Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: Ten Ami to jest niezłe kretyństwo. Zerowe osiągi nawet do miasta, nic większego nie przewieziesz nim, nigdzie dalej nim nie pojedziesz. Praktycznie żadnych zalet typowych dla samochodu i z wieloma skuterami nawet przegra zwinnością, zwrotnością czy łatwością zaparkowania.
@PiotrFr: W założeniach ma to być elektryk dla każdego, nie tylko dla młodzieży czekającej na prawko. Zresztą Aixam i tak jest imo lepszym wyborem w kategorii auta dla młodej osoby, bo oferuje większą kabinę.
@redemptor:

W założeniach ma to być elektryk dla każdego

Nie wiem skąd wziąłeś te założenia, bo Citroen od początku zapowiadał to jako alternatywę dla samochodów bez prawa jazdy. A tych się sprzedaje we Francji więcej niż VW czy Kii w Polsce, więc oczywistym jest wprowadzenie elektrycznej alternatywy. A to, że ktoś w Paryżu czy innym Londynie może to wykorzystywać normalnie to inna sprawa.
Większa kabina? Tam się wygodnie zmieszczą 2 osoby
z wieloma skuterami nawet przegra zwinnością


@redemptor: Ale z wieloma wygra tym, że nie pada na głowę ( ͡° ͜ʖ ͡°). Generalnie, na dojazdy do roboty i dwie siatki zakupów w warunkach gęstej zabudowy miejskiej - extra. Plus wspomniane prawko od 14 lat i finansowanie we Francji - Płacisz 3500 euro na start, a potem 19,90 Eur na mc używania.