Palestyńczycy współczesnymi gladiatorami, Żydzi lubią krwawe widowisko?

Izraelscy turyści oglądają mordy Palestyńczyków, to forma rozrywki, dreszczyk emocji. "To co oglądamy w telewizji to nie to samo. Więcej emocji jest gdy oglądamy bombardowania z bliska" "Zrównać całą Palestynę z ziemią! Tak jestem faszystką!" - przyznaje młoda Żydówka, uczestniczka krawego pikniku. Materiał z Niemieckiej ARD (Styczeń 2009)

Powiązane (10)

  pokaż (10) 
  • Reklamy Google

  • Kjub +5  

    Jak mnie denerwuje takie skrajne postrzeganie całego konfliktu...(Palestyńczycy = terroryści, podle zło, Izrael = wielki bezlitosny agresor)
    I jeszcze nazywanie każdej wypowiedzi skierowanej przeciwko Żydom antysemicka. W tym wypadku muszę się zgodzić z niektórymi rewizjonistami holokaustu, że owe zdarzenie znacznie im pomogło zaistnieć na arenie światowej i zapewniło im nietykalność ze strony Zachodu do pewnego stopnia. I nie mowie tutaj, że to było z woli Żydów.

    Ja osobiście nie mam nic przeciwko Żydom, ale ich państwo powstało na cudzych terenach. Co gorsze, zaczęło się rozrastać. To właśnie powstanie Izraela przecież sprawiło tak wielki rozwój antysemityzmu na Bliskim Wschodzie. Wczesniej to zjawisko było o wiele większe na Zachodzie.

    Co do terroryzmu, rozumiem, brutalny, pozbawiony jakiejkolwiek moralności sposób walki. Ale Palestyńczycy nie maja środków na prowadzenia wojny inaczej. A przecież jakby zaprzestali działań to ich już by pewnie dawno nie było na mapie.

    Konflikt jest najstraszniejszy dlatego, że po prostu nie da się go teraz rozwiązać. Nie bez zniknięcia jednej ze stron. Nie kibicuje tutaj nikomu.

    pokaż komentarz
    Kjub
  • nospoon +3  

    Nie powinno się tej sytuacji oceniać po tego typu filmach - jedni mówią źle o drugich i na odwrót, a naprawdę znając życie jest inaczej. Nie popieram tych wojen/ataków.

    Uważam że w każdym kraju/narodzie są idioci i na 101% są też ludzie dobrzy.
    Myślę, że każda nienawiść do jakiejś dużej grupy ludzi(którzy się od siebie różnią) jest nieuzasadniona.
    Bo jednak w Polsce są jacyś zwolennicy Hitlera, ale to przecież nie znaczy, że wszyscy go uwielbiamy.

    pokaż komentarz
    nospoon
  • tenji 0  

    Dlatego chciałbym się dowiedzieć co sądzą o tym inni Izraelczycy. Może to być też obraz większości narodu.

    pokaż komentarz
    tenji
  • Aou 0  

    Chyba przy takim oswojeniu sie z tym ,zakładając ,że niektórzy mają tam po 20 czy 30 lat to też bym wyszedł.Czy bym wziął ze sobą moje 7 letnie, potencjalnie, dziecko ? Nie wiem ,ale może prawda tkwi w tym że lepiej to dziecko też oswoić. Wątpię żeby Ci ludzie widzieli inną alternatywę ... Oni w tym tkwią . I nie wiadomo czy to się skończy szybko . A że ich nagrali i szwabi sobie zrobili teatrzyk ... Ja im nie ufam ...
    A propos...
    "Idiotów na świecie nie jest dużo.Oni są tylko dobrze rozstawieni."

    pokaż komentarz
    Aou
  • zestriddle +2  

    Czy ktos kojarzy ta piosenke z poczatku i konca ? Troche glupio pytac w takim temacie ale szukam jej od ladnych paru miesiecy

    pokaż komentarz
    zestriddle
  • denaturatpl 0  

    battle without honor or humanity z soundtracku kill billa

    pokaż komentarz
    denaturatpl
  • denaturatpl +1  

    Dobra teraz poczekajmy az US na poważnie zabierze sie za Pakistan, bo na razie bombardują kontrolnie koło granicy.Przecież na marne kryzysu sie nie wytwarza, nie ? przed 2 wojną też był (i wungiel był we wsi, wojna bedzie ;) )

    pokaż komentarz
    denaturatpl
  • macioatwykop +1  

    Palestyna dla Krzyżaków!

    pokaż komentarz
    macioatwykop
  • mistrz500 +15  

    Za yt:
    "A nie jest to przypadkiem fragment programu satyrycznego Extra3?"
    Za GW:
    "Znalazlam oryginal:

    Tu jest link do programu, w ktorym byl film pokazany, to program
    satyryczny, zadowolony z siebie prezenter zapowiada program:

    www3.ndr.de/sendungen/extra_3/media/extra548.html "

    Kto rozwieje watpliwosci? :)

    pokaż komentarz
    mistrz500
  • RomanX +9  

    Czyli to wszystko "informacja nieprawdziwa"? lol

    pokaż komentarz
    RomanX
  • kapitan_mick +8  

    Uwielbiam takie wstawki:

    Po kilkudziesięciu komentarzach wzywających do pomordowania milionów Bogu ducha winnych ludzi okazuje się że to nieprawda.

    Ludzie to bardzo ciekawe zwierzęta.

    pokaż komentarz
    kapitan_mick
  • franko +7  

    Zawsze wiedziałem, że Niemcy mają zryte poczucie humoru...

    pokaż komentarz
    franko
  • torquemada +5  

    Że komentarz satyryczny to słychać na pierwszy rzut ucha (i jeszcze ta muzyczka w tle). Ale zdjęć raczej nie robiono pod Dortmundem.

    pokaż komentarz
    torquemada
  • torquemada +7  

    Materiał z duńskiej TV z tymi samymi zdjęciami:

    http://www.youtube.com/watch?v=Tjw8U0AcH4Q

    pokaż komentarz
    torquemada
  • magyk +3  

    Jak łatwo jest manipulować dziećmi.

    "Żydzi przyznają się do faszyzmu!" - tak brzmiał pierwotnie tytuł tego wykopu. Małolaty podchwyciły antysemickie hasełko i się zaczęło - "jedną wielką bombe na psełdopaństwo izrael i po kłopocie"; "Żydzi to niziści" itp. takie były komentarze.

    Teraz się okazało się, że to wycinek z programu satyrycznego.

