Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +4
Hej, proszę o podpowiedzi czy o czymś nie zapomniałem. Mam nowe 20-miesięczne auto. Generalnie głównie to wymieniam w nim olej i filtr oleju (co 7500 - 8500 km lub co pół roku zależy co pierwsze). Auto to benzyna (zagazowana) z wtryskiem pośrednim i bez turbiny, a konkretnie to Fabia Kombi 1.0 MPI 60 KM 2022.
Oprócz oleju są też inne obiekty, którymi trzeba się zająć. Tak więc, co 30 000 km lub
Oprócz oleju są też inne obiekty, którymi trzeba się zająć. Tak więc, co 30 000 km lub
PedroAlvares +33
#famemma mam restrima wysylam link na pv
Spalanie na poziomie 4,5L/100 km w dziewiętnastoletniej cytrynie picasso.
Mialem sporo trasy tym razem, ale 15km szybciej i spalałem litr więcej.
W sumie to na tej jeździe, zaoszczędziłem więcej niż obajtek chciał dać za zainstalowanie swojej apki (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#chwalesie #citroen #spalanie
Zdjęcie poglądowe
Aczkolwiek przy dłuższej podróży to prędkość 110 jest bardzo wygodna. Nigdy nie rozumiem ludzi którzy jad nad morze cała rodzina i gonią 160 albo o więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°) To już trzeba być naprawdę skupiony i wg mnie jest nieekonomiczne.
@paww: tempomat to siła, nawet ten najbardziej podstawowy, zwłaszcza na autostradach.
@Bartisss: No właśnie w tym aucie nic się nie psuje. Nie pamiętam już kiedy wymieniałem w nim coś poza typowymi paskami czy olejem. Lata temu miałem scudo, to co kilka tysi musiałem zmieniać
No i fakt Polskie autostrady to patologia dlatego jazda nawet 140km/h często jest męcząca i wręcz niemożliwa. Prawym jadą ciężarówki a na lewy wbija budowlaniec w Renault Masterze i wyprzedzają się przez 2 kilometry.
-drążek zmiany biegów jest mało precyzyjny
-buja się na zakrętach
-akumulatora szukaliśmy z pół godziny
Mam też sprawny drążek więc, nie buja się jakoś niesamowicie na zakrętach, jeżeli nie jadę załadowany do pełna.
A akumulator w tym miejscu jest nawet spoko, zwłaszcza w zimie ( ͡º ͜ʖ͡º)