Wpis z mikrobloga

Jak miasto wspiera popularyzację komunikacji miejskiej i odejście od samochodów, odcinek 2137.

Na Wojszycach właśnie analizowane (ta analiza to tylko teoretyczna i tylko przez mieszkańców, ale o tym za chwilę) są warianty poprowadzenia nowej linii autobusowej po wybudowaniu Lutosławskiego i szkoły dla Jagodna na Wojszycach. Jakiś czas temu na fejsbukowej wojszyckiej grupie osiedlowej (tak, wiem, super sposób, ale jak inaczej zebrać opinie mieszkańców?) było głosowanie, gdzie 60% ludzi zagłosowało za opcją autobusu przez Buforową (kolejna opcja ma 20%), aby ominąć wieczny korek na Grota (tam już są 4 linie, a autobusu nie ma przez godzinę). Wszystko super, ludzie zgodni jak nigdy.

Nastaje dzień spotkania z Departamentem Infrastruktury i Transportu. Urząd Miasta bez argumentów odrzuca propozycje mieszkańców i proponuje dwie opcje:
1. Przedłużenie autobusu N przez Grota, Parafialną i dalej na Jagodno. Jak przegubowy autobus skręci z Parafialnej w Asfaltową? Nie wiadomo. Jakie opóźnienie będzie miała tak długa linia, która najpierw utknie na Psim Polu, potem w centrum, a na koniec na Grota? Też nikt nie wie. No ale jest jeszcze druga opcja. Przecież obie nie mogą być #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Autobus Kajdasza - szkoła na Wojszycach dla Jagodna - Kajdasza. Koniec trasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miasto w swej łasce pozwoliło wybrać jedną z opcji mieszkańcom, a jak Rada Osiedla zaopiniuje obie opcje negatywnie to miasto wybierze jedną z nich bez pomocy Rady xD

Blachosmrodziarzu, przesiądź się do autobusu!! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wroclaw
  • 12
@Ogau: Pragnę przypomnieć, że N jest linią pośpieszną xD

Ich ładnie już tam gnie w ratuszu naprawdę. Nie ma to jak dobra alternatywa.

P.S.

Jak przegubowy autobus skręci z Parafialnej w Asfaltową?

Ostatnio autobusy zaczęły tankować na BP zamiast na Orlenie z tego co zauważyłem. Na Facie jak wjadą na BP i musi wyjechać przegub to się wesoło muszą bawić. Starczy jedno auto i mają cyrk jak nie wiem.
N jest linią pośpieszną


@Darth_Gohan: to już nie funkcjonuje tzn. zarówno praktycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) jak i faktycznie po rezygnacji z droższych biletów na linie pośpieszne te linie są takie same jak zwykłe
@mroz3: niby tak, ale dalej mają dłuższe odcinki między przystankami i spora część z nich jest na życzenie (czy tam żądanie). Tego akurat nie pozmieniali.

Generalnie jak ze wszystkim u nas. Niby jest porządek, no ale tak nie do końca.
Miasto w swej łasce pozwoliło wybrać jedną z opcji mieszkańcom, a jak Rada Osiedla zaopiniuje obie opcje negatywnie to miasto wybierze jedną z nich bez pomocy Rady xD


@Ogau: Przecież wiadomo że to się skończy opcją 2 czyli autobus między grota a buforową żeby dojechały dzieci do szkoły i nara (przecież taka linia jest tańsza), 110 przepełnione a 113 przyjeżdżające trzy naraz wystarczą
@Wychwalany: no okej, ale niech zrobią też na Wojszycach jakąś alternatywę. Niech 112 lub 113 jeździ wtedy z Ołtaszyna na Buforową, a potem na Grunwald lub AWW na Biskupin. W tej chwili z Wojszyc można już jechać do szpitala, aquaparku i na pkp. Bez sensu powielać tę trasę, kiedy nie ma żadnej alternatywnej drogi. Nic tylko czekać na awarię rogatek ( ͡° ͜ʖ ͡°).
@Ogau: Przedłużenie linii N to dowód indolencji dyrektor Urbanek, która nie wiadomo z jakich przyczyn upiera się, żeby była jedna długa linia przez całe miasto. N już teraz potrafi spóźniać się o pół godziny, a przecież zawija na Petrusewicza. Z uporem godnym lepszej sprawy Urbanek chce, żeby N spóźniała się jeszcze bardziej.