Co trzeci samochód w Polsce ma nieprawidłowo ustawione reflektory!
Oślepiony kierowca dostrzega przeszkodę na jezdni lub poboczu z odległości 10-15 metrów! Jeżeli jest to idący skrajem jezdni pieszy albo rowerzysta, potrącenie będzie nieuniknione!
t.....5 z- #
- #
- #
- #
- 217
Komentarze (217)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Mnie się ciągle wydaje jak śmigam moim wypaśnym clio I z tribalami na masce wypalonymi od słońca że mrugają do mnie długimi, a to po prostu takie fale na drogach są, niby nowe drogi a buja autami góra/dół :|
@beeper: Ty to napisałeś. Ja tak nigdzie nie twierdzę. A nieustawione lampy to poważny problem, moim zdaniem.
@beeper: Jak mam być szczery, to wolę takie rozwiązanie, jak wyżej opisujesz.
@beeper: Skierować na badania. Jeśli policjant na podstawie domniemania niesprawności auta poprzez widok kopcącego wydechu może zatrzymać Ci dowód rej., to dlaczego nie może tego zrobić na podstawie ewidentnie źle ustawionych świateł?
Tak samo z samochodami jadącymi z tyłu. Po wyprzedzeniu nie zmieniają świateł, jedyne wyjście jakie znalazłem do tej pory to zwolnienie do 30km/h, pozwolenie się wyprzedzić i oślepienie tamtego żeby zobaczył jak to
@marrbacca: Czasami jak włączysz przeciwmgielne, to się orientują.
No jak oślepiałeś innych, to miałeś za wysoko ustawione światła, czyli punkt zerowy, do którego lampa ustawiała się przy obciążeniu samochodu, ot tajemnica. Przy prawidłowo ustawionych światłach linia światłocienia trafia na asfalt jakieś 50 metrów przed samochodem (środek soczewki 50 cm nad asfaltem,
Jesteś zwycięzcą!
Pozwolisz jednak że po naprawie podwozia mojego auta zostawię rozregulowane samoustawiające się ksenony bez żyroskopu regulacji czy też poziomowania w punkcie zero który wg Ciebie musi być dokładnie pod kątem 90 stopni do pionu ponieważ były zbyt wysoko i oślepiając innych rozmywały się daleko aż nie widziałem linii światłocienia która to jest w moim aucie specjalnie zmiękczona soczewką wewnętrznie ryflowaną aby owa linia nie była zbyt ostra.
kto z was wiedział o tym, że po każdej wymianie żarówki, światła trzeba ustawić od nowa?
@Sepang: ja wiedziałem, ale co zrobisz skoro w instrukcji obsługi (np. Yarisa) piszą, że nie trzeba ponownie ustawiać świateł - świecą w akceptowalnym zakresie błędu. Inną sprawą jest, że ani na SKP ani w ASO nie potrafią ustawić poprawnie świateł - tzn. każde świeci na różnej wysokości i nie świecą idealnie na wprost