    Świetna manipulacja, w sam raz dla takich gimnazjalnych UPRowsko-prawicowych ćwierćinteligentów.

    pokaż komentarz
    magyk
  • torquemada 0  

    Jajcarski komentarz do prawdziwych zdjęć to jeszcze nie manipulacja, intelektualisto z Samoobrony.

    pokaż komentarz
    torquemada
  • kapitan_mick +1  

    @torquemada:
    'jajcarski komentarz" manipulacją nie jest (chociaż czy rzeczywiście jest jajcarski? Polemizowałbym). Ale za manipulację uznać można zmontowanie tego materiału tak, jak zostalo to uczynione. Jest tam tylko jedno ujęcie gdzie widać niewielki wybuch i grupę turystów. Reszta sfilmowana jest oddzielnie - nie problemem jest zatem zmontowanie tego.

    Czy w dalszym ciągu twierdzisz, że nie można podciągnąć tego pod manipulację?

    pokaż komentarz
    kapitan_mick
  • OlgierdStopa +2  

    magyk jesteś głupcem, nazywasz kogoś ćwierćinteligentem, ale skąd czerpiesz podstawę dla swojego twierdzenia. O ile dobrze pamiętam zwolennicy UPR w Narodowym Teście Inteligencji osiągnęli najwyższy wynik. A gdzie znalazło się twoje środowisko? Gdzieś pomiędzy Po a SLD? To że kogoś nie lubisz i nie popierasz nie znaczy że ten ktoś jest ćwierćinteigentem. Ja np. nie lubię i nie popieram Żydów, ale wiem że są oni bardzo inteligętni.

    pokaż komentarz
    OlgierdStopa
  • ghostface -5  

    Tak, zwolennicy UPR są bardzo inteligĘtni.

    pokaż komentarz
    ghostface
  • Mazovia 0  

    widać że im zazdrościsz

    pokaż komentarz
    Mazovia
  • Vino +39  

    Tytuł newsa jest zły, ponieważ może sugerować nie konkretne osoby z filmiku, a całą narodowość, a to nie jest zgodne z prawdą!

    Wśród żydów jest wielu, którzy również nienawidzą działań państwa Izrael. Żydami są przykładowo anarchiści z grupy Anarchists Against the Wall ( http://www.awalls.org/node ) siedzący w Izraelskich więzieniach za sprzeciw wobec mordowania Palestyńczyków i budowania muru. Siedzą tam za bezpośrednią walkę z ludobójczym państwem. Część ortodoksyjnych żydów również oprotestowuje ten faszystowski twór, zobaczcie choćby filmik, gdzie palą swoje paszporty: http://www.youtube.com/watch?v=NniOcLfX55Q

    Co jest zatem problemem? Problemem są ludzie uznający wyższość jednego sztucznego tworu nad drugim, czyli jednego "narodu" nad drugim. Problem są wszelkiej maści nacjonaliści, faszyści, naziści, patrioci czy jakby tam ich nie zwać... To przez takie jednostki następuje indukowanie tego typu konfliktów.

    A kto na tym zyskuje? Osoby związane ze strukturami państwowymi, koncernami zbrojeniowymi, grupami kapitałwymi, korporacjami. Znów wychodzi na wierzch dyktatura rządów i szefów podlana nacjonalistyczno-patriotycznym sosikiem. Czy myślicie, że ludzie byliby tak ślepo oddani mordercą, gdyby wiedzieli, że gra toczy się o niedawno odkryte złoża gazu z Gazie? Nie. Dlatego muszą mieć cos zastępczego, co wyzwoli w nich emocje i zaślepi - konflikt narodowy, religijny, etniczny itp.

    Problemem, który uniemożliwia pokój na bliskim wschodzie i w ogóle na świecie jest istnienie państwa jako takiego. Nie będzie pokoju w ramach państwowych bez eksterminacji jednej ze stron.

    pokaż komentarz
    Vino
  • marw +2  

    Przydatne wyjaśnienie, zawsze trzeba pamiętać o faktopodobnych tytułach.

    pokaż komentarz
    marw
  • matips +6  

    Ogólnie się z tobą zgadzam, ale tytuł nie brzmi "naród żydowski przyznaje się do faszyzmu" a "żydzi przyznają ..." co można także interpretować jako indywidualne przypadki.

    Z jednej strony można rozumieć Izrael - atakowany przez terrorystów. Z drugiej czy usprawiedliwia to mordowanie cywilów? Cywile ci co prawda dają schronienie terrorystom co nijako pozbawia ich neutralności. Rozumiem motywy obu stron, ale jak można popierać przemoc? Połowa postów to hasła"wymordujmy naród". Przemoc jest zła, a wszelka walka powinna być natychmiastowo zakończona. Nie poprzez wymordowanie, a poprzez zawarcie pokoju.

    pokaż komentarz
    matips
  • bohlen +6  

    Absurd jak z Monty Python'a...

    pokaż komentarz
    bohlen
  • OlgierdStopa +6  

    Trzeba wam wiedzieć że Izrael to jedno z najbardziej faszystowskich państw świata.

    pokaż komentarz
    OlgierdStopa
  • sopot +10  

    Nie widzę w tym filmiku nic sensacyjne, bo czy sensacją jest jedna kretynka która jeszcze się do tego przyznaje ? Natomiast ciekawe są reakcje mówiących o antysemityzmie płynącym z tego dokumentu, Stalin nazywał takich "pożytecznymi idiotami" I jeszcze tak na boku, wiecie że polityczna poprawność która aż zieje z komentarzy została wymyślona w ZSRR w latach 20 ?

    pokaż komentarz
    sopot
  • marw +38  

    Zabijanie Palestyńczyków to nie faszyzm, tylko terror, ludobójstwo itp.

    Faszyzm polega na tym, że najwyższą wartością jest państwo, najważniejsze gałęzie gospodarki mają być państwowe itd.

    pokaż komentarz
    marw
  • marw +19  

    Przy okazji, czy ktoś widzi różnice między atakiem wrednych Żydów na biednych Palestyńczyków a zastraszonych Amerykanów na wrednych Irakijczyków?

    po owocach ich poznacie

    pokaż komentarz
    marw
  • marw +30  

    Nazizm to niemiecki narodowy socjalizm co ma to wspólnego z uciechą z mordowania ludzi? Nie zmieniajmy znaczenia wyrazów bo nie będzie wiadomo o co tak na prawdę chodzi.

    Może lepsza była by nazwa "Palestyńczycy współczesnymi gladiatorami, Żydzi lubią krwawe widowisko"?

    pokaż komentarz
    marw
  • Mazovia -2  

    okej , żeby było poprawniej - Izraelski odpowiednik narodowego socjalizmu .

    pokaż komentarz
    Mazovia
  • eooo +18  

    Przywiózłbym tych wszystkich żydów tam siedzących do Polski, żeby poznali swoją nie tak starą historię.

