•  

    Android - liberalizm, wolność wyboru.
    WP i iOS - komuna, narzucony wybór, brak możliwości jakiejkolwiek ingerencji.

    Wolę żyć w wadliwej wolności niż idealnej złotej klatce, moje drogie wolnościowe kuce z WP i iOS.

    #tylkoandroid #android #windowsphone #bekazwindowsphone #bekazios #smartfon #ios #apple #takaprawda #oswiadczenie #shitstorm

    Dla smaczku filmik z Android 5.0

    źródło: youtube.com

    •  
      d...k via iOS

      +9

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: no to kij ci w oko na droge kolego :P

      +: Nolimit, S.......Q +7 innych
    •  
      S.......Q via iOS

      +20

      @dud3k: Telefony do polityki miesza.

      Pewnie było tak:

      Dzień dobry po ile ajfony?
      To poproszę galaxy ace ;)

      +: venomik, d.....u +18 innych
    •  

      @SUQ-MADIQ:
      dzień dobry po ile ajfon sześć plus?
      Aaa to poproszę laptopa i nexusa xD

    •  
      d...k via iOS

      +7

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: i jeszcze na cebule zostalo

      +: wykopkami, S.......Q +5 innych
    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: Laptopa, boże co za biedak. #tylkomacbookpro ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      +: Nie_znany, D........e
    •  

      @dud3k:

      i jeszcze na cebule zostalo
      2/11 bo odpisałem

    •  

      @fenomenalnie_miotam: no tak makbókpro to już nie laptop. To makbókpro.
      Wracając, to nic do niego nie mam bo nie ma iOS.

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: Zajebisty filmik swoją drogą, koleś nawet na filmie wspomina, że mu się powiesił system, ale wszystko jest super bo tylko raz!

      Kurwa nie mogę z tych androidów. :D

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: a było o Lumie zapytać ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: Ważne, że siedzisz w tematyce telefonów i masz pojęcie. Nara.

      +: BaRi
    •  

      @fenomenalnie_miotam: Mógł ktoś napisać że gościu opowiada o beta preview, bo teraz cały #ios wali sobie konia do tego filmiku i myśli że Nexusa da się zaciąć.
      A i jak tam wasza inteligentna klawiatura wyłącznie w języku angielskim, bardzo przydatna? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      @Thunderon:

      Mógł ktoś napisać że gościu opowiada o beta preview, bo teraz cały #ios wali sobie konia do tego filmiku i myśli że Nexusa da się zaciąć.

      Nie walę sobie konia, koło dupy mi lata czy nexusa można zawiesić czy nie, dla mnie ten system jest upośledzony i niewygodnie się z niego korzysta, a nie mam czasu siedzieć chuj wie ile nad doprowadzeniem go do używalności (tak zwaną przez użytkowników srandroida personalizacją). Wolę sprzęt, który po wyciągnięciu z pudełka i zalogowaniu ładuje wszystkie potrzebne mi rzeczy i jest wygodny.

      A i jak tam wasza inteligentna klawiatura wyłącznie w języku angielskim, bardzo przydatna? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

      Nie wiem, nigdy nie korzystałem z podpowiadającej klawiatury, zawsze pisałem manualnie.

      pokaż spoiler Uprzedzając pytanie - tak wcześniej na androidzie też korzystałem z klawiatury bez podpowiadajki.


      Zważ uwagę na to, że 90% wpisów w tagach #ios #apple i pochodnych to napinanie się androidziarzy, jakie to ich sprzęty nie są tańsze i szybsze. Tak ciężko pojąć, że niektórych to gówno obchodzi? :D

      +: bisqik
    •  

      @fenomenalnie_miotam: Problem w tym że wcale nie musisz tego robić, nie wiem dlaczego możliwość personalizacji jest utożsamiana z koniecznością doprowadzenia telefonu do stanu używalności, skoro to tylko dodatek. Owszem w starych telefonach oraz Samsungach (touchwiz to ścierwo) trzeba zadbać o pewne rzeczy żeby się nie zdenerwować, ale porównanie telefonów w cenie do 800 zł do iPhone za ponad 1500 jest po prostu idiotyczne.
      A fakty są takie że nowy zapierdalający Nexus 5 kosztuje zaledwie 100 zł więcej od nowego 4S, który chodzi bardzo mizernie na ios8 (nie wyciągnięte z dupy, mam kolegę który po tej aktualizacji zbiera na Nexusa, inni mają 5 albo 5s, więc nie narzekają). Między innymi dlatego nie uważam żeby ciągłe powtarzanie "lagdroid" miało w tym momencie jakikolwiek sens.

      Nie wiem, nigdy nie korzystałem z podpowiadającej klawiatury, zawsze pisałem manualnie.
      Uprzedzając pytanie - tak wcześniej na androidzie też korzystałem z klawiatury bez podpowiadajki.

