Wpis z mikrobloga

Przeczytajcie sobie opinie Green Elite Lublin ależ to musi być profesjonalna firma, na aż tyle komentarzy brak jakiejkolwiek krytyki! Dodatkowo przedstawiciel handlowy się pochwalił że na rynku działają niecały rok, dla mnie szacun!
Tak btw. to ile kosztują opinie jakbym sobie chciał kupić tak ze 200? ( ͡º ͜ʖ͡º)
#lublin ponoć w #rzeszow też działają #oze #fotowoltaika no i nie chcę nikogo pomawaiać ale chyba #oszukujo
dziękuję za wypowiedź i przepraszam za tagowanie na nocnej ogółem
  • 8
  • Odpowiedz
@whitepiranha ja widziałem firmy które mają po kilkaset kupionych opini :) jakiś wielki serwis iPhone w Warszawie albo broker kurierski możnaby zobaczyć powiązania przez opinie w Google
  • Odpowiedz
@whitepiranha przejrzałem te opinie i nie wyglądają na kupione. Bardziej wygląda na to że ktoś bardzo umiejętnie prowadzi firmę. Chociaż może to być rabat za pozytywną opinię, bo opinie są mocno pozytywne ale wydaje się że są to prawdziw klienci
  • Odpowiedz
@whitepiranha: Jak tak patrzę to bardziej ludzie pewnie dostali "rabat" za pozytywną opinię ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czyli pozytywna opinia wliczona w cenę, a jak bez opinii to 1k drożej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wszystko ładnie ze zdjęciami - wrzuciłem kilka losowych z ciekawości do google i występują tylko na ich stronie, nie są przeklejane.
Swoją drogą firma która mi montowała klimatyzację również
  • Odpowiedz
@whitepiranha nie wygląda na fejk tylko ktoś poprostu się do tego przyłożył. Ostatni rok można zauważyć jak placówki bankowe wzięły się za opinię Google. Każdy pracownik alior np prosi o wystawianie opinii. Obczajcie sobie w swoim mieście. Kiedyś banki miały po 2-3* gwiazdki i same negatywne opinie.
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1:

Jak tak patrzę to bardziej ludzie pewnie dostali "rabat" za pozytywną opinię ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czyli pozytywna opinia wliczona w cenę, a jak bez opinii to 1k drożej ( ͡° ͜ʖ ͡°)


dopytałem o to przedstawiciela na spotkaniu czy w jakiś sposób zachęcają sowich klientów do wystawiania opinii i odpowiedział mi że nie stosują takich praktyk. Jedynie zmieszał się jak pogratulowałem
  • Odpowiedz
@whitepiranha: Moim zdaniem takie coś to po montażu, czyli jak widać że poszło ok i że klient nie jest wściekły to prosisz o pozytywną opinię a jak dostajesz negatywną to kontaktujesz się i pytasz o co chodzi, usuwasz ustęrkę problem i prosisz o usiniecie negatywnej opini
  • Odpowiedz