Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln złotych na rebranding
10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja potrwa 2 miesiące i będzie kosztować 12 mln złotych. We wtorek ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo.
pudelek55 z- #
- #
- #
- 157
Komentarze (157)
najlepsze
Urobili was jak plastelinę. Bajer polega na tym, że żadne logo nie kojarzy się z pieniędzmi /spłatą rat/ odsetkami /kredytami tylko kolorową radością z "używania". Zauważcie że nie tylko ten bank tak robi, np. Sygma dała ostatnio ciekawe reklamy.
Chcesz sobie kolorowo poużywać? Jesteś biedakiem? Weź kredyt :-)
Teraz czekam na wybory, urobią was tak samo (tzn sposób inny ale efekt końcowy