Wpis z mikrobloga

Moje spostrzeżenia po 500km z KTM Duke 390.

+ Zwrotność, zwrotność, zwrotność. Nie pamiętam, kiedy jeździłem tak zwinnym moto. Żaden tam przeciwskręt, wystarczy pośladkami naciskać i sam się kładzie w zakręty
+ Duży bak i zasięg. Przyzwyczajony do tankowania co 150-200km a tu 400km na zbiorniku. Miła niespodzianka
+ Moc wystarczająca do zabawy. I tak powyżej 100km/h nie chce się za bardzo na nim jeździć a do tych prędkości można robić wszystko.

- Jest mały (ogólnie to plus). Chyba przez innych jest traktowany bardziej jak jakiś motorower bo na żadnym motocyklu nie mialem zbytnio wymuszeń a tu są notoryczne. Każdy myśli że zdąży.
- Siedzisko. Kawałek dechy pokrytej materiałem. Będzie wymiana na akcesoryjne tylko, że wtedy jest wyższe. A już seryjne (83cm) przy moim 190-15cm jest na styku. Na szczęście jest wąski i lekki.
- Średnie seryjne opony. Mój wyszedł na jakichś Contimotion i nie pasują do charakteru motocykla.

Nie korzystałem jeszcze z quickshiftera, bo to dopiero po pierwszym przeglądzie.

#motocykle #motocykl #ktm #motoryzacja
PiotrFr - Moje spostrzeżenia po 500km z KTM Duke 390.

+ Zwrotność, zwrotność, zwro...

źródło: comment_1655541033dlYpTiHCx2M7rfBq7JHayV.jpg

Pobierz
  • 21
@PiotrFr dobrze że wrzuciłeś zastanawiałem się nad takim ale 125, już następny raz widzę że jest niewygodny, chyba zwrócę się w stronę Japonii
@Ryzu17: nie mówię, że niewygodny bo jeśli chodzi o pozycję jest bardzo wygodny. Jedynie na dłuższe trasy siedzenie twarde dlatego trzeba wziąć z katalogu za 600pln komfortowe. Ale z drugiej strony rzadko się takim Moto jezdzi dalej
@Ryzu17 ja na Duke 125 i 790 jeździłem i pozycja tragedia, cały czas pcha Cie na kierownice pozycja. Teraz mam hornet cb900f i jest mega wygodny w porównaniu z ktm i innymi moto.
@PiotrFr no ja właśnie nie raz był jeździł w jakieś trasy pod namiot (no wiadomo że 125 to dalej niż 200 to mordega) więc ta wygoda to jednak jeden z priorytetów.

@Ulvarin no właśnie też już gdzieś słyszałem że pcha na kierownicę. A ile masz wzrostu?
@Ryzu17 184 i 82kg wagi jeśli to coś zmienia (nie mam beba xd). Ogólnie jazda na tym moto (125 i 790) to dla mnie męka była. Trzymasz nogami jak powalony a i tak cie pcha na kierownice. Może z jakąś akcesoryjna szersza / wyżej by było lepiej ale to nie moto dla mnie. Daje fun duży ma wszystkie nowinki absy trakcje itp a i tak mi lepiej na starym Japończyku bez ABS
@Ryzu17 dokładnie. Wzrost to też nie wszystko możesz mieć inne proporcje nogi / ręce itp.
Ktm dla mnie jako naked to porażka bo ma jego wszystkie wady i zero zalet. Ani wygodne w mieście bo ani w trasie bo jeszcze gorzej xd. Na tor i pobawić się to fajnie tymi większymi ich. Bo zwinne toto i mocne. Ale nie wyobrażam sobie tym moto zrobić 300km trasy nawet a hornetem po 700 robiłem
@Ulvarin: nie wiem jakbyś chciał mieć wyżej kierownicę żeby było wygodniej jak i tak przy tym wzroście na Duku jesteś wyprostowany.
A co do zjeżdżania na bak to nie mam tego problemu. Zresztą ciężko by o to było przy płaskim siedzeniu
@PiotrFr widzisz każdy jest inny :). Jak dla mnie Duke wymusza pozycje na której się leci na kierownice. To że jestem wyprostowany niczego nie zmienia xd. Każdy szuka moto pod siebie ja już znalazłem i mimo fajnej radości z Duke na dłuższą metę to nie było dla mnie :)
@Ulvarin:

Jak dla mnie Duke wymusza pozycje na której się leci na kierownice. To że jestem wyprostowany niczego nie zmienia xd.

Zmienia. Na Duku siedzisz bardziej na siedzisku a w hornecie bardziej na przód na kierownicę. Dlatego na sporcie nie lecisz a na turystyku tak. Ale dla 180+ to raczej ADV jest niż mały Duke