Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Inwestuj na #gielda w etf bo bezpiecznie. Od 3 lat jestem na minusie bo wig20
Inwestuj w waluty by uchronić przed #inflacja . Dolar po 4,45 i ciągle spada
Nie miałeś zdolności kredytowej przed covid i teraz też nie mam? #nieruchomosci w mojej okolicy w #gdansk kosztują 1,300,000 cebulionow. Z wkładem własnym na 150,000 wychodzi mi rata 10,000 miesięcznie I 3,500,000 złotych do spłaty na 30 lat.
Serek biały który lubisz podrożał w dwa lata z 2,99 na 5,39
Czynsz w 2019 za mieszkanie 35m kosztował 2400 teraz 4500

Mam 32 lata, nie jestem programistą, nie jestem lekarzem, nie mam bogatych rodziców. Rozumiem że mam #!$%@?* do usranej śmierci albo wyjechać za granicę i pracować na taśmie.

Jakoś tak do 2017-2018 życie wyglądało dobrze. Pensja mi rosła, zacząłem odkładać pieniądze, wyjechałem na jakiś urlop za granicę, chodziłem na piwo i było normalnie. Robiłem kursy podyplomowe, nawet zacząłem magisterkę dodatkowa.

Od 2020 mam wrażenie że tone. Jak mam niby znaleźć panne, pieniądze na mieszkanie, i mieć dzieci i w ogóle jakąś przyszłość? Po nocach patrzę w sufit i nie wiem jak funkcjonować. 3 lata w #!$%@?. Nie mam życia. Podobno teraz są najlepsze lata mojego życia, kariera, pieniądze i młodość. A gówno. Znajomi mają swoje rodziny, boją się wirusa, pracują i spędzają wakacje z teściami.

A byłem takim normalnym chłopakiem co miał znajomych, jeździł pod namiot, ćwiczyłem na siłowni, oszczędzałem i chciałem lepiej.

Czemu osoby które myślą że jak inflacja spadnie o jeden procent to ceny zaczną spadać mogli wziąć kredyty w 2020 na domy, bliźniaki i jakoś spłacają. Czemu oni mogą jakoś żyć, robić kominki, rodzic dzieci, jechać nad morze a ja tylko patrzę jak za moje oszczędności mogę kupić coraz mniej? Patrzę na moje konto i te cyferki nic nie oznaczają.

Teraz jedyna emocja jaka pozostała w moim ciele to #!$%@?. Taki przeszywający #!$%@?. Czuję się jak granat co zaraz wybuchnie. Mam ochotę coś rozwalić.

#pracbaza #depresja