Wpis z mikrobloga

@Netrunner_: Po ok. 20 partiach uważam, że jak ktoś nie idzie w tor to nie ma szans na wygraną. Wczorajsze wyniki
72/41/70/63

Jedna osoba nie wspinała się po torze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Raz próbowałem iść w strażników, zwłaszcza jak postać z dodatku pozwala mi wykorzystać ich w dodatkowy sposób, ale to nadal punktowo wypadało słabo. Bez toru, bonusów i punktów z niego nie da się ugrać
@lizakoo: nie uważasz że to troche słabe w tej grze? że niby masz różne drogi punktowania ale tylko jedna jest prawilna i dominująca i jak nie idziesz w ten tor to nie wygrasz? Ja się dlatego wstrzymuje z kupnem Arnaka bo moim zdaniem to spory minus tej gry, podobna sytuacja jest grą Dwergar albo Merv: The Heart of the Silk Road gdzie masz wiele dróg zwycięstwa ale w sumie to idź
@Netrunner_: Przed kupnem uważałem to za wadę, bo bardzo dużo głosów do mnie dotarło w związku z tym, że trzeba się wspinać po torze, bo inaczej się nie wygra. Po zagraniu stwierdzam, że i tak wszystko co robisz w tej grze jest tak skonstruowane, żeby jak najlepiej combowało ci się z wydawaniem surowców na torze świątyni. Tematycznie wytłumaczyłem sobie tak, że na lewej stronie planszy i rynku kart po prostu studiujemy
@4MagnuM4: Luzik. Różowa mi 2 razy je przekładała przed pierwszą rozgrywką z dodatkiem. no i jak ktoś wszedł to mówił "EE nie opłaca wam się wspinać, same słabe kafle, nic wam się nie przyda" ( ͡° ͜ʖ ͡°)