Wpis z mikrobloga

@Rajker: Bardzo na tak. Przyjaciel takim jeździ, 2009 od nowości, fakt, że kombi i w dieslu, ale auto spisuje się świetnie. Aktualnie ma koło 220 tys przebiegu, większych usterek nie było. Regularna eksploatacja. Podobno trochę droższe w serwisie niż przeciętne, na części trzeba trochę czekać (na reflektor ściągany przez ASO z UK ponad 2 tyg czekał) i trudno znaleźć dobrego fachowca, ale poza tym tylko polecać. Jak na taką klasę samochodu
@pakto: Dzięki za opinię. W sumie to najlepiej gdybym znalazł benzynę, ale z tego co widzę to diesle dominują, a benzyny mało. Myślę jednak, że w budżecie gdzieś tak do 45k powinienem spokojnie coś znaleźć, muszę tylko poczekać. Wersja Aero to miód na moje oczy. Ciekawe czy da się przód przerobić ze zwykłego na aero...
Też zawsze byłem zwolennikiem benzyniaków, acz tego Saaba tylko w 1.9TTiD rozważałem. Cudnie to jedzie, 2.8 pewnie podobnie, a koszt użytkowania zupełnie inny :-) w 45k spokojnie powinieneś się zmieścić za ładny egzemplarz.

Aero to cudo! Podobnie 9-3X :-)
@OporowePestki: Mi się baaardzo podoba. Jedynie środek wydaje się nieco odstawać od dzisiejszych standardów, ale jest za to bardzo saabowski. Myślę jeszcze o lexusie IS 250 lub 220d, on ma ładniejszy środek, ale jest droższy.

Ta wersja V6 nawet by mi pasowała w wersji 280 lub 256 koni ale bez XWD. O ile to jest super system to aż boję się pomyśleć ile kosztować może naprawa jak się zepsuje. Myślę, że