    I w tym przypadku "jestem troszkę" antysemitą!

    pokaż komentarz
    eooo
  • kochas315 +8  

    Wyobraźcie sobie że niedaleko was, za szczelną granicą toczy się mała wojna. Macie niepowtarzalną możliwość obejrzenia tego z bliska. Nie wnikam czy z ciekawości, chęci przeżycia lekkiego dreszczyku (z tego samego powodu oglądacie chyba filmy wojenne?), czy chociażby edukacyjne (samemu to zobaczyć i ocenić, czy np. przedstawić jak rzeczywiście okrutna jest wojna najmłodszym). Nie poszlibyście tam? Nawet jeśli nie (niektórych to nie interesuje), na pewno niektórzy z waszych znajomych tak. Jakbyście się czuli gdyby za to "oglądanie" po powrocie jakaś telewizja/ludzie/społeczność jakiegoś portalu zaczęła wyzywać was od "faszystów lubujących krwawe widowiska"? Czy to nie lekko nagięty obraz?

    pokaż komentarz
    kochas315
  • khad +11  

    @kochas315

    widzisz kolego, ja bym nie poszedł, taka jest różnica między nami, że po drugiej stronie widzę drugiego człowieka, który jest Bogu ducha winny, a ty jesteś typowym gapiem, takim samym, który chodzi zobaczyć jak ktoś umarł na chodniku, ale pomóc to już nie pomoże. Według mnie to jest chore.

    pokaż komentarz
    khad
  • noiprox +4  

    Przygoda to by była dopiero gdyby rakieta uderzyła prosto w nich

    pokaż komentarz
    noiprox
  • blackvader +2  

    Ojej, kilka osób patrzy jak wybuchają rakiety. Ze trzy wypwiedzi... Ciekawe jakich ludzi dałoby się u nas znaleźć. To popatrzcie co się dzieje jak jest jakiś wypadek w mieście. Zbiegowisk siedzi lekarzom na plecach (jak i khad wspomniał). Ot natura nasza, ludzka niestety, jakby było inaczej to nie byłoby na każdej wojnie setek korespondentów. Tytuł wykopu mocno przesadzony.

    A oni akurat się nawzajem tak samo nienawidza. Jak i Izrael bombarduje strefę gazy, tak i oni wysyłają swoich zamachowców i wybierają do władzy organizację która chełpi się mordowaniem i atakami terrorystycznymi.

    pokaż komentarz
    blackvader
  • vasco2009 +1  

    Problem w tym, że ten artykuł jest stekiem kłamstw. Jak mi moja żona mówi, że ja "zawsze to i tamto", to odpowiadam jej, że przede wszystkim powinna wystrzegać się kwantyfikatorów ogólnych: zawsze, wszędzie, nigdy itp. To tak jak by powiedzieć, że skoro jeden ojciec w Polsce gwałcił swoją córkę i miał z nią dzieci (o czym prasa pisała parę miesięcy temu), to że wszyscy polscy ojcowie tak robią. Nie robią. To jest dewiacja. Otóż dewiacją w prawdziwie peerelowskim stylu jest właśnie takie pisanie o Żydach i Izraelu. To nie trąci antysemityzmem, to jest antysemityzm. Bo to jest przypisywanie całej społeczności Żydów najgorszych cech na podstawie jednostkowych zachowań. Znana z przeszłości praktyka - szczególnie popularna w Niemczech lat '40 ale i w Polce wówczas popularna. Jak widać jin chyba znowu wydostał się z butelki.
    A przy okazji jak określić zjawisko (zdarzyło się w Gazie), gdy na wieść o samobójcy, który wysadził się w powietrze na weselu żydowskim w Izraelu rozszarpując na strzępy nie tylko siebie ale i kilkadziesiąt innych osób w tym wiele dzieci, na ulice wyszły dziesiątki tysięcy wiwatujących ludzi?

    pokaż komentarz
    vasco2009
  • marw +1  

    Otóż dewiacją w prawdziwie peerelowskim stylu jest właśnie takie pisanie o Żydach i Izraelu. To nie trąci antysemityzmem, to jest antysemityzm. Bo to jest przypisywanie całej społeczności Żydów najgorszych cech na podstawie jednostkowych zachowań.
    Co za bzdury pleciesz? Jak coś jest o Izraelu albo o żydach to musi być zakwalifikowane do filo lub antysemityzmu?

    To o co Ci chodzi zwane jest "błędem logicznym" a nie antysemityzmem, takie coś jest powszechna w brukowcach i zdarza się na wykopie.

    Specjalne traktowanie żydów to jest rasizm, ciekawe jak tytuł i artykuł byłby o innej narodowości to czy użyłbyś słowa związanego z rasizmem czy nie,

    pokaż komentarz
    marw
  • Krupetto +9  

    Przecież ten filmik niczego nie dowodzi. Osoby wypowiadają się, że dobrze jest zobaczyć sytuację na własne oczy. Też mam zamiar tam pojechać i jak ktoś mnie zapyta o sytuację to również odpowiem, że dobrze było to osobiście poczuć i zobaczyć.

    Czy bycie obserwatorem to coś złego? Czy obserwatorom nie wolno jeść? Czy mieszkańcom nie wolno patrzeć w stronę frontu?
    Co za głupota. Filmik jest po prostu zmanipulowany i wcale nie świadczy o tym że wojna jest rozrywką dla tych ludzi, ani narodu.
    To tylko sugestia narratora, bo sam materiał nie przedstawia dowodów na taką postawę.

    Jedyna negatywna wypowiedź to dziewczyna mówiąca o zrównaniu Strefy Gazy z ziemią i swojej "odrobinę faszystowskiej" naturze. Czy jedna osoba świadczy o narodzie?

    Jeszcze raz powiem: marna manipulacja i głupota

    pokaż komentarz
    Krupetto
  • denaturatpl -3  

    Rozmawiałem kiedys z żydówką która mówila to samo co jedna na filmie (ta która przyznala się ze jest troche faszystką, bo najlepiej by bylo jak by zmienić cały kraj w w gruzy...blabla). Ta kobieta prosto w oczy z uśmiehem na twarzy mówiła mi że wszystkich Palestyńczyków należy zabić. Takim osobom przydał by się 3 godzinny montaż rannych dzieci w palestynie, jak w mechanicznej pomaranczy. żadne sumienie by tego nie wytzymało, chociaż i tacy by się znaleźli. Izrael używa bomb kasetonowych w obszarach gęsto zaludnonych przez cywilów, tak łapią hamas ?!?!? Zycie palestyńczyków nie ma dla nich znaczenia.

    pokaż komentarz
    denaturatpl
  • mastablasta +16  

    to co tu czytam jest straszne... skad w was tyle nienawiscie do innych? to co sie dzieje na Bliskim Wschodzie to horror dla obu stron, glownymi ofiarami sa cywile i to po obu stronach konfliktu. A wy tu nawzajem krzycycie ze trzeba albo jednych albo drugich zrownac z ziemia... to jest dopiero FASZYZM!! Ci ktorzy pisza takie bzdury nie sa ani troche lepsi od tych na filmie...

    pokaż komentarz
    mastablasta
  • babymammoth -4  

    UWAGA! Internetowa policja polityczna już siadła na ten wykop. Link fruwa po JIDF - www.thejidf.org i ADL. Polacy nie dajcie się nabrać na większość komentarzy. Apeluję także o nie nawoływanie do zrzucania atomówek na Izrael. To też może być wpis trola z ADLu dodany jako pretekst do cenzury! Naprawdę proszę Was o merytoryczne ocenianie zachowania ludzi na filmie. dziękuję pozdrawiam

    pokaż komentarz
    babymammoth
  • kollataja123 +2  

    Co za powaleni ludzie... Brak mi słów.

    pokaż komentarz
    kollataja123
  • koziolek666 +3  

    Taki mały zbiór filmików o złym Izraelu i biednym Hamasie...
    http://koziolekweb.pl/2009/01/26/jaki-ten-izrael-zly-a-hamas-biedny/

    pokaż komentarz
    koziolek666
  • tytusse +1  

    Nie nadążam odpisywać niektórym.... modernia szybko klika.

