Wpis z mikrobloga

Witam mirki, jestem studentem AGH na MiBM 3sem(bawie sie świetnie XD) mam jedno pytanie do ludzi którzy studiują/studiowali ten kierunek i mają porównanie jak jest na innych uczelniach. Czy na każdej uczelni na tym kierunku jest tak cieżko i wszędzie tak jebią na każdym kroku że ma sie projekt i po 10kolosów kilka sprawek przez 2tyg XD bo momentami nie mam czasu dla siebie(chodzę na siłke 3razy w tyg i czasem wyjdę gdzieś) i mam świadomość że studiuje sie raczej dla papieru i może warto sobie ułatwić życie. Poprostu zastanawiam się nad zmianą uczelni nawet możliwe że na tym kierunku napewno inżynierskie możliwe że nawet na zaoczne( słyszałem że mniej jebią) np na #pk badź do innego miasta na #prz np tam gdzie może być łatwiej tylko pytanie czy ma to sens i czy tylko mi sie wydaje że trawa gdzie indziej jest bardziej zieleńsza chętnie posłucham opinii #studbaza #studia #wimir #mibm
  • 31
@Drager

Od znajomych z PK wiem że nie. Mówią że jest bardziej prostudencko przez jakieś zwolnienia z egzaminów za dobre oceny z ćwiczeń etc. Też skala i ilość godzin na projekty ponoć jest niższa ale to już subiektywne u każdego.

Wimir to piekło na 3 i 4 semestrze jak chodzi o air i mibm. Potem jest dużo dużo prościej. Bo godzin jest mniej i przedmioty są bardziej praktyczne w obsłudze.
@Drager: jako radę po kilku latach od skończenia studiów, z perspektywy czasu mogę napisać, że jak masz gdzie mieszkać, masz hajs (jakkolwiek) i generalnie lubisz ten kierunek poza kilkoma #!$%@? przedmiotami to dokończ to na dziennych i nie kombinuj za bardzo. Pójdziesz do januszexu teraz i będziesz #!$%@?ł zaocznie to będzie jeszcze gorzej.
@Drager: rób te studia, jesteś na dobrej uczelni. PK też ok, ale po co zmieniać, raczej lżej nie będzie. Zrobisz i masz zajebisty papier w kieszeni. A taki papier daje przepustkę do roboty za dobre pieniądze, jak nie w kraju to za granicą. P.S. ucz się też angielskiego jeśli nie znasz. Koniecznie.