Wpis z mikrobloga

@Placek_po_wegiersku: Nowe PCty jakoś to ciągną więc optymalizacja odpada jako problem. Te upierdliwe rozwiązania też mają swój klimat, szczególnie obniżanie urodzajności. Pamiętam jak się cieszyłem jak ustabilizowałem imperium, a tu pyk - pukają Hunowie, a moje farmy zaczynają nie wyrabiać co skutkuje nowymi buntami, no i barbarzyńcy z północy przenoszący się na południe.
@Camilli Właśnie żyzność to fajna mechanika ale przesadzona bo od pewnego momentu wiekszość budynków hodowlanych przestaje się opłacać. Powinny być jakies budynki dające chociaż trochę żyzności. Do tego Za malo slotów w miastach. Prowincje z 3 regionami to bardzo psuje immersje. Ta zima jest super szkoda ze AI nie ginie na sniegu wiec nie da sie z nim walczyć. Jak już to ten snieg powinien zmniejszac zasieg ruchu i zabijać na forsownym