Wpis z mikrobloga

@wokub: gdyby przeczytał to by nie robił z siebie ofiary na twitterze. Chyba proste, nie? Przewoźnik albo ma prawo do przełożenia lotu więc Memcen jest debilem. Albo nie ma do tego prawa więc spokojnie wygra sprawę w sądzie i jeszcze na tym zarobi.

Zamiast przeczytać regulamin i podać dokładnie punkt gdzie opisana sytuacja jest z nim sprzeczna to woli się błaźnić po raz kolejny publicznie.
@vulfpeck: Ja #!$%@?ę, tak jak jestem fanem, to on nie wie że z bardzo wielu względów bilety się kupuje zawsze bezpośrednio u przewoźnika? To jest raz, dwa że z taką ilością osobogodzin jakie wypłaca co miesiąc w swoim kołchozie to gościu nie ma asystentki co za niego załatwia takie debilne klikanie nawet w prywatnych sprawach? Hurr durr 1k+ za godzinę a sam sobie bilety kupuje xDDDD
@koniecswiatajestbliski: Czemu? Przeciez moze przeczytac umowe i druga strona moze sie z niej nie wywiazac... Skad pewnosc, ze on nie ma racji, skoro z tego co ludzie mowia uzyskal ten zwrot ostatecznie.
Sorka, ale jesli ty myslisz ze jakikolwiek przewoznik moze miec w umowie ze nie zwraca pieniedzy jesli z wlasnej winy nie wywiazal sie z umowy, to chyba jestes nie powazny.
@koniecswiatajestbliski: po prostu przewoźnik lubi mieć zawsze pełny samolot bo jak zejdzie poniżej ~80 % obłożenia to już dokłada do lotu. Sprzedaje bilety pośrednikom takim jak esky i inne rzeczy z których nie korzystam żeby się sprzedały ale w razie czego jak się sprzeda za dużo to swoich klientów potraktuje priorytetowo, a tych od pośredników osra. Ze względów ekonomicznych, wizerunkowych i obciążenia własnego call center. flights.google.com - wyszukujesz przewoźników co latają
@Lucider5: Raczej linia daje opcje do wyboru. Trzeba by poczytać regulaminy. Natomiast ponieważ odbyło się to przez pośrednika, to raczej te "opcje" zginęły i nigdy nie dotarły do kupującego. Tak jest z pośrednikami. Nie polecam kupować przez takie firmy. Pracowałem tam :D