    Żydzi zawsze byli społecznością wyizolowaną, kulturowo inną, mieli silną tożsamość narodową. Przestrzegali własnych zasad, nie wpuszczali nikogo z "zewnątrz", jako społeczność - z otoczeniem się "tolerowali". Byli jak wielka korporacja międzynarodowa - za silna by konkurować na równych zasadach [na nierównych też]. I za to ich się nie lubi, bo rozrzuceni po całym świecie jednak ze sobą współpracują, efektywnie, zgodnie z lokalnymi zasadami - czysta "biznesowa" frustracja.

    Tam konflikt to część życia Palestynoizraela (czy Izraelopalestyny), już się niektórym nie chce nad nim zastanawiać więcej niż tylko w kontekście "my i oni". Po ~100 latach mamy dziś pokolenie, które nie wie nawet co było przyczyną konfliktu, dla którego liczy się tylko, że na ulicy wybuchają czasem bomby lub na dom spadają rakiety i którym rodzice przekazują "prawdę" - międzypokoleniowy głuchy telefon, którym wychowuje się dzieci, którym trudniej później być obiektywnym. Do tego na bieżąco, "w międzyczasie" - jedni mają wybuchające samochody, inni wojsko za płotem i biedę - z pokolenia na pokolenie. Palestyńczycy i Izraelici, którzy uciekli stamtąd w p!!!u, lub urodzili się i żyją gdzie indziej, mają chyba większą szansę się dogadać ("na neutralnym gruncie").

    pokaż komentarz
    tytusse
  • softe +4  

    "już wspominałem jedną wielką bombe na psełdopaństwo izrael i po kłopocie,"

    "sterują działaniami z "tylnego" siedzenia. najwięcej pomogło by ujawnienie działalności Żydów"

    Pięknie, a admini wcale nie reagują. Ktoś wykopał film o paru osobach a teraz zaczyna się nagonka na cały Izrael.

    Niech polscy antysemici pojadą sobie na parę dni do Izraela, jak spadnie obok nich kilka rakiet palestyńskich zrozumieją dlaczego Izrael musi się bronić.

    pokaż komentarz
    softe
  • ghostface +2  

    Też się zastanawiam o co chodzi. Przecież niektóre wypowiedzi podchodzą pod przestępstwo. A admini nic. Ludzie tacy jak radzix czy M4lpa powinni zostać zbanowani.

    pokaż komentarz
    ghostface
  • TheGodfather +5  

    softe - to może ty wyjedź z rodziną do Palestyny, jak zabiją ci bliskich to zrozumiesz dlaczego tam popierają Hamas.

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • TheGodfather +3  

    ghostface - primo, to największym przestępstwem jest mordowanie tysięcy niewinnych osób, w imię walki z (no właśnie, z czym?)... A secundo - stwierdzenie, że w czyimś mniemaniu jakieś państwo powinno zniknąć z mapy świata, nie podchodzi pod żaden paragraf. Osobiście nie przepadam za Koreą Północną i za Pakistanem - mogę swoje poglądy w Polsce wyrażać swobodnie co gwarantuje mi konstytucja, mogę również stwierdzić, że chciałbym aby te państwa przestały istnieć, i to dalej nie będzie przestępstwo.

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • M4lpa -1  

    @ghostface, napisz mi proszę jaki paragraf złamałem? Widzę, że dla niektórych samo imię Hitler, jest tym samym czym dla ludzi z książki Harrego Pottera imię Voldemort. Zrozum, że to jest MOJE zdanie, a nie k%$$a Twoje.

    pokaż komentarz
    M4lpa
  • ghostface 0  

    @TheGodfather
    Nie chodzi mi o stwierdzenia, że jakieś tam państwo powinno zniknąć z mapy świata, bo one świadczą tylko o ich autorach. Przyjrzyj się jednak niektórym wypowiedziom (nie tylko z tego wykopu) użytkowników, o których wspomniałem. Oni wprost lżą naród żydowski, nawołują do ludobójstwa, żałują, że nie zgładzono wszystkich Żydów i głoszą treści antysemickie. Temu będę się sprzeciwiał, bo wolność słowa ma swoje granice. I tu nie chodzi o Żydów, gdyby w ten pisali o jakimkolwiek innym narodzie, grupie społecznej, czy nawet pojedynczym człowieku, to bym zareagował. Ostatnio na wykopie zaroiło się od takich niewydarzonych rasistów, ksenofobów, szowinistów, antysemitów i im podobnych - takich ludzi moim zdaniem należy pozbawić możliwości publicznej wypowiedzi (np. poprzez ban).

    pokaż komentarz
    ghostface
  • shadowmajk +1  

    A mi to rybka ;) niech się wybijają nawzajem, mniej głupców będzie na świecie... szkoda ze przy tym giną ludzie niczemu winni... ale to jest dobra analogia do polskiego rządu ;) to myśmy ich wybrali i my będziemy cierpieć.

    No a co do waszych mrzonek to mała rada... odrobinę więcej tolerancyjności i będzie spokój :)

    pokaż komentarz
    shadowmajk
  • cobrusia +1  

    Prawdziwa PROPAGANDA

    pokaż komentarz
    cobrusia
  • RomanX +1  

    A Palestyńczycy to niby święci są?
    http://www.geocities.com/arabracismandislamicjihad/NaziIslam2.jpg
    http://jordanmaxwell.com/articles/questions/images/nazi-islam/Nazi%20Islam%207.jpg
    http://images.google.pl/images?hl=pl&q=nazi+islam&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2

    pokaż komentarz
    RomanX
  • zorzynek +5  

    Czyli rozumiem, że należy im się i jeszcze można na zabijanie ich bilety sprzedawać?

    pokaż komentarz
    zorzynek
  • TheGodfather -2  

    RomanX, a co ma piernik do wiatraka?

