, a wpis ponad tysiąc plusów.

      W Polsce już nikt nie bije gejów chyba że mieszkasz w jakiś Bieszczadach.

      Szkoda, że statystyki czy medialne doniesienia mówią co innego.

    •  

      @PomaranczaTesto Obrzydzeniem reaguje się na oszustów i nieudaczników twojego pokroju.

      +: Devilus
    •  

      @93michu93

      Czyli było tak: Margot zatrzymała bezprawnie samochód z jakimiś naklejkami, po czym pobiła jego kierowcę, 40 innych osób stało obok

      Nie, zupełnie nie było tak. I nie wiem, czemu piszesz o takich urojeniach, skoro już opisałem, że to kompletnie dwie różne sprawy, dziejące się w innym miejscu innego dnia.

      Margot pobiła kierowcę i ją zatrzymano - co samo w sobie nie jest problemem. Po jakimś czasie zorganizowano protest, ze względu na sposób tego zatrzymania. I protest rozpędziła policja, dokonując masowych aresztowań, w tym także ludzi, którzy szli obok, przetrzymując ich bezprawnie w warunkach łamiących ich prawa. Zresztą były już w tej sprawie wyroki i teraz państwo musi płacić tym zatrzymanym odszkodowania.

      Wiesz już dlaczego oko.press to nie jest najlepsze źródło?

      No dlaczego? Bo wymyślasz sobie jakąś alternatywną rzeczywistość, która nigdy nie miała miejsca?

      Ale to nie jest wina oko.pressu, że nie potrafisz czytać.

      to co napisali własnymi słowami

      Tylko że nic takiego nie napisali. To twoje urojenie.

      A o samej sprawie i aresztowaniach informowały różne media jakby co. Siedziałeś wtedy pod lodem?

      Powiedziałem czy jesteś LGBT albo masz znajomych LGBT. Ja mam sporo znajomych i się orientuję, a także po prostu interesuję z tego powodu tym tematem. O twoim stopniu doinformowania najlepiej świadczy fakt, że nie słyszałeś o największej aferze dotyczącej LGBT w Polsce chyba w historii.

      +: Lou_la
    •  

      @93michu93 Nagroda Złotego Goebbelsa sam jest pisowskim Goebbelsem, któremu wielokrotnie udowadniano manipulacje i kłamstwa. Źródło zerowej wartości.

      W Polsce aktywiści LGBT są równi wobec obowiązującego prawa oraz chronieni przed dyskryminacją tak jak każdy inny obywatel.

      Kłamstwo.

      Również jak każdy inny obywatel są chronieni przed znieważaniem, pomawianiem, groźbami oraz fizycznym atakiem dzięki odpowiednim i uniwersalnym zapisom polskiego kodeksu karnego

      Również kłamstwo. Państwo chroni przed mową nienawiści ze względu na wyznanie, narodowość, płeć i rasę. Nie orientację seksualną. Godek ma pełne prawo powiedzieć: geje chcą adoptować dzieci po to, by je gwałcić, chociaż gdyby ktokolwiek powiedział coś takiego o katolikach, poszedłby siedzieć.

      Mają zagwarantowane prawo do zgromadzeń

      Manipulacja, wytłumaczona w raporcie. Co z tego, że na papierze mają do tego prawo, skoro samorządy masowo zakazują marszy równości i to pomimo faktu, że padło już wiele wyroków, że było to nielegalne.

      Czy Lech Kaczyński został w jakikolwiek sposób ukarany za bezprawne zakazanie Marszu Równości w 2005.

      Wolność zrzeszania się - no widzieliśmy to w czasie protestów przeciwko aresztowaniu Margot, gdzie nielegalnie zatrzymano kilkadziesiąt osób, obecnie otrzymują oni za to odszkodowania z pieniędzy podatników.

      Wolność ekspresji jest niekiedy nadużywana, za co ostatecznie jeszcze nikt nie poniósł odpowiedzialności.

      Szkoda, że nie podano żadnego przykładu tego nadużycia.

      Kategoria „wolności obywatelskie” – Polsce odjęto punkty za policyjne zatrzymania chuliganów po aresztowaniu Michała Sz. pseud. Margot.

