Już nie mam siły... Pomóżcie - niech każdy się dowie, jak bezkarnie ogólnoświatowa firma szeroko reklamująca swój towar, jako najwyższej jakości z najlepszą gwarancją door2door w ogóle nie odpowiada na pisma, ani Rzecznika Konsumentów, ani Inspekcji Handlowej - żenada. Czy można w naszym kraju traktować tak Klienta? Można.
Mój konflikt z firmą Sony zaczął się na początku sierpnia i trwa do dziś. Obojętnie czy mam rację, czy nie mam (sprawę opisałem już na wykopie -
sony zepsuł mi laptopa) nie może być także konsument nie może się bronić przed krzywdzącymi decyzjami firm.
Z racji braku kompromisu i rozstrzygnięcia z Rzecznikiem postanowiłem złożyć wniosek o rozpatrzenie sporu przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Warszawie (cały wniosek ze wszystkimi szczegółami -
tu), ponieważ siedziba firmy mieści się właśnie tam i żeby nie było, że mają daleko.
Jaka była odpowiedź firmy Sony na pismo Inspektora Inspekcji Handlowej?? Nie było żadnej odpowiedzi - co oznacza, że mój komputer nadal będzie leżał w magazynie i kurzył się, a sprawa nadal będzie niezałatwiona. Inspekcja oczywiście nic nie może z tym zrobić.
To ja się pytam jak mam się bronić w tym kraju przed korporacjami? Skoro nikt i nic nie może ich ruszyć. Ba! Firmy w Polsce na przykładzie Sony mogą bezkarnie olewać konsumenta i in. instancje - więc po co mi ten Rzecznik, Sądy Polubowne, Federacje Konsumentów, jak i tak każdy może je olać ciepłym moczem? Pozostawiając kolejne ich pisma bez odpowiedzi.
Ze swojej strony mogę zapewnić, że ja tej sprawy tak nie zostawię. Zrezygnuje dopiero po prawomocnym wyroku Sądu.
Z góry dzięki.
matrus
Komentarze (196)
najlepsze
@podredowana
U mnie się tak skończyło: http://www.wykop.pl/ramka/1114107/jak-sie-skonczylo-jak-wzorowo-olewac-klienta-2/
@matrus2: jak Twoja sprawa?
W każdym razie życzę wytrwałości i powodzenia!
@Herr_Flick:
@matrus2:
@krasnal-slawek:
http://www.wykop.pl/ramka/1120605/wykop-to-sila-na-przykladzie-sprawy-z-sony/
@podredowana: Wiadomo tyle, że ostatecznie dogadałem się z firmą co do rozłożenia kosztów, wyjaśniliśmy sobie wszystko i zawarliśmy ugodę. Ze względu na to, że przyczyniłem się do pęknięcia matrycy muszę ponieść część kosztów. Czekam aktualnie na kontakt z serwisu. Jak tylko dostanę sprawny komputer to zrobię wykop.
to chyba jakieś żarty? najpierw piszą, że wyjaśnią i wszystkim odpiszą, a teraz że nie mogą publicznie nic pisać? ku*wa!
Otóż parę lat temu oddałem do serwisu telefon Siemens C75. Sprzęt o który dbałem lepiej niż o siebie po roku nawet nie był widocznie porysowany. Ogólnie igła, ale miał problemy z łącznością kabla do komputera.
Odesłali mi go razem ze zdjęciem, gdzie zaznaczyli jakiś obszar i napisali, że telefon musiał być zamoczony więc to nie
Co do sprawy drugiej nie wiem gdzie Sony wysyła laptopy ale jeśli do firmy Regenersis (tam gdzie telefony) to pocieszę Cię, że oni uszkodzili mi gniazdo ładowania w Xperii x10i twierdząc że uszkodziłem je sam. Zgłaszałem przy
Mogę ich jeszcze na FB pytać, jak jest. Tylko wątpię,
Nie mam nic od Sony i jestem z tego dumny.