Wpis z mikrobloga

@pablo397: @pawolons: cyberpunk skończył się na tym trailerze. Choć koncepcyjnie i wizualnie wygląda ta gra bardzo dobrze, to ona ma mocne wahania jakości. Takie samochody np. wnętrza to jest po prostu cudo 10/10, samochody z zewnątrz całkiem spoko, model zniszczeń średni, model jazdy fatalny. Początek gry nomadem to katorga, chce się zostawić ten złom u mechanika i iść z buta. Przehajpowali produkcję o jakieś 10 lat prac i w sumie
Maneharno - @pablo397: @pawolons: cyberpunk skończył się na tym trailerze. Choć konce...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@trejn: #!$%@? wonzia-bumera. Testuję jakieś durne mechaniki typu próba przejechania dziecka czy wzywanie dużej ilości aut na pustyni. Nijak to się ma do rozgrywki w cyberpunku - o każdej grze open world można taki filmik zmontować.
@Maneharno: co do modelu jazdy to mało jest gier, które mogą się pochwalić sensownym. Z pamięci to tylko jestem w stanie wstawić mafie i gta. Dla porównania polecam zagrać w death stranding gdzie model jazdy jest dużo gorszy niż w cyberpunku, a jeździ się tam właściwie w kółko przez większość gry. Tylko oczywiście zhejtować nie można bo Hideo Kojima.
@etutuit: nie wiem w ds nie grałem, bo od początku nie odpowiada mi pomysł tej gry na siebie. No mało jest gier z sensownym, ale cp2077 był sprzedawany jako nadgra, a ten model nie jest nawet znośny przy pierwszym kontakcie. Poprzednia moja gra z takim słabym poruszaniem się pojazdami to był chyba Watch Dogs. Moja przygoda nomadem rozpoczęła się tak, że wyjeżdżając z garażu w kierunku miasta wypierdzieliłem losowo z trasy,