Wpis z mikrobloga

Hej Mirko mam do Was pytanie

Powoli rozglądam się za nową pracą i trochę nie wiem jak oszacować swoje umiejętności oraz na co mogę liczyć. Dołują mnie oferty pracy z przeogromną listą wymagań i jeszcze dłuższą "nice to have". Dlatego chciałem Was podpytać co o tym sądzicie.
Pracuję w małym dziale IT w jednej z większych firm przemysłowych. Pracowałem tutaj wcześniej jako serwisant / automatyk ale od tamtego roku od lipca jako programista i to głównie w pythonie.

Systemy automatyki na linuxie oraz detekcję obrazu opartą o ML - to takie dwa projekty w których ciągle siedzę.
Jestem Inżynierem automatyki i robotyki ale za 2 miesiące również magistrem Informatyki ale ciągle w tym oceanie IT czuję, że potrafię niewiele.
Umiem programować w pythonie - robiłem głównie skrypty do pracy nad danymi w tym przetwarzanie obrazu (openCV), programy do komunikacji z urządzeniami po IP i rozwijanie takiego naszego systemu automatyki (programowanie obiektowe z asynchronicznością)
Potrafię też trochę w linuxa takie proste operacje jak modyfikacje plików, oglądanie logów na żywo konfiguracja supervisora - takie podstawowe rzeczy. Git-a też ogarniam.
Z takich projektów to mam jeden drobny - IoT na raspberry Pi i magisterka czyli ANPR oparty o ML (yolov5). Jeśli chodzi o studia to zrobiłem z dwa programy okienkowe (PyQT5) do jakiś tam akademickich obliczeń oraz dłubałem trochę w django i flask. W sumie w pracy też trochę mam kontakt z django ale nie siedziałem nad tym za wiele.

Wcześniej coś tam dłubałem w stm32 i arduino, nawet zrobiłem na stm dozownik do płynu dezynfekującego i takie małe projekciki.

Po za tym w wolnym czasie tłukę JavaScript, obiektowe projekciki jakieś gierki czy odpytywanie API.

Mam takie wrażenie, że w pracy wzięli mnie tam bo totalnie brakowało ludzi, a ja jako tako ogarniałem i tak zostałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)