      Kłamstwo. Aresztowano nawet przypadkowych przechodniów, co potwierdziły wyroki sądów. Jestem też ciekaw, gdzie nawet ci rzekomi "chuligani" (prawdopodobnie protestujący) złamali prawo - nie ma do tego żadnego źródła.

      nie wykluczył nikogo z uwagi na orientację.

      Kłamstwo i to wyjątkowo bezczelne. Było aż dziewięć wyroków sądów w tej sprawie, wszystkie stwierdziły wykluczenie z uwagi na orientację i zniosły te uchwały.

      Ogółem kategoria „uzgadnianie płci i integralność cielesna” to zbiór ciężkich do wyobrażenia absurdów i każdy brak punktu dla Polski świadczy jedynie o tym, że w tym aspekcie nasze prawo jest zwyczajnie poważne.

      Zero jakichkolwiek argumentów. Polskie prawo nie rozpatruje możliwości korekcji płci w wyniku czego osoby trans są zmuszone pozywać swoich rodziców (lub opłaconego przez siebie kuratora, gdy ci nie żyją) przechodząc skomplikowaną, długą i poniżającą drogę prawną, której nikt inny nie przechodzi. Jest to oczywista dyskryminacja.

      Innymi słowy - same kłamstwa i urojenia.

      +: Lou_la
    •  

      @Kenjiy Nie trzeba zmieniać konstytucji, bo ona tego nie zabrania. Wypowiada się na ten temat wielu prawników.

      Dzieci nie mają pełnej zdolności do czynności prawnych, bo nie są w stanie podejmować autonomicznych decyzji i żadne prawo tego nie zmieni.

    •  

      W Polsce aktywiści LGBT są równi wobec obowiązującego prawa oraz chronieni przed dyskryminacją tak jak każdy inny obywatel.

      Kłamstwo.

      @Ekspert_od_niczego: aha, czyli Sebix moze wyjsc np. na ulice tluc gosci z flaga i nic mu nie grozi? Hetero sa lepiej chronieni? Czegos homo nie moga?

      Również kłamstwo. Państwo chroni przed mową nienawiści ze względu na wyznanie, narodowość, płeć i rasę. Nie orientację seksualną. Godek ma pełne prawo powiedzieć: geje chcą adoptować dzieci po to, by je gwałcić, chociaż gdyby ktokolwiek powiedział coś takiego o katolikach, poszedłby siedzieć.

      @Ekspert_od_niczego: oh, rly? xD
      A standardowe teksty, ze ksieza gwalca dzieci i chca wiecej ministranow, zeby miec wiecej do gwalcenia? Ktos poszedl za to siedziec? Zaklamujesz rzeczywistosc - teraz mozesz cisnac po katolikach ile chcesz i gdzie chcesz, ale sprobuj powiedziec, ze homoeseksualizm to zlo itp. to tracisz robote i jestes zaszczuty.

      Mają zagwarantowane prawo do zgromadzeń

      Manipulacja, wytłumaczona w raporcie. Co z tego, że na papierze mają do tego prawo, skoro samorządy masowo zakazują marszy równości i to pomimo faktu, że padło już wiele wyroków, że było to nielegalne.

      @Ekspert_od_niczego: ziomek, czytasz co piszesz w ogole? Marsze srednio co tydzien, a ty piszesz, ze zakazuja xD
      https://mnw.org.pl/marsze2022/

      nie chce mi sie na wszystko odpowiadac, przepraszam. Po prostu ty widzisz inna rzeczywistosc tak mi sie wydaje. Rzeczywiscie nie jestem osoba LGBT i mam malo takich znajomych ale 2 pary znam i sa calkiem normalne. Nie chodza na zadne marsze, normalnie pracuja itd. Nie slyszalem tez od nich nigdy, ze sa gorsze wobec prawa ani nic podobnego

    •  

      @Serghio

      Tak tylko nie mieli racji,

      I w związku z tym zaprzestali tego robić albo ponieśli jakąś odpowiedzialność za próby łamania praw człowieka?

      Kiedy nie były zakazywane, Polska miała pełnię punktów w tym kryterium. A tak spadła w rankingu.

      Widziałem policję,

      Dowód anegdotyczny. Ja widziałem policję, która dokonywała masowych aresztowań dlatego, że ktoś miał tęczową flagę. Z tym że ja mam na potwierdzenie swoich słów nagrania i wyroki sądów.

