Wpis z mikrobloga

@Paluszek_rybny: Tak właśnie planowałem, ale cwaniaki napisali sobie "Wszystkie produkty Natec Genesis należy reklamować bezpośrednio w miejscu zakupu." Więc nie wiem czy to dobry kierunek. Mają jakiś prawny obowiązek przyjąć to na gwarancję, czy to zależy od ich podejścia do klienta?
@HussarDLA: Ja miałem problem ze słuchawkami a paragon zgubiłem i mediamarkt nie chciał mi przyjąć tych słuchawek. Napisałem meila do producenta i meilowo zdiagnozowali problem (uszkodzona wtyczka mini usb na kablu) i przysłali mi w 4 dni za friko kabel ze stanów.
@Paluszek_rybny: hehe czasami chodzi o zasady;-) Nie znam się na myszkach, używam Logiteca od dłuższego czasu (tego samego od 3 lat).

Czy zwrócenie uwagi taksówkarzowi, że próbuje Cię naciąć jadąc na około jest ok? to tylko 5-10zł różnicy ;-)