Wpis z mikrobloga

#gry #xboxseriesx #ps5

Świetny materiał, który pokazuje, że coś bardzo złego dzieje się w branży. Ta generacja konsol to jest jakiś żart, to co robi sony to jest czyste lenistwo - remake, remastery, robienie ciągle tych samych gier. M$ kupił tyle studiów a brakuje jakiś sensownych zapowiedzi. Prawie dwa lata minęły a dalej nie ma nextgenowych gier. Ciągle coś jest przekładane, gry na premierę bardzo niedopracowane. Brak pomysłu na fajne gry, lenistwo studiów.
LateNever - #gry #xboxseriesx #ps5

Świetny materiał, który pokazuje, że coś bardzo...
  • 26
@LateNever: nie możliwe terminy z powodu co chwilę zmieniającego się scope produkcji, zdarza się, że cała praca jest kasowana i pisana jeszcze raz bo komuś u góry się coś nie spodobało, osoby decyzyjne skupione są tylko na szybkim i dużym zyskiem, większa część budżetu przeznaczana na marketing zamiast na developing. Najtańszy outsourcing, zle prowadzone projekty przez menadżerów nie mających żadnego zaplecza technicznego lub nie biorących zdania innych członków zespołu pod uwagę,
@LateNever: Też nie lubię odgrzewania, trylogia była fajna jako zamknięta historia, nie do końca podobało mi się "siema tu kratos ma syna gramy dalej" ale sama gra jest świetna, kolejna ma szanse na przebicie tego. Z kolei stalker pójdzie mi na kompie, na kotora nie czekam póki nie będzie recenzji, bo jeszcze wyjdzie, że go ubogacą kulturowo i tylko się #!$%@?.
@Kreek: To coś jak PIS, i wycieranie sobie mordy "a bo za peło". Jeszcze z 5 lat będą tego covida używać jako wymówki. Normalnie ludzie pracują, a gamedev jakoś nie może. Branża, która może opierać się w sporej części na pracy zdalnej na dodatek.
@LateNever: Obudziłeś się typie xD Branża gier wideo zaczęła pikować gdzieś koło 2010 roku. Był to powolny proces ale z perspektywy czasu widać to teraz bardzo dobrze: giganci z branży zaczęli produkować gry według pewnego schematu, przez co produkcie stały się mdłe i nijakie, pozbawione jakiegokolwiek charakteru oraz podobne do siebie; dodatkowo zaczęto wprowadzać mikropłatności oraz okrajanie tytułów na rzecz późniejszych DLCków z wyciętą zawartością.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@LateNever: ten wpis to słownikowy gierkowy doomer boomer. xD

Ta generacja to żart, klasyk. Leniwe Sony. xD z najlepszą ofertą singlową AAA ostatniej dekady, no ale leniwe, bo robi jeden rimejk TLOU1 (Demonsy nawet nie kwalifikuję, że można tak rozpoznać). MS brak zapowiedzi. xd Przecież wychodzi to co powinno od Bethesdy/Acti/Blizzarda. Jak będzie miało wyjść coś wielkiego, czego nie znamy - to na to potrzeba wielu lat. Proces produkcyjny jest dziś
@b27piter: @Kreek: Jednak może coś w tym być. Wystarczy spojrzeć na listę gier zapowiedzianych na 2023.
W tym roku na pewno już się nic nie zmieni, ale w następnym raczej nie będzie można narzekać na brak nowych tytułów.
Przecież wychodzi to co powinno od Bethesdy/Acti/Blizzarda


@Theos: #!$%@? serio? xD Te patałachy branży dajesz jako świetlane przykłady? Przecież Beciaki to Januszeria branży, wypuczająca zabugowane gówna które łatają potem frajerzy za free. Activision? Ostatnie Callofy tragedia. Blizzard? Tylko XD Trzeba coś więcej dodawać?
@Menszykovsky: jakie świetlane przykłady? XD Wychodzi od nich to co było planowane, to czego się spodziewaliśmy, to co powinno wyjść, bo było w produkcji. Coś jeszcze trzeba wytłumaczyć?

Przejęcie przez MS nie ma znaczenia w kontekście tego co wychodzi dzisiaj i jutro od tych wydawnictw. Nic nie gadałem o jakości, typie. XD