Nie wiedziałem, że psy biegają przez sen. A każdy wie, że pilot musi porozumiewać się z więżą. Poza tym ten pies jest taki słodki. I wp#%$%#%ił się na ścianę.
Śmieszne obrazki i tym podobne można na wielu stronach znaleźć, ale tylko na Wykopie można trafić na fajne, mało znane linki. Szkoda tylko, że często znikają w natłoku reszty. Głupi obrazek może być na głównej po paru godzinach, to po 8 ledwo dociągnęło do 18 wykopów (a jeśli wejdzie na główną, to po paru godzinach i tak będzie miało parę zakopów - niby nic już nie zmienia, ale człowiek
Moim zdaniem takie Wykopy interesują zazwyczaj tych co są chętni wiedzy, nowości, chcą się czegoś nauczyć(samorozwój, samokształcenie), nie boją się napotykanych trudności.
Osobniki zainteresowane wyłącznie obrazkami, bezwartościowymi filmikami, nieznający języka potraktują to jako "wykop toaletowy". Tylko za dużo się ostatnio narodziło takich wykopkowiczów.
O.K. z wielkim pożytkiem dla społeczności byłoby, gdyby zechcieli ewoluować na wyższe poziomy. Tylko dlaczego tak niewielu chce?!
Przykład? Bardzo proszę, z własnego przedchwilowego doświadczenia: Podrzuciłam siostrze ten wykop
W powiązanych dodałem link do wyjaśnienia Alfabetu fonetycznego NATO stosowanego przy literowaniu znaków rejestracyjnych i punktów nawigacyjnych. Tak dla chętnych ;)
Ktoś Cię kiepsko uczył - może sam ślepo wierzył wikipedii?. Standardy nazewnictwa (kody lotnisk, linii, sp) BTW są i ICAO, i IATA. NATO nie ma z tym wszystkim nic wspólnego. Ma jakieś tam swoje oznaczenia (wx blue), frazeologię (bingo, RTB), procedury (SFO, red spot) itd i nawet w polskiej przestrzeni powietrznej zdarza się to usłyszeć, ale to jest nadal WTÓRNE wobec ICAO.
Dziękuję kolejnemu idiocie niemającemu pojęcia o frazeologii lotniczej, a dającemu minusy.
Wykop stacza się po równi pochyłej. Szanse na najwięcej minusów w tym wątku mają zapewne piloci i kontrolerzy ruchu lotniczego - w najgorszym wykopowym stylu.
Coś czuje że ten wykop zdecydowanie wysunie się na prowadzenie w rankingu tygodnia. Brakuje takich wykopów. Fajnie się słucha mimo iż same numerki prawie gadają.
Zauważcie, że praca takiego nawigatora w wieży kontroli lotów jest niezwykle odpowiedzialnym zajęciem... Piloci zgłaszają się co chwile więc nie ma czasu na jakieś dłuższe przerwy do tego nie mozna pozwolic sobie na żaden błąd bo wypadek murowany. Osobiście mam wielki podziw dla tych ludzi i dla pracy jaką wykonują.
Btw słuchałem sobie właśnie wieży kontroli lotów z Filadelfi muszę przyznać, że tam bardzo dużo sie dzieje na raz. Jeszcze moje takie
Komentarze (88)
najlepsze
Jestem na wykop.pl właśnie dla takich rzeczy a nie dla "Bałwana wielkości domów", albo "Psa biegającego przez sen".
Śmieszne obrazki i tym podobne można na wielu stronach znaleźć, ale tylko na Wykopie można trafić na fajne, mało znane linki. Szkoda tylko, że często znikają w natłoku reszty. Głupi obrazek może być na głównej po paru godzinach, to po 8 ledwo dociągnęło do 18 wykopów (a jeśli wejdzie na główną, to po paru godzinach i tak będzie miało parę zakopów - niby nic już nie zmienia, ale człowiek
Osobniki zainteresowane wyłącznie obrazkami, bezwartościowymi filmikami, nieznający języka potraktują to jako "wykop toaletowy". Tylko za dużo się ostatnio narodziło takich wykopkowiczów.
O.K. z wielkim pożytkiem dla społeczności byłoby, gdyby zechcieli ewoluować na wyższe poziomy. Tylko dlaczego tak niewielu chce?!
Przykład? Bardzo proszę, z własnego przedchwilowego doświadczenia: Podrzuciłam siostrze ten wykop
PS. Nie znam Angielskiego perfect, ale zawsze można się poduczyć.
Wykop stacza się po równi pochyłej. Szanse na najwięcej minusów w tym wątku mają zapewne piloci i kontrolerzy ruchu lotniczego - w najgorszym wykopowym stylu.
Btw słuchałem sobie właśnie wieży kontroli lotów z Filadelfi muszę przyznać, że tam bardzo dużo sie dzieje na raz. Jeszcze moje takie