Wpis z mikrobloga

Przy odbiorze telefonu w X-komie (zamówionego przez internet) sprzedawca powiedział mi, że mam nie ściągać folii z ekranu przez 10 dni, bo jeśli w tym czasie będzie coś nie tak z telefonem, to mi go wymienią na nowy, tylko warunkiem jest, że musi być w stanie idealnym. Dopiero po wyjściu zacząłem się nad tym zastanawiać i doszedłem do wniosku, że to bez sensu. Przecież, jak coś jest nie tak z telefonem to mam gwarancję/niezgodność towaru z umową. Nie pomyliło mu się przypadkiem z prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

#pytanie #xkom #zakupy
  • 3
@sdaniel: oni tam mają u siebie jeszcze swoje zasady co do wymiany, że jak coś będzie w tym czasie nie tak to Ci wymienią na miejscu bez papierologii, podań itp. Czyli trochę jak z tymi 10 dniami przy zakupach przez neta, ale jak kupisz w sklepie stacjonarnym to też działa. Mi się trafił laptop, w którym zaczęło coś latać w środku i ekran się robił różowy, to koleś popatrzył tylko czy