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • Imunkka +1  

    Thegodfather - to, ze ani jednym ani drugim nie da sie uczesać.

    pokaż komentarz
    Imunkka
  • RomanX 0  

    @zorzynek
    A idź pan w... pyry, jak nie rozumiesz czyjegoś komentarza to zastanów się kilka razy, zanim napiszesz coś skrajnie głupiego. Chodziło mi o to, że jak ta strona się do czegoś przyznaje, to należy pamiętać o poglądach drugiej strony.

    Tym bardziej, że to prawdopodobnie fake, a zdjęcia z Google - niezupełnie.

    pokaż komentarz
    RomanX
  • TheGodfather 0  

    Wiatrak można rozpierniczyć a piernika nie można rozwiatraczyć, ot co. Ale nie o to pytałem. Patrząc na to co pisze RomanX - faszystkowskie podjejście jednej ze stron może usprawiedliwić faszyzm drugiej strony konfliktu - chore, nie?

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • Vino -1  

    Nowy tytuł również nie za bardzo pasuje, ponieważ gladiatorzy walczyli ze sobą, a akurat w tym konflikcie Palestyńczycy są jedynie ofiarami.

    Jeżeli miałbym sytuację przyrównać do starożytnych igrzysk, to Palestyńczyków bym prędzej przyrównał do tygrysów bądź lwów zabijanych podczas przedstawienia "łowów" przez venatorów (których role odgrywają izraelscy żołnierze).

    pokaż komentarz
    Vino
  • macioatwykop +2  

    A pieprzysz głupoty... Tyle tylko mogę Tobie powiedzieć, Hamas rozstrzeliwuje swoich rodaków pod ścianą tylko za przynależność do Fatahu. Weź usiądź i poczytaj trochę książek, dowiesz się, jaki to wspaniały naród Palestyńczycy, dowiesz się jak okazują wdzięczność (zamach na króla Jordanii, który przyjął uchodźców z Palestyny). Poczytasz jak to miłują pokój (Monachium 1972).

    PS. A na filmie są zwykli d#%$#e, których pełno wszędzie na świecie.

    pokaż komentarz
    macioatwykop
  • Vino 0  

    Masz rację, Hamas i Fatah faktycznie prowadziły "bratobójcze" walki. Dlatego podkreśliłem w wypowiedzi wyżej, że chodzi jedynie o TEN konflikt, w czasie którego nie mam wewnętrznych walk wśród Palestyńczyków.

    pokaż komentarz
    Vino
  • franko 0  

    Antysemityzm w czystej postaci, opanujcie się. Ja rozumiem, że można żydów nie lubić (zadarte nosy, wywyższanie się na każdym kroku, nieraz zachowują się jak święte krowy), ale nawoływanie do mordu tej nacji? Ludzie, to już było, nie każcie mi się bać że za Waszą sprawą znowu wróci! :/

    pokaż komentarz
    franko
  • radzix +6  

    słuchaj, ja rozumiem wszystkie szczytne cele jakie Tobą kierują, ale nie widzisz, że naród który doświadczył tylu nieszczęść, sam teraz szykuje zagładę innemu narodowi...Nie lubienie żydów , to zbyt słabe określenie...

    pokaż komentarz
    radzix
  • franko +20  

    No ja widzę radzix, że się wycofali, że będzie wstrzymanie broni na rok najpewniej. Ostatnią rzeczą, która mógłbym tu zobaczyć jest chęć zgładzenia narodu palestyńskiego - choć oczywiście zawsze znajdzie się jakaś głupia dziewucha, która tego chce.

    Mam rozumieć, że będąc szefem państwa, na które regularnie spadają rakiety z terenu innego państwa po prostu zaakceptował byś ten fakt i przeszedł nad nim do porządku dziennego?

    pokaż komentarz
    franko
  • mir67 +15  

    a moze tak zacznie wyciagac wnioski z tego co widzisz,
    antysyjonizm ie jest antysemityzmem.
    można lubic kulturę żydowska ba byc Żydem i byc antysyjonistą
    ta banda psychopatów na tym filmie ewidentnie wyznaje syjonizm.
    i czesc z nich nawet nie jest Żydami.

    pokaż komentarz
    mir67
  • Majes18 +8  

    Zacznijmy od tego że największym błędem było utworzenie przez ONZ czegoś takiego jak Izrael... bo wszyscy którzy mają pojęcie o historii wiedzą że To palestyńczykom zabrano część ziem aby utworzyć państwo żydowskie... a oni nie dość że dzięki amerykanom dostali własne państwo to jeszcze straszą cały region swoją nowoczesną armią. A jakby tego było mało to w wojnie 6-dniowej żydzi zagarnęli jeszcze więcej ziem niż było im dane. W sumie ONZ wydał ponad 200 ostrzeżeń w stronę Izraelczyków, które oni po prostu olali. I nie usprawiedliwiajmy tego terroryzmem bo terroryzm w tych państwach powstał ze względu na ekspansywną politykę Izraela.

    pokaż komentarz
    Majes18
  • kodishu +2  

    @franko wiedź, że to żydzi wleźli na ziemie palestyńskie, a nie odwrotnie. 29 XI 1947 ONZ (przy wsparciu, a raczej pod naciskiem USA) zatwierdziło oficjalnie podział państwa palestyńskiego na 2 części, wciskając tam na siłę żydów.

    Nie dziw się więc reakcji Palestyny, że robią co mogą żeby się pozbyć przypisanych siłą lokatorów.

    pokaż komentarz
    kodishu
  • mireille 0  

    Majes18, kodishu - w podobny sposób powstała Polska, czyż nie?
    A nawet jeśli uważacie powstanie państwa Izrael za błąd- to co niby teraz z nim zrobić? Zgodnie z ideologią Hamasu do morza?
    Poza tym wojny 6-dniowej nie zaczął bynajmniej Izrael...
    Kto sieje wiatr, zbiera burzę i tyle.

    pokaż komentarz
    mireille
  • maniaq_ -1  

    @mireille: i prędzej czy później Izrael tę burzę zbierze, mam przynajmniej taką nadzieję ...

    pokaż komentarz
    maniaq_
  • js79 +3  

    1. wojnę sześciodniową zaczął Izrael. To się nazywało "atak prewencyjny". Czyli "przywalimy wam pierwsi bo może wy chcecie przywalić nam"

    2. Polska nie powstała na tej samej zasadzie. To Palestyńczycy są legalnymi spadkobiercami potomków Żydów żyjących na tym terenie od 2000 lat. Po prostu - część Żydów od zawsze żyła w diasporach na całym świecie. Ale tak się akurat złożyło, że ta część co żyła w okolicach Palestyny (jej potomkowie) przeszli dobrowolnie na islam - czasy proroka Mahometa się kłaniają. Bez rozlewu krwi i zabierania komukolwiek agresją ziemi.

