Wpis z mikrobloga

@Kajmod123: Czy jest sens kupować mustanga v6 2012-14 z zarobkami 6-7 k miesięcznie ? Kocham to auto, ale jednak wole iść droga rozsądku, wiec jak to jest z utrzymaniem tego jedni mówią ze jebitnie drogo a inni ze taniej niż europejskie Premium
#mustang
  • 16
@Kajmod123: Jak nie ciśniesz spali 11-12. Załóż LPG i masz porównywalny koszt z dieslem.
Oprócz tego to konstrukcja prosta jak cep. Chociaż wszystko co się zużywa jest większe, więc koszt klasy B to nie będzie. Większe opony, hamulce itp.
profesjonalne LPG do 3.7


@Kajmod123: co ty gadasz? Przecież ten silnik nie ma żadnych problemów z LPG. Ani bezpośredniego wtrysku. Każda instalacja sekwencyjna (IV gen) na 6 cylindrów podejdzie. Jedyne wyzwanie to podwójny reduktor i węże 8mm.

Koszt 5-6k.
@Djelon: w takim razie jakbym kupił chciał bym zainstalować i cieszyć się tania jazdą :)) @seniorwykopek: co tam ma paść za 5-10 k silniki chyba nie są wadliwe wiec co ?
@dziendobrry: ponad połowa zostaje miesięcznie @Djelon: moj aktualny krążownik to segment E wiec jestem przyzwyczajony do wysokich kosztów. Jak wyglada sytuacja z oponami podobno szybko się zużywają . Planuje przeznaczyć na to ok. 60 k wiec będzie