Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale #wizzair #podroze #oszustwo #dramat #tematdlauwagi

Wizz air zgubił mój bagaż i nie odpowiada na wszelkie próby kontaktu.
Ponad miesiąc temu leciałem z Gdańska do Eindhoven i na miejscu, ku mojemu zdziwieniu, nie było mojego bagażu rejestrowanego. Wypełniłem wszystkie kwity, założyłem im reklamacje. Zobowiązywali się odpowiedzieć w przeciągu 30 dni i co? I gówno, minęło 36 i zero odzewu. Straciłem juz dobre trzy tysiące złotych na całej akcji. Czy ktoś miał podobne przygody z tym gównem zwanym #wizzair ? Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Kwiatini123 - #gorzkiezale #wizzair #podroze #oszustwo #dramat #tematdlauwagi

Wizz...

źródło: comment_16698838140g72xtGX7WHorQZa3k8fKR.jpg

Pobierz
  • 8
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Kwiatini123: mnie odwołali lot jak już siedziałem w samolocie (też do Eindhoven). 2 miesiące czekałem na odpowiedź, że to nie ich wina, nic się nie należy i idź pan w #!$%@?. Możesz pisać jeszcze do europejskiego centrum konsumenckiego, choć mi odpisali że - uwaga - nie mogą mi pomóc, bo wizzair nie odpowiada na ich korespondencję...
@Kwiatini123: nie pomogę, ale mogę doradzić by na przyszłość wrzucać sobie do plecaka jakiś tracker gps lub starego smartfona z odpowiednią apką. Dupy to może nie uratuje, ale zawsze jakąś sytuację nakreśli.
@Kwiatini123: XD od kiedy to linia lotnicza ładuje twój bagaż do samolotu, a nie pracownicy lotniska, tzw. obsługa naziemna? takie rzeczy załatwiasz na lotnisku w punkcie „Lost Luggage” od razu, jak ogarniasz, że twój bagaż nie przyleciał. teraz to o twoim bagażu już każdy zapomniał, a tobie pozostało dalej wymieniać się mailami z automatem wizzair.