Przeglądasz archiwalną wersję wpisu.
  •  
    A........o

    +6

    Wczoraj tchnąłem nowe życie w tablet z androidem od Pentagrama (Quadra 7 Ultra Slim). Przypomniały mi się zamierzchłe czasy rootwania :)
    No ale przynajmniej teraz da się go normalnie używać. #android #noonecares

    BTW nie sądziłem, że zrootowanie tego tableta bedzie prostsze niż rootowanie telefonu. Ktoś w ogóle tu uzywa tego sprzętu?

    •  

      @Alpa_Chino: Mam taki sam. W sumie to matka i córka. Córka troche narzeka i też sie zastanawiam nad "usprawnieniem". Jakieś wiecej info? Raz rootowałem sony ericssona x10 mini pro. I to moja cała zabawa z rootami.

    •  
      A........o

      +2

      @Tyskie550ml: ściągnij: 1. https://drive.google.com/file/d/0B2COakSF3MByV2dJTHJISmdFLXM/edit?usp=sharing i wypakuj.
      2. https://drive.google.com/file/d/0BxFvtAFVq5n7RHFuT0hHS1lxVm8/edit?usp=sharing i zainstaluj

      Podłączasz włączony tablet, odpalasz Pad Tool z punktu 2, program poprosi Cię o wskazanie pliku z paczki 1. W zasadzie robisz wg instrukcji, która jest w pliku 7z z punktu 1.

    •  

      @Alpa_Chino: Obczaje to wieczorkiem. Jak coś to zawołam, ok?
      Pytanie jeszcze, jak już go zrootowałeś, to coś dalej żeby lepiej chodził?
      Wiesz, ja używam galaxy tab 3 7.0 i jak czasem wezme tamte do ręki to łooomatko, idzie jak już sie uruchomi jakaś gra czy apka ale reszta...

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: jasne, wolaj. Jak już zrootowalem to nic nie robiłem, ten program wgrywa od razu Andrzeja 4.2.2. Dalszą optymalizację zostawiłem na później, bo ja i tak mało z niego korzystałem, ale po prostu jak brałem go do ręki, to mnie krew zalewala i musialem coś z tym zrobić ;-)

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: nie wytrzymałeś do wieczora :D

    •  

      @Alpa_Chino: tam mial być pytajnik....

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: Hehe, poprawiło się i to sporo. Nie wierzyłem, ze da się coś wiecej wycisnąć z tego sprzętu.

    •  

      Ok dam znać jak coś zacznę dzialac

    •  

      @Alpa_Chino: I chyba nici z tego...

      "Program Nie rozpoznaje urządzenia(nie świeci sie przycisk down po podłączeniu) lub po podłączeniu tabletu i wciśnieciu DOWN szybko pojawia się napis 100% sucess ale fw się nie wgrywa"

      Znalazłem też ten temat na forum:
      http://forum.android.com.pl/f1096/quadra-7-us-4-2-2-rom-oparty-na-irbis-tq72-antutu-13k-quadrant-6k-v2-hdmi-support-385450/

      .....................

      Wyłącz tablet
      podłącz do komputera
      przytrzymaj oba przyciski głośności
      jeżeli pojawi się ikona baterii przytrzymaj dodatkowo power
      cały czas obserwoj program czy nie zaświeci sie przycisk DOWN ponieważ na tablecie nie będa widoczne żadne zmiany będzie wyglądał jak wyłączony.
      Jeżeli dalej program nie rozpoznaje urządzenie
      1. Sprawdz inny kabel usb
      jeżeli dalej nie wykrywa to
      2. Odinstaluj program pad product tool
      wyłącz sprawdzanie certyfikatów bezpieczeństwa sterowników

      Odinstalowałem/ zainstalowałem i to samo. Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi certyfikatami...

      źródło: i.imgur.com

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: Ok, u mnie NajpierwTo.fw nie poszło, zatrzymało się na 15%. Wtedy odpiąłem tablet od kompa, włączyłem go i znów podpiąłem do kompa. Tym razem załadowałem JezeliPierwszeNiePoszloToTo.fw i wtedy już było ok.

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: Aha, ja użyłem kabla od mojej Nokii, zamiast tego z pudełka Pentagrama.

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: Pamiętaj też o tym, że tryb debugowania musisz mieć włączony.

    •  

      @Alpa_Chino: Debugowanie włączone, kilka kabli i dupa. Nie świecił mi się w ogóle przycisk DOWN. Próbowałem też z wyłączonym tabletem(przyciski głośności itd) też nic.
      Przywróciłem na razie ust. fabryczne, wgram kilka apek i zobacze. Matka chce go jedynie zabrać do grecji(na pół roku) w sumie to do kilku giere; skejpa; i upc phone. No chyba że się tam poprawi z wifi to jeszcze ipla i pewnie net.

      Podłącze go teraz jak jest już "goły" i zobacze czy ruszy. Jak nie to dam sobie luz, bo jeszcze go spieprze i na biegu będe musiał drugi kupić...

    •  

      I nic. Może coś źle podłączam?
      Debugowanie włączone
      Nośnik USB raz tak raz tak.
      I zatrzymuje sie cała procedura w tym miejscu...

      Ech, zawsze tak mam z takimi banałami.

      źródło: i.imgur.com

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: a klinąłeś Replace? I spróbuj może też przenieść pliki do jakiegoś folderu na dysku C.

    •  

      @Alpa_Chino: Tak klikałem. No i pliki na pulpicie, czyli na "C"

      Dobra, dam sobie chyba spokój

    •  
      A........o

      0

      @Tyskie550ml: chodziło mi o głowny katalog C, czyli np, C:\Quadra\ i stamtąd ładuj pliki. Widać też jakby nie wykryło tabletu, upewnij się że jest włączony, możesz go nawet odblokować dla pewności. BTW jakiego OS masz? Może jakieś stery są potrzebne jeszcze, ja mam W8.1

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • odpowiedzi (21)

  • odpowiedzi (5)

  • avatar

    Dzis na fb wyskoczył mi pewien post, w którym to mąż naciskał na kobietę, żeby schudła 12kg, inaczej się wyprowadzi. Kobieta przytyła jeszcze 12kg, mąż się w końcu wyprowadził.

    Naszła mnie rozkmina... O chuj niebieskim z tą wagą chodzi? XD po co wam to, żeby kobieta była chuda? Wiadomo, że nikt z wielką otyłą babą nie chce się spotykać, ale pomiędzy taką otyłością a chudością jest jeszcze wiele różnych sylwetek. Więc o chodzi? Że nie możecie się pochwalić znajomym swoją dziewczyna?
    Ja mam nadwagę, jeżeli nie otyłość - mam niebieskiego, poznał mnie gdy ważyłam tyle co teraz i co? No i nic :> widzi we mnie coś więcej niż ciało i jak sam mówi, bardziej kręci go to, że jestem aktywna i bardzo duzo rzeczy mozemy razem robić - tak tak, grube kobiety TEŻ SIE RUSZAJĄ, biegają, chodzą na siłownię, kajaki, rowery, łyżwy, trampoliny, do tego nie trzeba być szczupłym, serio xD

    No więc, pomijając skrajne przypadki pytanie brzmi: dlaczego w kobietach większość facetów widzi tylko kilogramy?

    #rozowepaski #kiciochpyta #niebieskiepaski #zwiazki #logikaniebieskichpaskow
    pokaż całość

    odpowiedzi (84)