Wpis z mikrobloga

@iohnny: raczej masz aluminiową rurę widelca (sprawdź), możesz dokręcić wtedy z wyczuciem. Podkładkę musisz przenieść na samą górę, chyba że rura widelca jest wystarczająco krótka to wtedy można tę podkładkę wyjąć.
@py15: nie, w taki sposob sie ja tam montuje

Wkrecasz dluga srube i walisz mlotem tak zeby rowno szła

Czasem jest trudno zaczac wbijanie i sa do tego narzedzia ktore ja naprowadzają, ale jak juz siedzi w rurze to nie powinno byc problemu
@Koronanona: No właśnie, tylko chodzi mi o to czy zawsze jest dobijana równo, jeśli przy pierwszym nabiciu jest już równo wbita. Nie wiem czy dobrze to wyjaśniłem.
@Koronanona: właśnie od dłuższego czasu zastanawiam się nad obniżeniem kierownicy, a najbardziej obawiałem się manewrów z gwiazdką, ale chyba najpierw spróbuje bez ucinania rury sterówek, po prostu przekładając podkładki. Dobrze rozumiem, ze niżej położona kierownica da mi bardziej pochylona pozycje?
@py15: tak, dobrze rozumiesz
Pojezdzij chwilę i sprawdz czy Ci to pasuje
Najpierw odkrecasz srube z gwiazdki od gory, potem mostek, przekladasz podkladke i znowu najpierw srube od gwiazdki zeby zniwelowac luz na sterach, potem mostek aby zablokowac calosc w konkretnej pozycji, wszystko krec raczej z wyczuciem i bedzie dobrze