    To jest ich ziemia. W 1947 roku przybyli tam ludzie do których ona nigdy nie należała.

    pokaż komentarz
    js79
  • babymammoth -2  

    adamk9 - funkcjonariusz policji internetowej, dajcie spokój jesteście śmieszni i żałośni. próby zagłuszenia prawdy tylko powodują niechęć do Żydów. Oceń może to co widać na filmie.

    pokaż komentarz
    babymammoth
  • 3pio -1  

    WDF? a możebytakpanmoderatornawłosciachodblokowałthecomments? e?

    ja bym zaczął tak:
    skoro prawie wszystkie wojny ostatnimi czasy zaczynają się z pozycji przeciwnika od pozorowanego z ataku na własny kraj... to czemu ja mam nie sądzić, że izrael ostrzeliwują naprawdę plasteliny?

    pokaż komentarz
    3pio
  • watabe 0  

    Jeden pies

    http://marucha.wordpress.com/2007/05/11/to-napisano-w-przekroju-a-nie-w-poradniku-antysemity/

    Jest to po prostu wojna medialna my nie jesteśmy tymi złymi to oni i na odwrót.

    Jak to powiedział [ Miyamoto Musashi ]
    "Wycięcie wroga w pień to droga strategii i nie ma potrzeby, aby ją długo i mądrze rozważać."

    pokaż komentarz
    watabe
  • rybomar 0  

    Jak dla mnie tytuł na wykopie ni jak ma się do tego co widzimy w filmie, a poza tym to mi wygląda na jakieś miasteczko reporterów z dużą grupą ludzi żądnych akcji.
    Zakop

    pokaż komentarz
    rybomar
  • gazzaa +1  

    polecam udać się do tzw. biblioteki - może kilka rzeczy będzie dla niektórych łatwiejsze do zrozumienia. Cała wiedza o świecie nie zamyka się wbrew pozorom "tutaj" - poważnie.

    pokaż komentarz
    gazzaa
  • czikken88 -4  

    Też oglądałem. Oni tak fajnie pękają i płaczą przy tym. Mieliśmy kupę śmiechu z dzieciakami.
    Potem poszliśmy całą rodziną do zoo podokarmiać kilka szympansów z zachodniego brzegu. Przy wejściu rozdawali zatrute hamburgery a my spytaliśmy się, czy im się te szympanse potem nie psują. Odpowiedzieli, że nie bo codziennie mają nowe i te nowe zjadają stare. Tosię jednocześnie koło pokarmowe zamyka. Całkiem mądre rozwiązanie muszę przyznać.

    Na koniec dnia dzieciaki strasznie chciały iść na strzelnicę postrzelać trochę z Getlinga. Oczywiście dzieci są tam ubrane w kombinezon i gogle narciarskie chroniące je przed odłamkami kości rozbryzgujących się na około i litrami krwi tryskających niczym prysznic.

    A po kolacji w telewizji premiera - izraelska masarka piłą łańcuchową.

    pokaż komentarz
    czikken88
  • kapitan_mick +2  

    Domyślam się że miała to być ironia/sarkazm, ale (wybacz że mówię to wprost) - jesteś poj%#any :/

    pokaż komentarz
    kapitan_mick
  • 3pio -2  

    CTRL - C
    CTRL - V
    Komentować mi się tego nie chce. Fakt, iż żydowscy ochroniarze bezkarnie panoszą się w Polsce, iż polska policja bezczelnie łamie prawo, aby zadowolić Żydów - jasno dowodzi, czyje interesy reprezentuje nasz “patriotyczno-prawicowo-katolicki” rząd.

    stąd:
    http://marucha.wordpress.com/2007/05/11/to-napisano-w-przekroju-a-nie-w-poradniku-antysemity/

    pokaż komentarz
    3pio
  • denaturatpl -5  

    moderator sie przestraszyl ze bedzie pozew za faszystów ? hehe, no tak na żydów nie wolno bo sie obrazą i zaatakują od razu, ale jak widać skuteczna strategia. Nawet taki mały wykopik drży przed obliczem przezwanego żyda.

    pokaż komentarz
    denaturatpl
  • schepque -5  

    Dokładnie, wielce pokrzywdzeni Żydzi teraz będą bawić się w wielkich cenzorów internetu.

    pokaż komentarz
    schepque
  • t__d +10  

    Moderator przestrzega obowiązującego w Polsce prawa. Usunięte zostały komentarze pochodzące z obu stron konfliktu. Dla nas nie ma znaczenia, czy ktoś nawołuje do zabijania Żydów czy Palestyńczyków. Nienawiść to nienawiść.

    Jeżeli ten filmik okaże się urywkiem programu satyrycznego, również zostanie usunięty jako informacja nieprawdziwa. Staramy się to sprawdzić.

    pokaż komentarz
    t__d
  • frastrat +3  

    Jeżeli ten filmik okaże się urywkiem programu satyrycznego, również zostanie usunięty jako informacja nieprawdziwa. Staramy się to sprawdzić

    Bez przesady, chyba naprawdę dostaliście jakieś ostrzeżenia od władz skoro takie kroki chcecie podejmować, do tej pory było wiele różnych fejków, również takich obrażających i szkalujących, m.in. polityków, i jakoś nie robił nikt z tego afery - w końcu to użytkownicy dodają, więc i oni oceniają.
    Zgodnie z orzeczeniem sądu administratorzy nie muszą odpowiadać za posty użytkowników, więc jedynym wytłumaczeniem tej akcji adminów/ moderatorów jest realna groźba pozwu przez osobę lub organizację, a to już pachnie zamachem na wolność słowa.

    W serwisie istnieje mechanizm automatycznego moderowania, który działa dość dobrze.
    Jeżeli to informacja nieprawdziwa, to odpowiedni komentarz na pewno lepiej to wyjaśni, a uczciwe zasady zostaną zachowane.

    pokaż komentarz
    frastrat
  • taki1gosc +3  

    To że taki filmik ukazał się w programie satyrycznym wcale nie oznacza że nie przedstawia prawdziwego zdarzenia. Być może absurd tej sytuacji skłonił kogoś do wykorzystania go w takim programie.

    pokaż komentarz
    taki1gosc
  • babymammoth -4  

    "Palestyńczycy współczesnymi gladiatorami, Żydzi lubią krwawe widowisko"?

    He he dobre porównanie. było by trafniej. niestety uczestniczka pikniku określiła się jako faszystka.
    nic na to nie poradzę, że tak stoi w tłumaczeniu.

    pokaż komentarz
    babymammoth
  • lolo1976 -6  

    Ku&#%wa.

    pokaż komentarz
    lolo1976
  • mastablasta +23  

    Nie wiem czy Polacy z sa z Izraelczykami (zreszta wogole prosilbym o nie stwierdzanie tego za kim lub z kim jest caly Narod)

    Dla mnie to cyrk z obu stron, bija sie tam o kawalek pustyni bo kiedys czyjs prorok sie tamtedy przeszedl i teraz to Ziemia Swieta dla 3 najwiekszych religii swiata.