      Takich wątpliwości w tym raporcie jest wiele

      To wymień chociaż jedną, która faktycznie jest wątpliwością, a nie twoimi pobożnymi życzeniami.

      Polska może być i na pierwszym, jak i ostatnim miejscu

      Co za brednie. To dlaczego Węgry mają dwa razy tyle punktów? Na pierwszym miejscu jest ten kraj, który spełnia najwięcej kryteriów.

      Większość ludzi jednak na ten temat na szczęście ma inne zdanie.

      Większość ludzi głosuje na POPiS. Taki to wyznacznik słuszności.

      +: Lou_la
    •  

      @Serghio: Zdanie dobrze przetłumaczyłeś, ale nie ma czegoś takiego, że 13-letni Wojtek idzie do urzędu i bez zgody rodziców sobie wybiera płeć, co wynika z opisu do punktu o ograniczeniach wiekowych. Niemcy otrzymały za to punkt, chociaż wymagają zgody opiekuna w przypadku nieletnich, a dla dzieci decyzji sądu rodzinnego. No ale trudno, żebyś to wiedział, skoro pewnie odpaliłeś na szybko tę listę i skopiowałeś kilka haseł, żeby pooburzać się na wykopie. Wykazano Ci, że nie rozumiesz tego raportu i pieprzysz głupoty to teraz będziesz pisał coś o pedofili.
      Tak jak napisałeś w swoim pierwszym komentarzu:

      Ten raport to jest wielkie "xD". Nie kompromitujcie, wielce ciągle uciśnieni.
      Ty jesteś wielkie XD i ciągle się kompromitujesz.

      +: Lou_la
    •  

      @RedSensej

      Proponuję gonić kraje rozwinięte najpierw pod kątem ekonomicznym, a dopiero później zająć się sferą obyczajową

      Ale niby dlaczego, skoro można obie te rzeczy robić równocześnie? Gonimy kraje rozwinięte gospodarczo od ponda 30 lat i w tej sferze zaszły rewolucyjne wręcz zmiany. Tymczasem w sferze obyczajowej jeśli cokolwiek się zmieniło, to jedynie na gorsze. Może czas wprowadzić chociaż głupie związku partnerskie? Głosowanie zajmie dwie godziny. A to naprawdę jest ważniejsze dla wielu obywateli niż np. pusta deklaracja o potępieniu jakichś działań sprzed 100 lat.

      sobie będzie można rozwiązywać problemy trzeciego rzędu

      Dla osób wielu LGBT to problem pierwszego rzędu.

      Wielu zwyczajnych gejów i lesbijek odcina się od tęczowców, bo to tylko ośmiesza homoseksualizm.

      Nie wielu, a raczej kompletny margines, często z problemami psychicznymi. Np. wymień chociażby jedną taką osobę mieszkającą w Polsce.

      To środowisko nie ma monopolu na mówienie o innych orientacjach niż hetero.

      No właśnie ma, skoro żadne w tym temacie inne nie istnieje.

      to nie jest to normalne - świadczy o zaburzeniach w poczuciu własnej wartości i szukaniu akceptacji (może też kwestia problemów psychicznych na gruncie własnej tożsamości).

      A jakie masz na to dowody, psychologu za dychę? Szukanie akceptacji to problem psychiczny?

      ale atencjonowanie się tym publicznie budzi obrzydzenie i zgorszenie

      No to niech pary hetero przestaną wszędzie na około to robić, bo widzę to co najmniej kilka razy dziennie.

      +: Lou_la
    •  

      @Serghio

      które dlaczego by nie

      Dlatego, że to zboczenie łamiące podstawową zasadę akceptacji społecznej stosunków seksualnych, czyli dobrowolność. W Holandii małżeństwa wprowadzono ponad 20 lat temu. Istnieje tam jakakolwiek większa organizacja, która coś takiego by proponowała?

    •  

      @93michu93

      Hetero sa lepiej chronieni? Czegos homo nie moga?

      Już ci dałem linka do takiej sytuacji:

      https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,27422995,rocznica-polskiego-stonewall-protesty-po-zatrzymaniu-margot.html

      A standardowe teksty, ze ksieza gwalca dzieci i chca wiecej ministranow, zeby miec wiecej do gwalcenia?

