Wpis z mikrobloga

@Ezi: Też mi się to rzuciło w oczy XD Może mieli w planach stworzenie jakieś bomby chemicznej, ale wyszło im to ¯\_(ツ)_/¯
@cochese: Tym bardziej, że sami piszą że nie musi być mocno zamocowane XD
@i-marszi: @Piotr--K: Ja bym raczej widział problem w przypadku przesunięcia na bok tego ustrojstwa i potencjalnym haczeniem przez pedał, albo co gorsza wkręcenie w szprychy albo łańcuch


@i-marszi: W szosie nie wiadomo co by było w tym przypadku. O ile klamki to nie jest jakiś problem, to co z przednią przerzutką? Przecież ta zmieniarka jest dosyć spora, jak to zmieścić nie wiem.
Sam pomysł nie jest głupi, przyda się
Integracja przerzutki? Co masz na myśli?


@guru8:
Że ta zmieniarka i przerzutka będą w jednej obudowie. Zamiast wyciągać linkę, śruba pociągowa, szybki silniczek, enkoder. To podejrzewam że to jest pierwszy etap i przy okazji coś dla ludzi którzy tanim kosztem chcą coś poprawić w napędzie.
@i-marszi: Aaaa, takie coś ;) No osobiście ciężko mi sobie wyobrazić, żeby coś tak wyglądało :D

Z drugiej strony, największą zaletą tego ustrojstwa może być to, że można by ją podpiąć pod dowolną przerzutkę i połączyć z dowolnym Shimano.
@guru8:
Oczywiście jak nie będzie potrzeby wyciągać linki to można to zmniejszyć :)
Zresztą pewnie w tym co pokazałeś jest spora bateria.
Generalnie mocno kibicuję bo konkurencja jest dobra a rynek sprzętu rowerowego to praktycznie monopol!
@Piotr--K: Jasne, jak pancerz się mocno wygnie to będzie inaczej pracować, ale w tym przypadku raczej nie dojdzie do tego, za mała odległość między "zmieniarką" a przerzutką by pancerz się mógł na tyle wygiąć

@ujdzie: W sumie się nie dziwię, 450 dolarów za urządzenie podatne na wodę i wolno zmieniające przełożenia? Chyba wypuścili coś niedopracowanego, a później próbowali to łatać