    Apelowalbym zeby sie wszyscy opanowali zarówno Izraelczycy, Palestynczycy jak i drodzy Wykopowicze

    dziekuje za uwage :)

    pokaż komentarz
    mastablasta
  • dadam -2  

    o, czyzby luia to konto agentury ADL? :D

    http://www.wykop.pl/link/136569/zydzi-przyznaja-sie-do-faszyzmu-zabijanie-palestynczykow-to-rozrywka-sic#comment-745212

    pokaż komentarz
    dadam
  • Kami-chan -3  

    To jest CHORE, nic wiecej nie przychodzi mi na mysl.
    Zakop- nie bedę zachęcala do podobnych wycieczek.

    pokaż komentarz
    Kami-chan
  • M4lpa +18  

    Co Wy macie z tą prokuraturą i słowem antysemickie? Niedługo strach będzie iść się do kibla wysrać, bo pod oknem od WC będzie przechodził jakiś Żyd i uzna 'zapach' dobiegający z kibla jako przejaw wrogości do niego i antysemicyzm! k$%!A wrzućcie na luz!

    pokaż komentarz
    M4lpa
  • zorzynek +13  

    Wypowiedzi faktycznie antysemickie, ale wykop? Bez przesady. Odrobinie histerycznie dobrany tytuł i tyle. A co do zawartości, to cóż, widocznie tak jest, chyba, że sugerujesz, że ARD podstawiło tam tych ludzi.

    pokaż komentarz
    zorzynek
  • t__d +7  

    Antysemickie komentarze zostały skasowane, każdy, kto nawołuje do nienawiści zbanowany, a tytuł, będący nieprawdą, został zmieniony na bardziej odpowiedni. Pilnować się, bo polecą bany, to nie miejsce dla szkalowania całych narodów lub wyrażania swoich fobii.

    pokaż komentarz
    t__d
  • dadam 0  

    Pilnować się, bo polecą bany, to nie miejsce dla szkalowania całych narodów lub wyrażania swoich fobii.
    a z komentarza nizej: http://www.wykop.pl/link/136569/palestynczycy-wspolczesnymi-gladiatorami-zydzi-lubia-krwawe-widowisko#comment-745528
    A Palestyńczycy to niby święci są?
    jesli to nie jest szkalowanie calych narodow (jak wiekszosc linkow z religiapokoju.blox btw) to ja nie wiem co nim moze byc :)

    pokaż komentarz
    dadam
  • Mazovia -4  

    ZBANUJCIE MNIE BO JESTEM HOMOFOBEM.

    pokaż komentarz
    Mazovia
  • ghostface -1  

    dadam, nie bądź śmieszny.

    pokaż komentarz
    ghostface
  • dadam +3  

    ghost - a co w tym smiesznego? generalizowanie i mowienie ze wszyscy Zydzi ciesza sie ze smierci Palestynczykow jest be i grozi banem. ale kiedy padaja stwierdzenia (no a przeciez padaja!) ze wszyscy Palestynczycy ciesza sie ze smierci Zydow, to juz jest tylko dyskusja? albo czepiamy sie wszystkich uogolnien, albo zadnych. i tylko o to mi chodzilo

    a co do samego konfliktu w Palestynie to juz raz na wykopie polecilem, i to zrobie powtornie, ksiazke, w ktorej obie strony przedstawiaja swoje racje i w ktorej nastepuje na koncu mala dyskusja. mowie mianowicie o pozycji Konflikt palestynsko-izraelski napisana przez Dana Cohn-Sherboka i Dawouda El-Alamiego. przeczytac, zweryfikowac i pomyslec (bo juz nie licze na to, ze ktokolwiek podejmie sie studiow na temat bliskowschodniej historii), a nie wyszukiwac na youtubie idiotyzmow jak ten wykopany, czy na religipokoju bzdurnych tekstow pisanych przez wyraznie stronniczego antyislamiste

    pokaż komentarz
    dadam
  • ghostface 0  

    Banem grozi nawoływanie do nienawiści, a nie krytyka jakiegokolwiek narodu (np. Żydzi popełnili błąd wybierając taki rząd, jaki teraz mają). To chyba nie jest trudne do zauważania.

    pokaż komentarz
    ghostface
  • dadam 0  

    Banem grozi nawoływanie do nienawiści, a nie krytyka jakiegokolwiek narodu (np. Żydzi popełnili błąd wybierając taki rząd, jaki teraz mają). To chyba nie jest trudne do zauważania.
    mam rozumiec ze linki RomanX (sry stary, nic osobistego, po prostu twoj komentarz to dobry przyklad) sa krytyka narodu?

    pokaż komentarz
    dadam
  • ghostface -1  

    Konstruktywną krytyką nie, raczej pokazują jego ciemne strony i pewien punkt widzenia. Ale nie ma tam nawoływania do eksterminacji Palestyńczyków, chyba, że czegoś nie widzę. W postach zbanowanych użytkowników takie i podobne nawoływania były. Naprawdę nie widzisz różnicy?

    pokaż komentarz
    ghostface
  • dadam 0  

    ghost - przeczytaj moj pierwszy w tej serii post i do czego sie odnosilem. bo nie odnosilem sie do "nawolywania do eksterminacji", tylko do "szkalowania calych narodow". nie wiem co zostalo zbanowane, nie widzialem tych komentarzy bo zanim trafilem na ten wykop to juz byly pokasowane. ja tylko grzecznie pytam - czy wskazany przeze mnie komentarz nie podpada pod to, co admin okreslil jako zabronione

    pokaż komentarz
    dadam
  • M4lpa -1  

    Problemem większości ludzi na wykopie jest to, ze nie mają jeszcze pracy. Tylko muszą wstawać codziennie rano i chodzić do swojego kochanego gimnazjum...

    pokaż komentarz
    M4lpa
  • TheGodfather -7  

    Żadna różnica - w takim razie przychodzisz z gimnazjum, patrzysz w miejsce gdzie stał Twój dom, i okazuje się że nie masz już ani domu, ani rodziców, ani rodzeństwa, a to wszystko dlatego że do domu wtargnął terrorysta i trzeba było go profilaktycznie zabić, mimo to że przy okazji poświęcono życie 3 niewinnych osób.

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • TheGodfather -2  

    Oj wątpię, teksty typu HWDP to forma zgrywania się i szpanu, chęć zaimponowania rówieśników. A strata bliskich w sposób zbliżony, o ile nie jednakowo, wpłynie na wszystkie osoby w tym wieku (wiadomo, jedni są mniej, drudzy bardziej wrażliwi, jeszcze inni już tak zeszli na psy, że nawet utrata rodziców nimi nie poruszy).