      Zawód nie jest cechą chronioną, cechami chronionymi są cechy biologiczne oraz wyznanie. Ale np. gdyby ktoś powiedział coś takiego o katolikach, poszedłby siedzieć.

      Ktos poszedl za to siedziec?

      A ktoś to zgłosił na policję? Pewnie tak, skoro Nergala latami ciągali po sądach za porwanie własnej Biblii na własnym, zamkniętym koncercie.

      Zaklamujesz rzeczywistosc - teraz mozesz cisnac po katolikach ile chcesz i gdzie chcesz,

      https://ordoiuris.pl/wolnosci-obywatelskie/fala-nienawisci-wobec-chrzescijan-po-probie-zamordowania-ksiedza-ordo-iuris

      No nie możesz, Ordo Iuris się tym od razu zajmie.

      ale sprobuj powiedziec, ze homoeseksualizm to zlo itp. to tracisz robote i jestes zaszczuty

      Dobra. Wskaż jeden taki przypadek. Tylko konkretnie: "homoseksualizm to zło", a nie "gejów topić w ich krwi" albo wykładowca akademicki powtarzający na wykładzie brednie na ich temat.

      ziomek, czytasz co piszesz w ogole? Marsze srednio co tydzien, a ty piszesz, ze zakazuja xD

      Ale nie za bardzo rozumiem w jaki sposób twierdzisz, że to się wyklucza? Ja powiedziałem, że wszyscy, bez wyjątku tego zakazują? O czym ty bredzisz?

      A to, że zakazują jest raczej oczywistością:

      https://oko.press/marsz-rownosci-w-gnieznie-zakazany/

      https://www.rp.pl/kraj/art1115561-prezydent-lublina-zakazal-marszu-rownosci

      https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/kolejny-zakaz-marszu-rownosci-odwolanie-rpo

      slyszalem tez od nich nigdy, ze sa gorsze wobec prawa ani nic podobnego

      Na pewno będą ci się zwierzały, biorąc pod uwagę twoje podejście xDDD.

    •  

      @Ekspert_od_niczego: Myślę, że ważniejsze jest to czy będzie co zjeść ze swojej pensji i czy w pracy pracodawca nie łamie praw pracowniczych.
      "Ale niby dlaczego, skoro można obie te rzeczy robić równocześnie? Gonimy kraje rozwinięte gospodarczo od ponda 30 lat i w tej sferze zaszły rewolucyjne wręcz zmiany" - bzdura, nie było żadnych rewolucji. Standard życia wzrósł trochę (albo średnio, umiarkowanie).
      Związków partnerskich zapewne się nie wprowadza, bo zaraz będą oczekiwania, żeby też wprowadzić małżeństwa i prawo do adopcji dzieci. Zapewne u notariusza można załatwić taką sprawę, no ale trzeba na siłę wywalczyć konkretne regulacje prawne.
      Osoby lgbt stanowią 1% społeczeństwa (homoseksualiści jako ogół pewnie 3-5%), nie widzę powodu, żeby dla malutkiego ułamka robić taki rozgardiasz. Ja też należę do pewnych mało popularnych nisz społeczeństwa, ale nie płaczę na ulicy z tego powodu. Jeśli jest się w mało licznej grupie społecznej to logiczne jest, że nikt nie zwraca uwagi na problemy tej grupy. Tak działa demokracja - denerwujące, ale prawdziwe.
      Myślę, że większe problemy psychiczne mają homoseksualiści, którzy mają potrzebę afiszować się w miejscach publicznych niż zwyczajni homoseksualiści, którzy nie budują na swojej orientacji swojego wizerunku.
      Nie, nie ma monopolu. Ruch ten ma ambicje wypowiadania się za wszystkich homoseksualistów, a nie każdy sobie tego życzy. Inni homoseksualiści mają to gdzieś, bo po prostu są normalni i nie muszą opowiadać całemu światu o swojej intymności.
      Jeśli ktoś co chwilę musi się publicznie drzeć i wulgarnie zachowywać, aby zwrócić na siebie uwagę to znaczy, że ma jakieś problemy. Klasyczne wołanie o pomoc przez wykonywanie radykalnych działań. Takie kwestie załatwia się w gabinetach u specjalistów, a nie w miejscach publicznych.
      "No to niech pary hetero przestaną wszędzie na około to robić, bo widzę to co najmniej kilka razy dziennie." - mhm, tak xD. Wiadomo, że co dwa tygodnie jest jakiś marsz heteroseksualistów, a środowiska tęczowe to raz na kwartał wyjdą. A nie, czekaj... jest odwrotnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Pozdrawiam

    •  

      @Ekspert_od_niczego: Nie doczytałem się metodologii. Ale wskaźnik spada w porównaniu do ostatnich lat, więc ktokolwiek co coś z tym robi nie wykonuje dobrej roboty.