      Spoko myślałem że pojadę po ambicji ale skoro nigdy tego nie używałeś to nie da rady ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Ale to działa w obie strony, bo wszyscy Applowcy powtarzają ciągle wyświechtane hasełka "lagdroid", "telefony dla biedaków", "sramsung" itp. nie wiedząc nawet że ISTNIEJE telefon na Androidzie, który się NIE TNIE, SERIO! :)

    •  

      @Thunderon: Ja wiem, ale z drugiej strony spójrz na to tak: jeden model (owszem, flagowy - ale przeciętny użytkownik nie zdaje sobie z tego sprawy) w morzu budżetowych lagdroidów nie uratuje opinii o tym systemie.

      Gdybym z jakiegoś powodu musiał przesiąść się na androida to też wybrałbym Nexusa, choć wciąż po za systemem odrzucałaby mnie jakość wykonania. Po kilku latach z jednolitą bryłą ze szkła i aluminium ciężko przesiąść się na rozbieralną obudowę z plastiku.

      Co do porównań materialnych to już w ogóle bezsens dla mnie w obie strony.

      +: bisqik
    •  
      W..........a

      0

      Android - stary gruchot w którym dzieciak doczepił sobie ledy, wymienił kierownice i dołączył głośniki większe od drzwi, podrasował silnik który i tak z trudem odpala
      WP i iOS - nowy mercedes i BMW nic nie trzeba wymieniać bo wszystko jest idealnie dopasowane i zastosowane są najlepsze rozwiązania


      @to_jest_chyba_kurcze_zart: A Ty co byś wolał?

    •  

      @WielkaPolska: Ja bym wolal telefon, w ktorym moge sobie zmienic ikonki.

    •  
      W..........a

      0

      @Pacjent: na jakie? skoro masz już najlepsze

    •  

      @WielkaPolska: porównanie systemu o największych możliwościach, mający najwięcej innowacji systemowych, dający użytkownikowi właściwie nieograniczone możliwości wyboru, darmowy, znajdujący się w telefonach każdej półki cenowej, do starego gruchota chyba nie jest na miejscu.
      To raczej iOS bym nazwał stuningowanym gównem bo u nich innowacją jest zrobienie animacji powodujących padaczkę czy przesunięcie ikon o 1px nazywając to emejzingiem. Resztę ściąga z Androida, co WP też ciągle robi.
      iOS? Kiedyś może i był dobry.
      WP? Kiedyś może i będzie dobry.

    •  
      W..........a via Android

      0

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: tak bardzo innowacyjny ten android że dzis o 2 w nocy musialem szukwc wifi zeby sciagnac apke do budzika bo se okazalo ze na tym sofcie czegos takiego nie przewidzieli podczas gdy na wp u znajomego wystarzylo powiedziec aby cortana ustawila alarm na 7 rano.

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: mam nexusa 5 od miesiąca i jeszcze ani razu nie zacial się w stopniu, żeby go resetowac. Ale jakieś crashe aplikacji, tj. wykopu się zdarzają.

    •  

      @WielkaPolska: tak bardzo innowacyjny ten WP że kiedyś telefon tak mi się zaciął że już myślałem że mi padł na amen, na szczęście po 20 minutach zaczął powoli się odwieszać.
      Następnym razem miałem taki piękny 15 minutowy bootloop że nawet Android by mu zazdrościł.
      O iOS już nawet nie mówię bo crashuje tyle samo co Android 4.4, tylko oczywiście o tym nie wspomni/powie tak jak Android tylko po prostu pięknie cię wyjebie do pulpitu nie dając żadnej informacji dlaczego.
      Po zaletach iOS i WP pozostały już tylko dobre wrażenia. Android coraz mniej się zacina a iOS i WP coraz bardziej.
      Oczywiście te wartości wciąż są na + dla tych dwóch systemów.
      No ale wiadomo, co ma się zaciąć na WP jak na nim nic nie ma.

    •  
      W..........a

      0

      tak bardzo innowacyjny ten WP że kiedyś telefon tak mi się zaciął że już myślałem że mi padł na amen, na szczęście po 20 minutach zaczął powoli się odwieszać.

      O iOS już nawet nie mówię bo crashuje tyle samo co Android 4.4

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: niezły żart, jak bym zapytał jaki miałeś model i jaki soft pewnie nie umiałbyś odpowiedzieć. Mój android też na początku chodził jak bajka.

    •  

      @WielkaPolska: Lumia 530, jeszcze na WP 8.0 z najnowszymi aktualizacjami, wersja nie wiem jaka faktycznie bo ten system mnie załamał swoim ograniczeniem, aktualizowałem mniej więcej w marcu. Problemy zaczęły się po aktualizacji jakieś tam.

      iOS, miałem dosłownie do czynienia ze wszystkimi wersjami, najwięcej przesiedziałem na trójce i czwórce, bodajże trochę piątce na białym 3GS, oczywiście miałem też jakiś czas nowsze wersje i tak jak pisałem, iOS już dawno przestał się skupiać na optymalizacji tylko emejzingowości. Pewnie zrobią to samo co HTC kiedyś. Zjebali nakładkę bo dawali za dużo badziewia i przez to chodziło tragicznie.

