Wpis z mikrobloga

@promoklocki - nie myśleliście może o dodaniu funkcjonalności wystawiania opinii dla danego sprzedawcy? Albo przynajmniej zbieranie feedbacku o czasie realizacji i jakości pakowania klocków? Od lat korzystam z waszego serwisu i bardzo ułatwia mi on znalezienie okazji/polowanie na upatrzone zestawy, ale już kolejny raz dostałem zestawy w beznadziejnym stanie (totalnie zgniecione, źle zabezpieczone paczki, w jednej było widać że opakowanie klocków już na etapie pakowania było zgniecione - bo nie weszłoby do kartonu w którym do mnie przyszło). Można to oczywiście reklamować, pisać gorzkie żale do sklepów (co też czynie), ale pewnie następny kupujący też do nich trafi przez wasz serwis (bo wyświetli się, że ma najniższe ceny).
Jest to mega irytujące - polujesz na zestaw w dobrej cenie, pojawia się -> kupujesz, czekasz kilka dni zanim do Ciebie dotrze -> pudełko w tragicznym stanie ->reklamujesz ->znowu czekasz -> najczęściej dostajesz zwrot kasy bez większych problemów.
Ale tracisz na tej zabawie około 1,5 -2 tygodni i kończysz z niczym (mając przez ten czas zamrożone środki).
#lego #legodeals #promoklocki
  • 3
@UrimTumim: to jest największy minus kupowania przez neta. Nie wiesz co dostaniesz tzn w jakim stanie. Jak komuś zależy na idealnym stanie kartonu to jedyne wyjście to kupic stacjonarnie, ale jak wiadomo ceny są mega wyższe jak przez neta, ale chociaż widzisz co kupujesz. No ale stacjonarnie jest mniejszy wybór i kółko się zamyka