    •  

      @AugustinTarrou: Dobrze, dobrze.

      W oficjalnej broszurze tej dziwnej organizacji napisali wprost, że zaleca się, aby bez ograniczeń wiekowych była możliwość zmiany rodzaju płci w osobistych dokumentach według własnych przekonań.

      Tyle mi wystarczy, żeby wiedzieć co myśleć, na temat tej szopki.

      Tak jak pisałem do innego użytkownika, to by było już na tyle, pozdrawiam wszystkich uciśnionych w tym kraju.

    •  

      @Ekspert_od_niczego: mów do słupa a słup dupa, tracisz czas dyskutując z urojeniami betonu, którego przerosło zapoznanie się z raportem dot. PL opiewającym na 4 (słownie: cztery) strony A4 i wtórnymi analfabetami, którzy go nie zrozumieli. Każdą obaloną przez Ciebie bzdurę natychmiast zastąpią kolejną. Ich nie obchodzą fakty, które nie legitymizują ich uprzedzeń. Szkoda klawiatury

    •  

      @RedSensej

      Myślę, że ważniejsze jest to czy będzie co zjeść ze swojej pensji i czy w pracy pracodawca nie łamie praw pracowniczych.

      Ale przed tym faktycznie broni prawo. A przed problemami w przypadku śmierci wieloletniego partnera - nie.

      bzdura, nie było żadnych rewolucji. Standard życia wzrósł trochę (albo średnio, umiarkowanie).

      Od 1989?

      https://www.rp.pl/biznes/art1299351-polska-jest-dzis-piec-razy-bogatsza-niz-w-1989-r

      Trochę, czyli o 400%. No ja inaczej definiuję słowo "trochę".

      Związków partnerskich zapewne się nie wprowadza, bo zaraz będą oczekiwania, żeby też wprowadzić małżeństwa i prawo do adopcji dzieci.

      No już są i to od dawna. I co z tego? W jakiś sposób zmienia to potrzebę istnienia związków partnerskich?

      Zapewne u notariusza można załatwić taką sprawę

      Nie można.

      https://wyborcza.pl/7,75398,13317093,faq-zwiazki-partnerskie-kiedy-notariusz-nie-pomoze.html

      Osoby lgbt stanowią 1% społeczeństwa (homoseksualiści jako ogół pewnie 3-5%),

      Co? Nie rozumiem o czym ty mówisz.

      Jak homoseksualistów może być mniej niż wszystkich osób LGBT xD?

      https://demagog.org.pl/wypowiedzi/ile-osob-lgbt-jest-w-polsce/?cn-reloaded=1

      nie widzę powodu, żeby dla malutkiego ułamka robić taki rozgardiasz

      Kpisz sobie? Jaki rozdgariasz? Jedną ustawę? 5% to prawie dwa miliony, jaki mały ułamek?

      Ustawa dotycząca aborcji w przypadku gwałtu umożliwia ją około DWÓM osobom rocznie. A jednak nikt nie mówi o rozdgariaszu. A podwyżki dla lekarzy, pielęgniarek? Sprawy rolników? Górników? Każdej z tych grup jest mniej.

      Myślę, że większe problemy psychiczne mają homoseksualiści, którzy mają potrzebę afiszować się w miejscach publicznych

      A ja myślę, że nie masz pojęcia o czym mówisz. Tu nie chodzi o żadne afiszowanie, tylko o walkę o swoje prawa. Ewentualnie zabawę.

      Katolicy też mają problemy psychiczne urządzając procesje?

      nie każdy sobie tego życzy.