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • gnus -3  

    Aaa, jednak brak komentarza.

    pokaż komentarz
    gnus
  • matips 0  

    Porównanie jest nie na miejscu. Oczywiście, że każdy czułby się złe, niesprawiedliwie itd. ale policja podejmuje działania nieprzypadkowo. Jeśli sytuacja wygląda tak:
    A) Terrorysta włamał się do szkoły/domu i przetrzymuje 200 osób. Stawia jakieś żądania, grozi zabiciem zakładników. Zadaniem policji jest uratowanie zakładników.
    B) Terrorysta włamał się do szkoły/domu i przetrzymuje 200 osób. Ma ze sobą rakiety i grozi zabiciem 2000 osób wysadzając pobliski szpital. Zadaniem policji jest zapobiec wystrzeleniu rakiet.

    pokaż komentarz
    matips
  • TheGodfather -1  

    Zadaniem Policji jest zapobiec wystrzeleniu rakiet i uniknąć przy tym jakichkolwiek ofiar po stronie cywilnej. Czytaj - negocjacje, snajperzy i te sprawy. Nawet w przypadku porwania samolotu, nie jest zapewne łatwą decyzją co robić - czekać co się stanie, negocjować i utrzymywać w powietrzu latający 'pocisk' czy poświęcić życie pasażerów i zestrzelić maszynę. Zawsze jest to duży problem dla władz - jak opinia publiczna zareaguje na śmierć kilkuset osób, skoro była szansa żeby uniknąć tej ofiary. W Izraelu - nikt się nie zastanawia, tam życie nie ma wartości. Nawet jeśli znalazłby się terrorysta w jakiejś szkole czy szpitalu, z rakietami, to zamiast zastrzelić go z daleka, nie raniąc nikogo poza nim, a na to technika pozwala, to co mamy? A no leci rakieta i zabija 20 niewinnych osób.

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • matips +1  

    Ja to widzę tak:
    - Hamas nie uznaje Izraela, a ponieważ jest rządem Palestyny, instytucja państwa nie unieszkodliwia terrorystów. Hamas obstrzeliwuje cywili Izraelskich swoimi niecelnymi rakietami. Jest ZŁY!
    - Izrael odpowiada ogniem na ogień. Atakuje kryjówki terrorystów.
    - Terroryści ukrywają się w budynkach cywilnych. Cywile już nie są neutralni - wspierają terrorystów. Ale dalej są cywilami.
    - Giną terroryści i wspierający ich cywile. Izrael jest ZŁY!

    Problem w tym, że terroryści nie pytają się cywili o pomoc. Aczkolwiek nie popieram działań ani Palestyńczyków ani Izraela. Najlepiej by było, by obie strony zaprzestały walk i wszyscy żyli długo i szczęśliwie.

    pokaż komentarz
    matips
  • TheGodfather +3  

    Mylisz się w kwestii rządu - obecnie w Palestynie istnieją i funkcjonują równolegle dwa rządy, jeden uznawany przez USA, UE, Izrael itp., a drugim jest nieuznawany Hamas. Dodatkowo - nie tylko cywile Palestyńscy wspierają Hamas (oczywiście tylko część z nich), ale i cywile żydowscy (także nie wszyscy) wspierają armię izraelską. A terrorystami można nazywać i jednych i drugich, bo metody działania Hamasu i wojsk żydowskich są bardzo zbliżone i łamią wszelkie konwencje. Zresztą - wystarczy spojrzeć na definicję terroryzmu - obie strony pasują do niej jak ulał. Ja jedyną szanse widzę w takiej sytuacji:
    1. Wracamy do administracyjnego podziału z roku 1947 (dla przypomnienia - http://www.arendt-art.de/deutsch/BILDER/index.14.JPG - póki bliższe rzeczywistości są 2 mapy z prawej strony, póty nie można się spodziewać że Palestyńczycy odpuszczą.
    2. Wprowadzamy wojska międzynarodowe na obszar obu krajów, po 10 latach misji stabilizacyjnej i zwalczania terroryzmu po obu stronach w sposób taki jak dzisiaj zwalcza się w cywilizowanych krajach organizacje przestępcze, mamy wreszcie upragniony od 60 lat pokój.

    pokaż komentarz
    TheGodfather
  • matips -1  

    czemu akurat z 1947? A nie 46 lub 49

    pokaż komentarz
    matips
  • Mazovia -8  

    Jestem antysemitą bo nie popieram kradzieży ziemi palestyńczykom.
    Jestem germanofobem bo nie popieram niemieckich roszczeń w sprawie pomorza...

    pokaż komentarz
    Mazovia
  • Imunkka -3  

    wiedzialem, ze mazowsze to juz Azja...

    pokaż komentarz
    Imunkka
  • Mazovia -1  

    dzieki za wycieczki

    pokaż komentarz
    Mazovia
  • macioatwykop -2  

    jesteś ignorantem, bo... nie starasz się nawet zrozumieć co napisałeś.

    pokaż komentarz
    macioatwykop
  • Mazovia -3  

    Tu historia nie zatacza koła, ona się z nas śmieje, i to w żywe oczy.
    I tak nadal uważam że państwo izrael to zemsta 18 zza grobu...

    pokaż komentarz
    Mazovia
  • PanTraktor2 -4  

    no, ale czy tu się przejmować? ja bym im wysłał jeszcze trochę broni, teren ogrodził, zakazał wjazdu i wyjazdu i niech się barany leją. Naturalna selekcja...

    pokaż komentarz
    PanTraktor2
  • obelix60 0  

    Piekne czasy !Pan malaPieknerz z wąsikiem by to ,,dla dobra wszystkich''rozwiązał bardzo szybko!!!

    pokaż komentarz
    obelix60
  • babymammoth 0  

    Jak to się stało, że zmieniony jest tytuł??
    Ja tego nie zrobiłem, więc kto?

    pokaż komentarz
    babymammoth
  • marw +1  

    Też nie wiem, kilka komentarzy znikło, a moje zostały jakoś wywindowane w górę.

    pokaż komentarz
    marw
  • t__d -2  

    Ja to zmieniłem (ponieważ poprzedni tytuł był niepradziwy, na podstawie jednego lub kilku głosów, nie można przypisywać "przyznania się" całemu narodowi). Takie tytułowanie tylko nakręca spirale nienawiści, co widać wyraźnie w komentarzach. Wyjaśniłem to tutaj: http://www.wykop.pl/link/136569/komentarz#comment-745623

    Część komentarzy, które łamały prawo i zasady dobrego wychowania, też została usunięta, a kilka osób zbanowanych.

    pokaż komentarz
    t__d
  • PanTraktor2 -1  

    t_d - to już wiem, który mnie zbanował. Buzi...

    pokaż komentarz
    PanTraktor2
  • denaturatpl 0  

    Polacy tez mieli przypau z krzyzakami

    pokaż komentarz
    denaturatpl
pokaż 

Wykopali i zakopali (312 / 46)