A tak w temacie, to ona ciągle jest są 35k€, i ciągle slabo idzie xD Na grupie ktoś zapytał, czy może warto kupić w tej cenie, jak zazwyczaj jest po 10-20 odpowiedzi, w tym wątku było z 300 i wszystkie typu "#!$%@?ło?" ( ͡°͜ʖ͡°)
@PiotrFr: 1. Umocnienie PLN od 4 kwartału 2023 -> 6,5% (może jeszcze nie być w cenie) 2. Różnica w VAT -> 3% 3. Ten niebieski jest demonstracyjny - > 5% 4. Rabat we Francji -> 9% (pewnie już dotarła nowa dostawa, 1 kwietnia wleciało duzo aut do inwentarza) 5. Dotacja w Polsce do 27tys ( czyli o tyle samochód może być tańszy od podanej ceny, to tez ma wpływ na ustalenie
@PiotrFr: polak lubi jak jest drogo bo on chce towar premium zeby sasiad nie mial, francuz kupuje samochod do jezdzenia
a prawda jest taka ze my jestesmy caly czas na dorobku i jak sie ludzie dorobia to szaleja i kupuja drogie rzeczy, na zachodzie takich rzeczy jest po prostu wiecej i nikt do nich az tak nie goni, to musza nizsze ceny dawac
@PiotrFr: W Polsce demo 0km jest przecenione 5% (takie co to wszyscy w salonie pewnie wsiadają i dotykają) Cena w Polsce to 205 990 od 14/04/2023, od tamtego czasu EUR potaniało o 8,5% i nie było aktualizacji ceny od tamtej pory
Francja ma ponad 20 punktów a Polska miała do tej pory 1, samochody trzeba nie tylko wydac ale potem serwisować. W Polsce przepustowość serwisu sie wyczerpała, dobrze ze otwiera się
Nie ma znaczenia, przez cały zeszły rok zonica utrzymywała się identyczna. Poza tym nie wiem dlaczego na auto które dopiero jedzie do kraju i jest dostępne od ręki ma mieć zastosowanie kurs waluty sprzed pół roku
Tak tylko powiem ze cena aut stockowych jest zależna od podstawowego cennika.
@PiotrFr Tak jak napisałem czynników jest bardzo dużo, nie wiem które mają wpływ. Tesla auta dostarcza w ciemno według prognoz popytu, wyłączenie dotacji to spadek popytu i przez to są przeceny w FR a w PL nie ma bo auta schodzą na bieżąco, może w Q2 więcej aut zostanie skierowane do PL bo będą nowe punkty obsługi i wtedy też może cena zostanie obniżona. Póki mamy dotacje to raczej obstawiam 199tys a
#motoryzacja #tesla #samochodyelektryczne
A golf/passat zwykły?
Chociaż jakby był ten nowy plug in w ofercie jak Cupra
A tak w temacie, to ona ciągle jest są 35k€, i ciągle slabo idzie xD
Na grupie ktoś zapytał, czy może warto kupić w tej cenie, jak zazwyczaj jest po 10-20 odpowiedzi, w tym wątku było z 300 i wszystkie typu "#!$%@?ło?" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Umocnienie PLN od 4 kwartału 2023 -> 6,5% (może jeszcze nie być w cenie)
2. Różnica w VAT -> 3%
3. Ten niebieski jest demonstracyjny - > 5%
4. Rabat we Francji -> 9% (pewnie już dotarła nowa dostawa, 1 kwietnia wleciało duzo aut do inwentarza)
5. Dotacja w Polsce do 27tys ( czyli o tyle samochód może być tańszy od podanej ceny, to tez ma wpływ na ustalenie
0 km. Akurat pasował do konfiguracji
Nie, to jest stała cena w inventory od początku stycznia, kiedy model 3 stracił prawo do dopłat.
Nie ma znaczenia, przez cały zeszły rok zonica utrzymywała się identyczna. Poza
a prawda jest taka ze my jestesmy caly czas na dorobku i jak sie ludzie dorobia to szaleja i kupuja drogie rzeczy, na zachodzie takich rzeczy jest po prostu wiecej i nikt do nich az tak nie goni, to musza nizsze ceny dawac
W Polsce demo 0km jest przecenione 5% (takie co to wszyscy w salonie pewnie wsiadają i dotykają)
Cena w Polsce to 205 990 od 14/04/2023, od tamtego czasu EUR potaniało o 8,5% i nie było aktualizacji ceny od tamtej pory
Francja ma ponad 20 punktów a Polska miała do tej pory 1, samochody trzeba nie tylko wydac ale potem serwisować. W Polsce przepustowość serwisu sie wyczerpała, dobrze ze otwiera się
Ja tam widzę przecenione jedynie samochody powyżej 10 tys przebiegu
Czyli mają cennik nie aktualizowany od ponad roku, gdzie każdy to robi zawsze w styczniu. Przecież to jawne walenie klienta,
Tak tylko powiem ze cena aut stockowych jest zależna od podstawowego cennika.