      To niech się temu sprzeciwi albo założy konkurencyjny ruch. Ale do tego trzeba mieć mózg i jaja.

      nie muszą opowiadać całemu światu o swojej intymności

      A kto niby to robi? Na marszach równości wszyscy mają transparent "kocham seks analny"?

      +: Lou_la
    •  

      @Grzabek

      Ale wskaźnik spada w porównaniu do ostatnich lat, więc ktokolwiek co coś z tym robi nie wykonuje dobrej roboty.

      Dlaczego, skoro sytuacja wyraźnie się pogarsza?

    •  

      @Ekspert_od_niczego: otóż nie, bo raczej ten zakolak wsławił się obrażaniem polskich strażników granicznych i żołnierzy oraz innymi wyciągniętymi z dupy i rozdmuchiwanymi do granic możliwości wypowiedziami szkodzącymi Polsce :)

    •  

      @Majklu:

      wyciągniętymi z dupy i rozdmuchiwanymi do granic możliwości wypowiedziami szkodzącymi Polsce

      Np.?

    •  

      Dlaczego, skoro sytuacja wyraźnie się pogarsza?

      @Ekspert_od_niczego: pogarsza to się jedynie sytuacja w twojej głowie także weź leki i do spania XD

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      W oficjalnej broszurze tej dziwnej organizacji napisali wprost, że zaleca się, aby bez ograniczeń wiekowych była możliwość zmiany rodzaju płci w osobistych dokumentach według własnych przekonań.

      @Serghio: Z tego co widzę w tej broszurze również jest mowa o ewentualnym uczestnictwie przedstawicieli ustawowych w procesie, więc to nadal nie jest tak, że 13-letni Wojtek idzie do urzędu i coś załatwia bez zgody rodziców. Nie wstyd Ci?

    •  

      w takim razie wystarczy wyjechać do krajów gdzie jest lepiej. Wszyscy zadowoleni.

      @szatanskii: przypomnij sobie ten komentarz jak będziesz narzekał na jakiekolwiek regulacje prawne w Polsce. Albo w ogóle na cokolwiek. I wtedy po prostu wyjedź do kraju, gdzie jest inaczej.

    •  

      @lort: ok, oczywiście nie czułbym się komfortowo w takiej sytuacji, ale serio robić aferę o takie pierdoły, jakby mało zmartwień było.
      Z resztą mnie to w ogóle nie interesuje w sumie. Niepotrzebnie coś pisałem, mi się tu dobrze żyje względnie.

    •  

      ale serio robić aferę o takie pierdoły,

      @szatanskii: dla każdego co innego może być pierdołą/ważną sprawą. Jedni robią konferencje prasową, bo i, się powieszenie jakiejś flagi nie podoba inni co roku protestują o strzelanie w sylwestra a jeszcze inni robią wpis na mirko bo tysiące osób nie może dziedziczyć po swoich życiowych partnerach albo odwiedzać ich w szpitalach i dostawać informacje medyczne. No ale im wszystkim można zawsze powiedzieć: "nie podoba ci się to wyjedź" ;)
      ps
      Nadal ciekawi mnie dlaczego 400 osób pod tym wpisem przyszło tu tylko po to, żeby napisać, że nikogo to nie interesuje :D

    •  

      @lort: gdyby napisał to ktokolwiek inny to i odzew byłby inny. Jeśli ktoś jest prowokatorem to musi się liczyć, że tak go będą traktować.

    •  

      @szatanskii: nie chodzi mi o samo traktowanie, bo co za różnica, co sobie randomek napisze. Za to bawi mnie to, że jak tylu ich tu pisze, że nikogo to nie obchodzi to tym samym sami udowadniają, że jednak wielu obchodzi. A najbardziej tych z bólem dupy XD