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: elo po pierwsze lumia 530 ma wp 8.1, wiec Twoj argument jest inwalida.
      Zreszta po co mi ta cala personalizacja, i w ogole co to za porownywanie systemow do polityki?

      Dla mnie telefon to narzedzie, w dupie mam tapety, wodotryski, miliony zacinajacych sie opcji. Nie potrzebuje tego na codzien, a jak chce zrobic cos bardziej skomplikowanego to po co sie meczyc na telefonie jak wszedzie praktczynie mam dostep do komputera? Telefon ma dzialac, do zabawy mam przenosne konsole i kindla.

      Prawda taka ze android tak samo jak zreszta i reszta systemow swiadomych uzytkownikow ma niewiele, dla wiekszosc ma to poprostu dzialac. A popularnosc zyskal taka ze wzgledu na tak zwane zetafony.

    •  

      @fenomenalnie_miotam: Prawda, zasranie rynku tanimi i gownianymi telefonami nie poprawia opinii o tym systemie ale też nie powinno sie uogólniać że caly Android to lagi albo że tylko telefony w cenie iPhonow sie nadaja. Przykladem na to jest Motorola Moto G która w bardzo przystępnej cenie (500 zł bodajże) chodzi bardzo płynnie i oczywiście Nexus w którym stosunek cena/jakość jest chyba najlepszy z możliwych. Mam nadzieję że właśnie ta seria czystych Androidow naprawi to co latami psuli wszyscy producenci zasrywajac telefony swoimi genialnymi funkcjami które o optymalizacji nigdy nie slyszaly.
      Oczywiście argument o jakości wykonania jest jak najbardziej przemawiajacy chociaż pod tym względem HTC może sie równać ze swoim M8.
      Ja nie osądzam kogoś bo kupuje przedrożały telefon, dla mnie iPhone w podobnej cenie co Nexus jest po prostu telefonem gorszym dlatego nigdy nie patrze na te spory przez pryzmat cenowy. Oprócz niewiele lepszego aparatu, obudowy i touchID telefony Apple nie mają żadnej funkcji która by mnie do nich przekonała. Zwyczajnie czysty Android z ogromem możliwości jakie oferuje jest poważnym graczem na rynku i nazywanie go lagdroidem albo czekanie aż ktokolwiek napomknie coś o scinaniu jest głupie i czepialskie ponadto przypomina ból dupy lekko :)
      Nikt nigdy nie mówił ze iPhone4 po aktualizacji na iOS7 ciał sie bardziej niż mój stary Galaxy Ace 2 bo to stary telefon w aktualnie niskiej cenie, tak samo nie powinno sie oceniać Androida przez to ze producenci kochaja wypuszczać tanie i gowniane telefony. Taki rynek, trzeba go zapchać skoro każdy chce mieć smartphone ale też nie za dużo zapłacić :)

    •  

      @BaRi:

      Dla mnie telefon to narzedzie, w dupie mam tapety, wodotryski, miliony zacinajacych sie opcji. Nie potrzebuje tego na codzien, a jak chce zrobic cos bardziej skomplikowanego to po co sie meczyc na telefonie jak wszedzie praktczynie mam dostep do komputera? Telefon ma dzialac, do zabawy mam przenosne konsole i kindla.

      Polecam praktyczną nokię 3310. Jeśli chodzi o ten aspekt pokonuje Lumie.

      Kiedy miałem 530 to jeszcze nie było oficjalnego 8.1, więc mój argument był całkiem dobry.

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: 530 mialo preinstalowana 8.1
      A 3310 szczegolnie bije tym ze moge porozmawiac ze skypa, albo wyslac mms, czy korzystac z office.
      Wez skoncz, jesli masz zamiar byc sarkastyczny. Napisałem swoje zdanie a Ty probojesz mnie osmieszyc, bo nie kazdy jak ty potrzebuje zabawy milionem gier i aplikacji.
      Zawolales kupe osob, i to z taka bzdura ze nawet mi Ci nie zal. Zabraklo Ci jeszcze tagu #nieznamsiealesiewypowiem i #oswiadczeniezdupy

      @Thunderon: Nexus moze miec teraz problem z przebiciem sie ze wzgledu na cene nowego modelu :/

    •  

      @to_jest_chyba_kurcze_zart: Taka tylko poprawka - komuna to jest w androidzie i ogólnie Open Source. WP i iOS to kapitalizm pełną gębą.

Gorące dyskusje ostatnie 12h