Zgubiona gwarancja? Nie ma się czym przejmować!
Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że nie tylko gwarancja pozwala na naprawę lub wymianę towaru, i wierzy sprzedawcom którzy utrzymują, że bez karty gwarancyjnej nie mogą przyjąć reklamacji. Jeśli masz dowód zakupu - sprzedawca nie ma prawa odesłać Cię z kwitkiem! O czym oczywiście nie poinformuje ;)
Elliannia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 59
Komentarze (59)
najlepsze
W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta, z federacją konsumentów lub inną instytucją walczącą o prawa konsumentów. Na
Gwarancja rozruchowa 2 m-ce to dobra wola sprzedawcy.
Natomiast z tytulu niezgodnosci z umowa odpowiada swoja droga...
Rozumiem, ze pekniecie o ktorym piszesz bylo juz w momencie zakupu? Napisz, czy wiedziales o tym peknieciu czy nie, czy bylo w opisie aukcji?
Jesli nie, to podejrzewam, ze ciezko Ci bedzie dojsc swoich
http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C4%99kojmia
Sklep w którym go kupiliśmy już nie istnieje czyli musimy wysłać switcha do serwisu centralnego D-Link i do tego POTRZEBNA JEST GWARANCJA ORAZ PARAGON , bez oryginalnej gwarancji D-Link-a nic nie załatwimy.
W wielu przypadkach jest tak samo , napędy LG są sprzedawane z gwarancją i
Jezeli klient przychodzi i sklada reklamacje na podstawie GWARANCJI to musi miec karte gwarancyjna... I sklep w zaden sposob nie lamie przepisow nie przyjmujac zgloszenia w razie jej braku.
Jezeli klient
Natomiast to, ze do gwarancji oprocz paragonu potrzebna jest karta, to akurat swieta prawda... Po prostu wiekszosc ludzi