Wpis z mikrobloga

Ze zdrowiem u mnie jest tak jak w całej rodzinie, jesteśmy nie do #!$%@?. Szczególnie ja, nie choruje w ogóle, w ciągu ostatnich pięciu lat przytrafiła mi się gorączka czy kaszel.

Ale że raz na rok to i wąż pierdnie, to zaczęło mnie coś #!$%@?ć pod żebrami. Do pewnego czasu przymykałem oko na te bóle myśląc ze przejdzie, otóż nie tym razem. Ból z godziny na godziny się tylko nasilał, więc ostatecznie stwierdziłem że lecę do szpitala bo jeszcze zgona zaliczę.

Ogólnie jestem studentem, umowa zlecenie, brutto=netto wiec składek nie odprowadzam. Oczywiście uważam że tutaj błąd leży po mojej stronie, bo mama przecież mogła mnie dopisać do swojej pracy jeśli chodzi o te składki.

Wbiłem do tego szpitala, przyjęli mnie a następnie lekarz mnie przesłuchał, zmierzył ciśnienie, pobrał krew, wykonał RTG i to na tyle. Półtorej godziny czekania aż mnie zawołają, lekarz mnie poinformował że wszystko jest w jak najlepszym porządku (krew, nerki, badanie RTG, ciśnienie), co swoją drogą ta informacja wywołała u mnie spory mindfuck bo nie badałem się w #!$%@? czasu, jeszcze do niedawna chlałem colę hektolitrami przez kilka dobrych lat dołączając po drodze papierosy, niezdrowe odżywianie i energetyki.

Pare dni temu przyszła fakturka na cztery stówy, nawet nie wiedziałem że za podstawowe badania mogą aż tyle sobie wołać. Smutne trochę, że szpital i pomoc w nim, jest dla każdego, gdy tylko osoba będzie uważała że jest zagrożenie życia czy zdrowia.

Wyobraziłem sobie sytuacje w której odwala się jakiś wypadek, jestem transportowany do szpitala i przechodzę masę przeróżnych operacji, łącznie jakbym byl tam np dajmy na to trzy miechy, to przecież jakby mi fakturę #!$%@? to bym się przez połowę życia spłacał.

A wnioski z tego takie, że NFZ to zajebisty diller że w kredo daje, teraz jestem już podpięty pod składki, ale gdybym nie miał możliwości, to chyba wolałbym się zesrać niż zostać znów naliczonym( ͠° °)

#szpital #nfz #zdrowie