    •  

      @Ekspert_od_niczego: Prawo chroni tylko w teorii, coś takiego jak PIP właściwie nic nie robi, ale ok.
      4 razy bogaciej się żyje w Polsce niż 1989? Błagam, co za bełkot. Koszty życia też znacznie wzrosły. Co z tego, że teraz się kupi 3 razy więcej bochenków skoro za wynajem mieszkania się wywali ponad połowę pensji (nie mówiąc już o kupnie własnego M - to w końcu "dobro luksusowe" i nie wolno tego Polakowi mieć). Przykład z autami też z dupy. Co z tego, że teraz jest 22,5 mln aut a wtedy było 5,2? Dzisiaj i tak większość to gruzy.
      W przypadku śmierci wieloletniego partnera gdzie partnerstwo potwierdzono notarialnie wszystko powinno być respektowane. Jeśli obecnie jednak nie jest respektowane, to powinno to być zmienione. Ale żadnych adopcji czy małżeństw - to nie jest potrzebne.
      Odnośnie % ilości osób homoseksualnych i osób to są to moje własne szacunki. 3-5% homoseksualistów to dosyć realna liczba, gdzie 1/3 lub 1/5 to osoby lgbt jako pewne ekstremum całej puli homoseksualistów (wcześniej pisałem o 1% lgbt w całym społeczeństwie). W naturze mniej więcej też są takie proporcje odchyleń od normy.
      Nie rozumiesz, z perspektywy demokracji 5% to nadal mało (zakładając, że homosiów jest faktycznie tak dużo, bo te 5% to takie maksimum, które strzeliłem). Ustawa o gwałcie to kwestia politycznej gierki, nie było realnie dużo ruchów postulujących tę kwestię. Zresztą, cała inba z TK to też teatrzyk polityczny, bo TK nie orzekł niczego przełomowego tylko potwierdził publicznie obecny stan prawny nt. aborcji w Polsce. Podwyżki dla lekarzy, pielęgniarek, rolników i górników też szkaluję. Ja zasadniczo nie lubię uprzywilejowania grup społecznych.
      Różnica jest taka, że katolicy mają dużą procesję raz do roku (Boże Ciało), nie potrzebują aż tak częstego potwierdzania przez wielokrotne doświadczenie. Poza tym, zdecydowanie częściej modlitwy są w świątyniach. Może środowiska tęczowe też niech sobie przeżywają w zamkniętych budynkach typu jakieś kluby.
      Do założenia ruchu to trzeba mieć kupę pieniędzy i wsparcie medialne. Najwidoczniej zwykli homoseksualiści nie mają wielkich funduszy albo po prostu nie czują się prześladowani. Zresztą, nawet jakby założyli taki ruch to poniekąd są ośmieszani, źle kojarzeni z powodu tęczowych. To tak jakbym założył jakiś nowy ruch narodowo-socjalistyczny. Ewidentnie byłbym identyfikowany z A.H. i mordami, ponieważ jest to automatyczne skojarzenie dyskwalifikujące do dania szansy by merytorycznie zaistnieć.
      Na marszach równości aż tak często nie ma promowania seksu analnego, ale inne upodowania typu BDSM, drag queen już tak. A mnie szczerze mówiąc to nie interesuje, niech każdy to zachowa dla siebie i swojej prywatności (której jest mało w dobie technologii). Może to skutki demokracji, że każdy ma potrzebę coś o sobie wykrzyczeć i stąd pokazówki.

    •  

      @RedSensej

      Prawo chroni tylko w teorii, coś takiego jak PIP właściwie nic nie robi, ale ok.

      Twoja opinia. Ja w ogóle jestem przeciwnikiem istnienia odgórnych praw pracowniczych, więc o czym my mówimy. Kwestia kompletnie trzeciorzędna.

      Błagam, co za bełkot.

      Dostałeś konkretne wyliczenia, robione przez specjalistów, na podstawie publicznie dostępnych danych. Dostałeś dowód na własne oczy, że Ziemia nie jest płaska, to zamykasz oczy i krzyczysz: A nieprawda, bo ja tego nie widzę!

      Chłopie, no chociaż minimum powagi. Twierdzisz, że te dane są nieprawdziwe, to to udowodnij.

      Nie 4 razy, tylko pięć razy. Powiedziałem zwiększyły się o 400%.

      Koszty życia też znacznie wzrosły.

      I brawo, nie tylko ty jesteś taki mądry. Parytet siły nabywczej jest uwzględniony w tych wyliczeniach. Gdyby nie on, to prawdopodobnie mówilibyśmy o tysiącach procent wzrostu.

      Co z tego, że teraz jest 22,5 mln aut a wtedy było 5,2? Dzisiaj i tak większość to gruzy.

      Co z tego, że aut jest ponad czterokrotnie więcej? No nic, to żadna różnica xD.

      Bo w 1989 te 5,2 miliona to były wszystko nowiutkie Rolls-Royce i Ferrari.

