Wpis z mikrobloga

Na samym początku byłem grą dosyć nawet zainteresowany, ale po tym co wczoraj zobaczyłem to... no cóż poczekamy zobaczymy ale raczej tak średnio to widzę...

Ale wyłapałem kłamstwo Todd'a, w pewnej chwili mówił że będziemy mogli lądować wszędzie gdzie chcemy, na scenie gdy jest planeta i przewija ją to przycisk "ląduj" jest nie aktywny w miejscach gdzie nie ma punktów wyznaczonych na planecie ;]

I lądowanie / startowanie będzie się sprowadzać jedynie do cut-scenki...

Powtórka z fallout 76 ? ;]

#gry
#starfield
  • 9
@Radaka: Mi to nie przeszkadza, system jak z Freelancera mi odpowiadał. Gorzej że gameplay jest strasznie sztampowy, nic innowacyjnego nie pokazali. Ot, Fallout 4 w kosmosie.
@Radaka Dobrze, że w ogóle jest latanie. To jednak nie space sim a cRPG którego rdzeniem jest fallout 3D. To, że jest sterowanie statkiem to już sukces. Osobiście pierwotnie obstawiałem, że latanie to będzie po prostu fast travel między planetami z poziomu mapy, który by zjadał zasoby. Bez tego ręcznego sterowania statkiem. Więc Imho i tak plus.
@thority: też odnoszę takie wrażenie HYPE był zobaczymy po pierwszych recenzjach / opiniach wydaje mi się że będzie sporo zawiedzionych osób


@Radaka Bez przesady z tym hype. Nie był taki duży tym bardziej że do tej pory nic o grze nie wiedzieliśmy. Hype to będzie na Tes 6
@Radaka w Elite Dangerous, też nie możesz wylądować wszędzie. Musisz mieć odpowiedni kawałek placu i tak, też podświetla się możliwość ładowania