Aktywne Wpisy
jestem_tunowy +727
kolczyk w nosie - największe oszpecenie jakie może sobie sprawić kobieta w XXI wieku imo nawet znacznie gorsze od tatuaży, obrzydliwa moda i instant redflag, zgadzasz się - plusujesz
#p0lka #logikarozowychpaskow #rozowepaski #zwiazki #piercing
#p0lka #logikarozowychpaskow #rozowepaski #zwiazki #piercing
DavyX +968
Na szczęście przy rozpatrywaniu reklamacji był ktoś mądrzejszy i pozytywnie rozpatrzył moje zgłoszenie (chyba, że znaczenie miała tutaj moja sugestia, że rozważam zgłoszenie do UOKiK), ale musiałem (!) wysłać jakieś potwierdzenie, że faktycznie nie było mnie w tym autobusie: np. zakupy w trakcie przejazdu, no to wysłałem im zrzuty z Google Pay z zakupu twixa z automatu na dworcu, ale trochę to absurdalne, że:
a) twierdzą, że mój bilet został zeskanowany: kierowca odhaczył mnie na liście żeby nie mieć problemu z odjazdem?
b) że musiałem w ten sposób udowadniać.
#afera #flixbus #autobusy #komunikacjamiejska (chociaż bardziej międzymiastowa) #przewozyregionalne
Instytucją, która broni praw pasażera w transporcie autobusowym i autokarowym, jest - wyobraź sobie - Główny Inspektorat Transportu Drogowego (nie: UOKiK!).
W przypadku jeśli przewoźnik odrzuci twoją reklamację (bądź nie otrzymasz odpowiedzi na reklamację w terminie do miesiąca), zachęcam do złożenia skargi. Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa.