Wiem, że pociąg jechał szybko, a droga hamowania jest długa. Czy maszynista był ślepy i z daleka nie widział, że jest coś nie tak? Mógł kilkaset metrów wcześniej zacząć hamować.
@chudziutki: Zarabia grosze. Dróżnik przejazdowy jest to jedno z najniższych stanowisk w pionie Inżynierii Ruchu. Jest to praca nudna, stresująca, cholernie odpowiedzialna i nie wybaczająca błędów. Dodatkowo strażnice często są w opłakanym stanie z Toi-Toiem na zewnątrz na totalnym zadupiu.
Nikomu nie życzę takiej pracy, zwłaszcza, że w dokumentacji poinformowanie dróżnika oznacza się tylko pionową kreską, którą zawsze można dostawić.
Dlatego też, uważam, że przejazdy z sygnalizacją samoczynną (zwłaszcza z sygnalizacją
Komentarze (82)
najlepsze
Nikomu nie życzę takiej pracy, zwłaszcza, że w dokumentacji poinformowanie dróżnika oznacza się tylko pionową kreską, którą zawsze można dostawić.
Dlatego też, uważam, że przejazdy z sygnalizacją samoczynną (zwłaszcza z sygnalizacją