      No nie, graty nawet gorsze niż obecnie. A i tak było ich ponad czterokrotnie mniej.

      > W przypadku śmierci wieloletniego partnera gdzie partnerstwo potwierdzono notarialnie wszystko powinno być respektowane

      Ale nie jest, w tym problem. Oprócz absurdalnego podatku spadkowego i zachowku, rodzina na prawo do podważenia testamentu, więc egzystencja partnera zmarłego zależy wyłącznie od kaprysu sądu.

      > Ale żadnych adopcji czy małżeństw - to nie jest potrzebne.

      Prawa pracownicze nie są potrzebne, a wręcz są szkodliwe. Zlikwidujmy PIP, tym bardziej że jest niewydajne, bo ja tak uważam.

      Chłopie, po tym jak oficjalne dane statystyczne nazwałeś bełkotem, bo na podstawie własnych odczuć uważasz, że jest inaczej, to raczej nie jesteś autorytetem w kwestii tego, co jest ludziom potrzebne.

      Adopcja jest potrzebna, żeby była równość wobec prawa. A małżeństwa może faktycznie nie - więc je zlikwidujmy dla osób hetero, będzie wtedy równość.

      Odnośnie % ilości osób homoseksualnych i osób to są to moje własne szacunki.

      Aha, no dobrze. To ja powiem, że to 80%. I co? Twoje szacunki są kompletnie nic nie warte, co sam udowodniłeś tym wpisem, w kwestii bogactwa Polski.

      A tak na poważnie - o ile zgodziłbym się nawet, że osób homo faktycznie jest 3-5%, o tyle zdanie:

      gdzie 1/3 lub 1/5 to osoby lgbt jako pewne ekstremum całej puli homoseksualistów

      jest po prostu ekstremalnym, ale nonsensem. LGBT to nie jest podgrupa osób homo, tylko dokładnie na odwrót. I nijak ma się to do jakiegokolwiek ekstremum w jakiejkolwiek kwestii. Skąd w ogóle ty bierzesz takie abstrakcyjne poglądy? Masz w domu blokadę rodzicielską na internet i możesz oglądać tylko prawackie mirko na wykopie?

      W naturze mniej więcej też są takie proporcje odchyleń od normy.

      Nie, akurat w naturze (i w statystyce) przynależność do drugiego odchylenia standardowego w populacji to definicja normy. Wskaż mi choćby trzy odchylenia od normy w naturze, które występują w aż 5% populacji.

      Nie rozumiesz, z perspektywy demokracji 5% to nadal mało

      To znacznie więcej, niż jakiekolwiek istniejącej grupy zawodowej. A jednak państwo się nimi zajmuje.

      tylko potwierdził publicznie obecny stan prawny nt. aborcji w Polsce

      Potwierdził urojenia kucharki bez doktoratu na jego temat.

      Różnica jest taka, że katolicy mają dużą procesję raz do roku (Boże Ciało),

      Marsze równości w danym mieście są też raz do roku.

      Najwidoczniej zwykli homoseksualiści nie mają wielkich funduszy

      Pewnie, Peter Thiel przymiera głodem, podobnie jak szereg marek z branży modowej, założonych przez gejów i obficie wspierających ruch LGBT.

      Najwidoczniej zwykli homoseksualiści nie mają wielkich funduszy albo po prostu nie czują się prześladowani.

      No nie. Po prostu "Zwykli homoseksualiści" to skrajny margines społeczny, który stanowi może w porywach 5% LGBT. Oni faktycznie prawie nie istnieją, więc nic nie stworzą. Tym bardziej, że do tego trzeba mieć jaja.

      ale inne upodowania typu BDSM

      To są obrazki głównie z zachodnich parad fetyszystów, na których większość to hetero.

      Drag queen to po prostu artystyczne przebranie, nie wiem, co to ma do tematu seksu.

    •  

      @BartStaszewski: Ładnie ci tu niektórzy skopali dupę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Kropeczek:

      Elpegie
      Nie ma takiego skrótu/słowa.

      choroba
      Chorobą jest np. homofobia, brak kontroli nad popędem seksualnym, a nie popęd seksualny.

    •  

      @Eskim0s: Choroba to elgiebetyzm.

Gorące dyskusje ostatnie 12h