Wpis z mikrobloga

W Boże Ciało testuję moje boże ciało, czy uda się zrobić 40km w godzinę. Testy się udały w 99 procentach, bo średnia wyszła 39,6km/h i kilka sekund ponad założoną godzinę i to wszystko na watach nie przekraczających mojego ftp w pozycji aero, ale jest dobrze.

Ruch na drogach kampinoskich baaardzo mały, wiatr baaardzo mały, wysiłek baaardzo mały, CdA baaardzo małe xd

Następny cel - 50km ze taką średnią.

#rower #szosa #fujibikes #timetrial
beastofmisery - W Boże Ciało testuję moje boże ciało, czy uda się zrobić 40km w godzi...

źródło: comment_1655387932hBkskxarOvyhI4d083Xtdo.jpg

Pobierz
  • 37
@TypowyXD: Specialized Hydroformed Alloy Aerobar, kupiłem używkę za 250zł plus podkładki podwyższające 100zł, śrubki 10zł, a swój stary kokpit (basebar Oval, podkładki Profile design i aerobary) sprzedałem za 320 zł, więc całość mnie kosztowała 40zł. Ogólnie cały ten kokpit jest mocno customowy, bo armpady i aerobary 35 stopni podwyższenia kupiłem oddzielnie za 120zł. Swoich starych jeszcze nie sprzedałem, ale dam cenę 100zł i 20zł tylko będzie mnie to kosztować, żeby mieć
@TypowyXD: ja głowę i cały tułów swoimi rękoma i kokpitem zasłaniam, pozycja zakazana przez UCI - musi być max 10cm różnicy między wysokością armpadów a końcówką aerobarów. Przez to producenci nie robią niczego, co jest zakazne przez UCI (wyjątek rowery tri typu P5X czy Diamondbacki), bo kupi to 5 ludzi na świecie xd

Z tego wszystkiego tylko Filippo Ganna ma taką pozycję, ale tylko dlatego że pady zainstalował w połowie aerobarów,