@Cyril: Unijne, czy nasze krajowe... Jak rozumiem, że trzeba przełamywać bariery, zapewniać dostępność, itd, tak widząc tego typu inwestycje (inny przykład to wijące się podjazdy dla wózków przy kładkach), gdzie jest spora szansa, że podjazd zostanie użyty góra kilka razy w ciągu roku to się zastanawiam, czy nie lepiej jest zrobić bezpłatny transport "na zawołanie" dla niepełnosprawnych, powinno wyjść taniej...
@cerastes: według unijnych standardów podjazd dla osób niepełnosprawnych musi być co najmniej 3 razy dłuższy niż długość schodów liczona w przekroju poziomym
@krdk: no dobra, idiotyzm, to zaproponuj coś lepszego w tym miejscu. Zobacz najpierw okolicę. Zrobiłbyś prosty zjazd i spychał niepełnosprawnych z górki? Napiszesz winda, a ja zapytam: a co z wózkami? Do tego winda w tak mało uczęszczanym miejscu raczej długo nie postoi (nie w {Polsce). Nie da się tam dojechać chodnikiem obok jezdni bo jest już za ciasno a i tak byłoby stromo. Najlepiej zapytać tych, który z tego będą
Jawna lewizna. Tzn. produkt zamawiany został wykonany ale gdzie tu sens i logika? Co następne? Zamówienie publiczne na przejście dla pieszych wzdłuż osi jezdni? Most wzdłuż osi rzeki?! Czyste złodziejstwo.
Komentarze (69)
najlepsze
Pamiętaj o kosztach monitoringu i serwisu.
Gdyby taki automatyczny podjazd stałby sam sobie bez ochrony i nadzoru, to po tygodniu byłby w częściach.
@irecky: to jednak i tak koszta, same balustrady nierdzewne ze zdjecia to koszt kilkudziesieciu tys. zl.
I-d-i-o-t-y-z-m.
G-e-n-i-u-s-z. :(
@KrzaQ2: Ale w dół to już jest z górki. ;-)